Asiakastiedote ja nopeusmuutos
Asiakastiedote:
"Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut poikkeustilanteen vuoksi
Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen vuoksi ja vastausaikamme on normaalia pidempi.
Joustava työskentely on vahvuutemme, joten olemme siirtyneet tekemään asiakaspalvelussa enemmän etätöitä taataksemme asiakkaillemme parhaan mahdollisen palvelutason ja työllistääksemme henkilökuntaamme tässä vallitsevassa poikkeustilanteessa. Tehtävästä etätyöstä johtuen asiakaspuheluissamme saattaa kuulua taustahälyä taustalla. Olemme varmistaneet asiakastietojen ehdottoman luottamuksellisen käsittelyn ja korkean tietoturvatason.
Voit asioida myös
Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme asiakkaitamme ymmärryksestä."
Onkohan meidän lähistöllämme Helsingin Lassilassa DNA:n henkilöstöä etätöissä, kun sekä lataus- että lähetysnopeudet ovat pudonneet melko paljon?
"Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut poikkeustilanteen vuoksi
Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen vuoksi ja vastausaikamme on normaalia pidempi.
Joustava työskentely on vahvuutemme, joten olemme siirtyneet tekemään asiakaspalvelussa enemmän etätöitä taataksemme asiakkaillemme parhaan mahdollisen palvelutason ja työllistääksemme henkilökuntaamme tässä vallitsevassa poikkeustilanteessa. Tehtävästä etätyöstä johtuen asiakaspuheluissamme saattaa kuulua taustahälyä taustalla. Olemme varmistaneet asiakastietojen ehdottoman luottamuksellisen käsittelyn ja korkean tietoturvatason.
Voit asioida myös
- nettisivuillamme osoitteessa dna.fi
- DNA:n itsepalvelussa Minun palveluni
- sekä hoitaa asioitasi Oma DNA -mobiilisovelluksen kautta
Lataa Android-sovellus >>
Lataa iOS-sovellus >>
Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme asiakkaitamme ymmärryksestä."
Onkohan meidän lähistöllämme Helsingin Lassilassa DNA:n henkilöstöä etätöissä, kun sekä lataus- että lähetysnopeudet ovat pudonneet melko paljon?
Seuraa viestiä
3
seuraajaa
Kaapeliverkossa on havaittavissa selkeää hidastumista. Minulla 1 Gbit/ liittymä on yleensä antanut DL n. 920 Mbit/s nyt n. 650 Mbit/s. Myös UL on pudonnut n. 98 Mbit/s:sta n. 92 Mbit/s.n.
Olen ollut Welho ajoista asti liittyneenä eli kun tuli nk viihdekanava -käyttöön
Elisan verkon varmaan saa kuormalla kaadettua, onhan se jo pitkään kärsinyt erilaisista ongelmista mm. Dhcp, dns ja reititys ja kun sopiva laite vielä vikaantuisi...