Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Asiakaspalvelu?

Moi, käytän kotonani DNA 4g liittymää että olen saanut edes jonkunmoisen nettinopeuden. Eilen tuli mielestäni iloinen yllätys, DNA lähestyi sms viestillä ja pyysi ilmoittamaan jos netti pätkii, vastaamalla viestiin PÄTKII, he lupasivat olla yhteydessä seuraavana arkipäivänä. Näin tein, vastasin PÄTKII ja jäin odottamaan soittoa. Se tulikin, vaan kesti korkeistaan kaksi sekunttia kun puhelu katkaistiin. Hämmennys suuri, enkä oikein uskonut mitä tapahtui. Hetken mietittyäni soitin takaisin päin ja sain kuulla puhelin vastaajasta että teille päin tulee tällä hetkellä paljon soittoja, se taisikin olla tarkoitus? Kun tein valintani, suomi ja netti asiaa, niin hetken odottelun jälkeen pääsinkin keskustelemaan asiakaspalvelijan kanssa. Lupasi välittää tietoja eteenpäin ja pahoitteli ettei noin saisi toimia. Tässä kohtaa tai jo aiemminkin oli tullut sms viesti jossa kerrottiin että olivat koittaneet soittaa ja soittavat takaisin. Keskustelu asiakaspalvelijan kanssa päättyi siihen että en halunnut kertoa puhelimessa sotun loppuosaa. Hän alkoi vänkäämään ja kerroin ettei minun ole sitä pakko kertoa. Puhelu jäi siihen, tarina ei.

Tuli hetki sitten puhelimeen asiakaspalvelusta viesti jossa pyydettiin arvioimaan ennen 6.7.2019 mennessä asiakaspalvelukokemus, vastaamalla numeroilla ja vastaaminen olisi ilmaista. Vastasin ja jäin odottamaan uutta kysymystä, joka hetken päästä tulikin, "Hei! Kiitos viestistäsi. Valitettavasti emme voi palvella sinua tästä numerosta. Olethan yhteydessä meihin muuta kautta, katso yhteystiedot www.dna.fi/yhteystiedot. Mukavaa päivän jatkoa! t. DNA"

En tiedä miten saitte hyvän asiakas kokemuksen (teiltä yteydenotto) kääntymään täysin päälaelleen. Siinä onnistuitte todella hyvin.

Edelleen olisi hyvä jos teillä olisi apuja netin parempaan toimimiseen, olisi hyvä että se saataisiin tehtyä.

T:Jarkko Laine
Jarkko Laine Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Jarkko, varsinkin nettiyhteyden toiminnan selvittäminen vaatii vahvaa tunnistusta asiakaspalvelussa, sillä joudumme selvittämään liittymän toimintaa verkosta käsin. Jos et halua antaa tietoja puhelimitse, onnistuu yhteydenotto myös uuden Oma DNA sovelluksen kautta.

    Näin DNA tuki-sivuston kautta voimme antaa vinkkejä vain yleisellä tasolla. Alkuun voisit siis kokeilla taajuuslukitusta mokkulasta 800 tai 1800 Mhz taajuuksille ja testata toimiiko toinen näistä paremmin

    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Moi Iiro,

    vaikkakin vaaditte vahvaa tunnistautumista niin surkeasti hoidatte asiakaspalvelun. Asiakaspalvelijan olisi voinut kertoa heti vaihtoehdoista eikä vänkätä sitä että se nyt vaan tarvitaan koska muuten hän ei tiedä ketä on puhelimen päässä.

    Millä selityksellä teidän asiakaspalvelu kyselyt(SMS) ei toimi?

    Jarkko Laine
  • SMS kyselyissä ei ole ainakaan havaittu yleistä vikaa joten asiaa tarvitsee samalla tutkia liittymältäsi
    DNA Iiro palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.