Aiheeton muutosmaksu
Jokin aika sitten minulle soitettiin DNA:n puhelinpalvelusta ja kysyttiin onko kaikki ok vai onko toiveita. Vastasin, että eipä tässä ole muuta kuin aiemminkin esittämäni toive, että saisimme kaikista perheen DNA-palvelusta samalta laskutusajalta yhden laskun. Henkilö vastasi, että ei ole mahdollista. Totesin, että sitten oli turha soitto. Kuitenkin, seuraavassa vaimoni laskussa oli muutettu maksajaksi minut ja veloitettu 10 €. Miksi? Eihän tässä kohta uskalla vastata DNA:lta tuleviin puheluihin. Nimimerkki "Markku"
Seuraa viestiä
1
seuraajaa
Maksajan vaihto on maksullinen toimenpide, mutta muutos ja tätä koskeva veloitus olisi tottakai pitänyt hyväksyttää ensin liittymän omistajalla. Olethan itse tai pyydäthän liittymän omistajaa olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin selvitetään asiaa ja hyvitetään tarvittaessa tuo aiheeton maksu.