Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Aiheeton muutosmaksu

Jokin aika sitten minulle soitettiin DNA:n puhelinpalvelusta ja kysyttiin onko kaikki ok vai onko toiveita. Vastasin, että eipä tässä ole muuta kuin aiemminkin esittämäni toive, että saisimme kaikista perheen DNA-palvelusta samalta laskutusajalta yhden laskun. Henkilö vastasi, että ei ole mahdollista. Totesin, että sitten oli turha soitto. Kuitenkin, seuraavassa vaimoni laskussa oli muutettu maksajaksi minut ja veloitettu 10 €. Miksi? Eihän tässä kohta uskalla vastata DNA:lta tuleviin puheluihin. Nimimerkki "Markku"

Kommentit

  • Hei Markku!

    Maksajan vaihto on maksullinen toimenpide, mutta muutos ja tätä koskeva veloitus olisi tottakai pitänyt hyväksyttää ensin liittymän omistajalla. Olethan itse tai pyydäthän liittymän omistajaa olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin selvitetään asiaa ja hyvitetään tarvittaessa tuo aiheeton maksu.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Ok, kiitos, soitan, Markku
    Markku Merovuo

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.