Asiakaspalvelu?

Moi, käytän kotonani DNA 4g liittymää että olen saanut edes jonkunmoisen nettinopeuden. Eilen tuli mielestäni iloinen yllätys, DNA lähestyi sms viestillä ja pyysi ilmoittamaan jos netti pätkii, vastaamalla viestiin PÄTKII, he lupasivat olla yhteydessä seuraavana arkipäivänä. Näin tein, vastasin PÄTKII ja jäin odottamaan soittoa. Se tulikin, vaan kesti korkeistaan kaksi sekunttia kun puhelu katkaistiin. Hämmennys suuri, enkä oikein uskonut mitä tapahtui. Hetken mietittyäni soitin takaisin päin ja sain kuulla puhelin vastaajasta että teille päin tulee tällä hetkellä paljon soittoja, se taisikin olla tarkoitus? Kun tein valintani, suomi ja netti asiaa, niin hetken odottelun jälkeen pääsinkin keskustelemaan asiakaspalvelijan kanssa. Lupasi välittää tietoja eteenpäin ja pahoitteli ettei noin saisi toimia. Tässä kohtaa tai jo aiemminkin oli tullut sms viesti jossa kerrottiin että olivat koittaneet soittaa ja soittavat takaisin. Keskustelu asiakaspalvelijan kanssa päättyi siihen että en halunnut kertoa puhelimessa sotun loppuosaa. Hän alkoi vänkäämään ja kerroin ettei minun ole sitä pakko kertoa. Puhelu jäi siihen, tarina ei.

Tuli hetki sitten puhelimeen asiakaspalvelusta viesti jossa pyydettiin arvioimaan ennen 6.7.2019 mennessä asiakaspalvelukokemus, vastaamalla numeroilla ja vastaaminen olisi ilmaista. Vastasin ja jäin odottamaan uutta kysymystä, joka hetken päästä tulikin, "Hei! Kiitos viestistäsi. Valitettavasti emme voi palvella sinua tästä numerosta. Olethan yhteydessä meihin muuta kautta, katso yhteystiedot www.dna.fi/yhteystiedot. Mukavaa päivän jatkoa! t. DNA"

En tiedä miten saitte hyvän asiakas kokemuksen (teiltä yteydenotto) kääntymään täysin päälaelleen. Siinä onnistuitte todella hyvin.

Edelleen olisi hyvä jos teillä olisi apuja netin parempaan toimimiseen, olisi hyvä että se saataisiin tehtyä.

T:Jarkko Laine
Jarkko Laine Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Jarkko, varsinkin nettiyhteyden toiminnan selvittäminen vaatii vahvaa tunnistusta asiakaspalvelussa, sillä joudumme selvittämään liittymän toimintaa verkosta käsin. Jos et halua antaa tietoja puhelimitse, onnistuu yhteydenotto myös uuden Oma DNA sovelluksen kautta.

    Näin DNA tuki-sivuston kautta voimme antaa vinkkejä vain yleisellä tasolla. Alkuun voisit siis kokeilla taajuuslukitusta mokkulasta 800 tai 1800 Mhz taajuuksille ja testata toimiiko toinen näistä paremmin

    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Moi Iiro,

    vaikkakin vaaditte vahvaa tunnistautumista niin surkeasti hoidatte asiakaspalvelun. Asiakaspalvelijan olisi voinut kertoa heti vaihtoehdoista eikä vänkätä sitä että se nyt vaan tarvitaan koska muuten hän ei tiedä ketä on puhelimen päässä.

    Millä selityksellä teidän asiakaspalvelu kyselyt(SMS) ei toimi?

    Jarkko Laine
  • SMS kyselyissä ei ole ainakaan havaittu yleistä vikaa joten asiaa tarvitsee samalla tutkia liittymältäsi
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Olen todella pettynyt, kun tilasin äitini käyttöä varten teiltä puhelin liittymän. Nyt tuli SIM kortti postissa ja se pitäisi aktivoida. Liittymän myyjä sanoi, että soitto asiakaspalveluun, niin sillä tavoin voidaan aktivointi suorittaa, kun minulla ei ole pankkitunnuksia. Nyt oli sitten toinen asiakaspalvelija ja hän sanoi, että näin ei voi tehdä. Ihmettelen kyllä asiaa kovasti, kun toinen sanoo toista ja toinen toista.
    Tarja Päivärinta
  • Hei Tarja! Pahoittelut virheellisestä tiedosta, aktivointi ei ole mahdollista puhelimitse sillä tästä puuttuu vahva sähköinen tunnistus.

    Mikäli sinulla ei siis ole lainkaan verkkopankkitunnuksia on DNA Kauppa oikea osoite. DNA Kauppa voi aktivoida tilauksesi kun sinulla on henkilöllisyystodistus mukana.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hei onko tämä dna,n lähettämä, vai joku huijaus, kun en saa sitä toimimaan.
    Aki Hopea
  • Siis onko tämä viesti dna,lta vai joku huijaus, kun en saa sitä helpolla toimimaan???
    Aki Hopea
  • Hei Aki!

    Kyllä tuo näyttäisi ihan DNA:lta tulleelta viestiltä. Apua ohjelmakirjastojen käyttöön löytyy esim. täältä https://www.dna.fi/tuki-dnatv#ohjelmakirjastot. Tarvittaessa olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme niin voimme auttaa ongelman kanssa kattavammin, kiitos.

    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Ei tästä ollut mitään apua siihen miten ottaa käyttöön teidän tarjouksen nähdä sarjoja ja elokuvia!
    Kaikennäköisiä vastauksia satoihin kysymyksiin sivu kyllä tarjosi, mutta kuka niitä jaksaa selata, miksi ette vain kerro yksityskohtaisesti miten menetellä.
    Osaan kyllä käyttää puhelinta ja siirtää c moren, viasatin eurosportin ym. ohjelmat televisioon, mutta se ei anna mun teidän mainoksenne mukaan mahdollisuutta HELPOSTI avata elokuvatarjontaa!?
    YT. Aki Hopea
    Aki
  • Ei tästä ollut mitään apua siihen miten ottaa käyttöön teidän tarjouksen nähdä sarjoja ja elokuvia!
    Kaikennäköisiä vastauksia satoihin kysymyksiin sivu kyllä tarjosi, mutta kuka niitä jaksaa selata, miksi ette vain kerro yksityskohtaisesti miten menetellä.
    Osaan kyllä käyttää puhelinta ja siirtää c moren, viasatin eurosportin ym. ohjelmat televisioon, mutta se ei anna mun teidän mainoksenne mukaan mahdollisuutta HELPOSTI avata elokuvatarjontaa!?
    YT. Aki Hopea
    Aki
  • C More Sport tilaajat saavat siis käyttöönsä koko C Moren Total paketin suoratoistopalvelut 28.2.2020 asti. Etu koskee myös SportMixin kautta tilattuja C More Sport tilauksia. Koska kampanja on toteutettu C Morella, ohjelmat toimivat vain C Moren oman sovelluksen kautta, DNA TV -sovelluksen sisältä selailtuna elokuva/sarja sisällöt eivät siis toimi.

    Kanavat on siis automaattisesti avattu käyttöösi ja niiden pitäisi ilman mitään erillistä aktivointia toimia sinulla C Moren oman sivuston/sovelluksen kautta. Esim. sivulla https://www.cmore.fi/ valitset siis vain Kirjaudu -> Kirjaudu operaattoritunnuksilla -> valitse DNA ja Kirjaudu operaattorisi palvelussa.

    Jos et saa kanavia toimimaan niin olethan suoraan asiakaspalveluumme yhteydessä, että voidaan katsoa tilannetta tarkemmin asiakastietojesi kanssa, kiitos.


    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Juuri samanlaiset yhtä tyhjän kanssa viesti!
    Osittessta https://www.cmore.fi sivustolta ei löydy kohtaa kirjaudu joten en pääse eteenpäin.
    Siellä on ainoastaan ojelman tilaus mahdollisuuksia ja 2 viikon ilmaiskatselua.
    Voisitko nyt hyvin yksinkertaisesti ketoa miten ohjelmia pääsee HELPOSTI katsomaan, ja niin että tämä helppo kirjautuminen myös onnistuu helposti!!!?
    Aki
  • Osoitteessa cmore.fi sivun oikeassa ylälaidassa on punaisella teksti "Kirjaudu", sieltä onnistuu.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei, haluan antaa palautteen Jarille loistavasta palvelusuorituksesta! Hän opasti vaikeassa tilanteessa minut TV Hupin käyttöönotossa erinomaisella asiakaslähtöisemmäksi otteella! Kiitos !!!
    Matti
  • Hei Matti!

    Oikein mukava kuulla, että DNA TV Hubi saatiin otettua käyttöön ja homma hoidettiin mallikkaasti! Viedään terveiset eteenpäin!
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Heips.Olen muuttamasa pois vuosikymmenen jälkeen. ette  tulleet vastaan ouhelin
    asioissa.oostin pitkän ajanjakson maksuin, maksoin kuistenkin pois ja nyt saan uuden liittymän tämän sopimukse jälkeen niin edullisesti.molemmat liittymät, on pakko siirtyä. teille joudun vielä maksaan suolaset hinnat.Siirtyy sitte kun aika tästä teiltä loppuu.terveisin T.V.
    Tuulikki Vuola
  • Halusin laskutuksen sähköpostiin.  Ei ole tullut, mutta nyt ilmoitettiin karhulaskusta welholta.omaan DNA palveluun en pääse sisään.
    Maila Väänänen
  • Hei Maila!

    Kannattaa tarkastaa vielä roskapostikansio ettei lasku ole sattunut menemään sinne. Minun palveluuni pääset kirjautumaan myös näppärästi kertakäyttöisellä salasanalla Ongelmia kirjautumisessa? -linkin takaa.

    Mikäli kirjautuminen ei kuitenkaan onnistunu niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa 044 144 044 jonka kautta lasku saadaan kyllä lähetettyä uudelleen.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei mimulla olisi muutama bugi teidän palveluistanne tiedossa jotka liittybät muunmuuassa prepaidi liittymien ilmaiseen datan käyttöön eli olen löytänyt useita eri tapoja prepaid liittymällä käyttää dataa vaikka saldoa ei olisi 😀 olettehan yhteydessä sähköpostitse mikäli olette kiinnostunut tietämään näistä bugeista/metodeista! Todisteita ja metodin toimivuuden olen valmis ilmoittamaan maksua vastaan joten olettehan yhteydessä sähköpostitse
    Jaakko
  • Hei Jaakko,

    Voit raportoida näistä bugeista asiakaspalveluumme sähköpostitse palvelu@dna.fi.
    DNA Ida T palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.