Asiakaskyselyt eivät ole avautuneet yli puoleen vuoteen
Hei!
Osoitteissa https://www.dna.fi/asiakaskysely ja https://www.dna.fi/verkkokaupan-kysely olevat kyselyt eivät ole avautuneet yli puoleen vuoteen. Otin asiasta yhteyttä tuoreeltaan Facebookin kautta kesä- ja heinäkuussa 2020.
Kesäkuussa (jolloin huomasin ongelman vain verkkokaupan kyselyssä) viestini luvattiin välittää eteenpäin. Otin yhteyttä uudelleen heinäkuussa, sillä ongelmaa ei ollut korjattu. Minulle ohjeistettiin kokeilemaan eri selaimia ja laitteita. Kokeilin Safaria, Firefoxia, Chromea ja Chromium-Edgeä. Ei vaikutusta. Seuraavaksi neuvottiin uudelleenkäynnistämään ja tarvittaessa resetoimaan reititin. Tein molemmat ja lisäksi käynnistin laitteet uudelleen, ei vaikutusta.
Seuraavaksi neuvottiin soittamaan teille, jotta ongelmaa voitaisiin selvittää teknisen tuen kanssa. 21.7.2020 soitin, ja kerroin em. osoitteet ja toimenpiteet, joita yritin. Asiakaspalvelija lupasi viedä asian eteenpäin sen sijaan, että olisi yhdistänyt tekniseen tukeen. Ilmeisesti asia ei koskaan siirtynyt tekniselle tuelle.
Kun tuolloin 21.7.2020 linkitin osoitteen https://www.dna.fi/asiakaskysely Messenger-viestiketjuun, sen otsikko ei ollut "Asiakaskokemuskysely" vaan "301 Moved Permanently". Tästä voi päätellä, että kyselyt eivät aukea HTTP 301 -virheen vuoksi. Voisitteko välittää viestini eteenpäin? En halua ruuhkauttaa puhelinpalvelua, sillä minulla ei ole muuta asiaa ja koska viimeksi asia ei edennyt sitä kautta.
Osoitteissa https://www.dna.fi/asiakaskysely ja https://www.dna.fi/verkkokaupan-kysely olevat kyselyt eivät ole avautuneet yli puoleen vuoteen. Otin asiasta yhteyttä tuoreeltaan Facebookin kautta kesä- ja heinäkuussa 2020.
Kesäkuussa (jolloin huomasin ongelman vain verkkokaupan kyselyssä) viestini luvattiin välittää eteenpäin. Otin yhteyttä uudelleen heinäkuussa, sillä ongelmaa ei ollut korjattu. Minulle ohjeistettiin kokeilemaan eri selaimia ja laitteita. Kokeilin Safaria, Firefoxia, Chromea ja Chromium-Edgeä. Ei vaikutusta. Seuraavaksi neuvottiin uudelleenkäynnistämään ja tarvittaessa resetoimaan reititin. Tein molemmat ja lisäksi käynnistin laitteet uudelleen, ei vaikutusta.
Seuraavaksi neuvottiin soittamaan teille, jotta ongelmaa voitaisiin selvittää teknisen tuen kanssa. 21.7.2020 soitin, ja kerroin em. osoitteet ja toimenpiteet, joita yritin. Asiakaspalvelija lupasi viedä asian eteenpäin sen sijaan, että olisi yhdistänyt tekniseen tukeen. Ilmeisesti asia ei koskaan siirtynyt tekniselle tuelle.
Kun tuolloin 21.7.2020 linkitin osoitteen https://www.dna.fi/asiakaskysely Messenger-viestiketjuun, sen otsikko ei ollut "Asiakaskokemuskysely" vaan "301 Moved Permanently". Tästä voi päätellä, että kyselyt eivät aukea HTTP 301 -virheen vuoksi. Voisitteko välittää viestini eteenpäin? En halua ruuhkauttaa puhelinpalvelua, sillä minulla ei ole muuta asiaa ja koska viimeksi asia ei edennyt sitä kautta.
Seuraa viestiä
2
seuraajaa
Ikävä kuulla, että asian selvittely on kestänyt! Ainakaan mitään yleistä vikaa ei kyselyiden suhteen ole tällä hetkellä tiedossa. Täällä näyttäisi myös molemmat kyselyt aukeavan normaalisti useammilla eri laitteilla.
Näin julkisen keskustelufoorumin kautta emme pääse tätä tarkemmin selvittämään vaan mikäli et halua soittaa asiakaspalveluumme niin tämä saadaan selvitykseen myös sähköpostitse palvelu@dna.fi osoitteen kautta. Kiitos!
Sitten kokeilin Microsoftin Edge-selainta jossa ei ole estoja asennettuna: Hyvin avautuivat kyselysivut.
Firefox: versio 85.0.2
Microsoft Edge: versio 88.0.705.68