Nopeuslupaus?

Hei

Olen testaillut nettinopeutta niin Soneran kuin DNA mittareilla ja koska minulla pitäisi olla 350/15 M niin todellisuudessa pyöritään 30-40 Mbit / 14 Mbit nopeuksissa. Asun kerrostalossa ja perinteinen tv-anteni ja verkossa olen viidentenä talon Anteniverkossa.

Ennen minulla oli 110 / 10 silloin nopeudet pyörivät 40-50 Mbit / 9 Mbit välissä.

Eli palaan takaisin hitaampaan nopeuteen kunhan pääsen kauppaan.

Pentti Niska Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Minä palasin myös hitaanpaan yhteyteeeen. DNA väitti, että hitaanpaan yhteyteen voi, ilman erillistä korvausta, palata vain kuun vaihteessa.
    Jos olet siirtynyt 350M yhteyteen sähköpostin- tms. etämyyntitavan perusteella, sinulla on 14 vrk:n sisällä mahdollisuus palata edelliseen liittymään.

    Saamasi nopeudet ovat todella huonot 350M yhteydellä.
    Samaa voisi sanoa entisellä yhteydelläsi saamillasi nopeuksista.

    Vaikuttaa modeemiongelmalta - mikä modeemi sinulla on?
    Onhan jakoverkonvikakin mahdollinen.
    Minulla oli Cisco EPC38725 350M yhteydellä - siitä luovuin.
    Nyt 100M yhteydellä on vanha Cisco EPC3000 ja sillä saan 97,24/9,77 Mbit/s nopeuksia tasaseen.
    Ketjuverkko meilläkin ja me olemme kolmantena rasiana ketjussa.

    PW
  • Jos olet mittaukset tehnyt WLAN-yhteydellä, niin tulokset ovat normaaleita.
    Niitä saattaa voida hieman parantaa riippuen WLAN-laittestasi ja modeemin asetuksista.

    PW
  • on luvattu 4g liittymää sierran palikalla,nyt tulee vain 3g ja sekin pätkii videoita katsellessa ,kävin mokkula taskussa kylällä kävelemässä ja sielläkään ei ollut kuin 3g mokkulan asetukset 3g/lte 4g ,ei mitään kenttää -miksi maksan turhasta

    tapio pihl
  • Nopeusmittaukset tulee kiinteissä kaapeliyhteyksissä tehdä aina ethernetkaapelin ollessa kytkettynä modeemin ja mittauksen tekevän koneen välille. Mittausta ei tule tehdä langattomasti.

    Mobiiliyhteyksien nopeudet vaihtelevat alueen ja verkon kuormituksen mukaan. Mikäli nopeus vaikuttaa Sierran tai muun valmistajan laitteella kohtuuttoman hitaalta, kannattaa omasta sopimuksesta tarkistaa asettuuko mitattu nopeus tilatun tuotteen nopeuslupauksen piiriin. Mikäli palvelun käyttö on huomattavan epämiellyttävää, suosittelemme tekemään häiriöilmoituksen asiakaspalvelumme numeroon 044144044.

    DNA WELHO Jukka K palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Liitä tiedostoja

Viestisi ja nimesi tulevat kaikkien nähtäville. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti. Lue ehtojamme

Tietoa siitä miten sisältö ja henkilötietoja käsitellään · Evästeistä