Asiakaspalvelun taso ja turhat lupaukset

Tietyistä sen enempää avaamatta syitä en ole saanut laskutus liittymää DNA:ltä. Kyse ei luottotiedoista vaan muista asioista. Olen useita kertoja saanut "varman tiedon" , että liittymän saanti onnistuu 2021 vaihduttua. Lupauksista viestit tallessa. Nyt kysyin asiaa ja kappas vaan kesäkuu olikin muuttunut ajaksi milloin liittymän saanti onnistuisi. Onko DNA: n asiakaspalvelun taso tälläinen. Kyse on suoranaisesti asiakkaan väheksymisestä ja valheesta mitä on kerrottu. Asiakasta pompotellaan miten sattuu ja odotusajat on älyttömät jos koettaa soittaa?

Yrittäisitte edes palvella ja pitää lupauksenne.



Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.