Siirry uusimpaan kommenttiin
Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Asun ulkomailla enkä ole saanut puhelinlaskuja

Haluan vaihtaa laskuni e-laskuihin. Olen asunut kuukauden ulkomailla ja laskut luultavasti tulevat Suomen osoitteeseen josta olen muuttanut. En muistanut käyttäjätunnusta enkä salasanaa ja kirjauduin palveluun nordean kautta jossa loin ne uudelleen käyttämälleni s-postille. Nyt kuitenkin dna Minun palveluni väittää ettei minulla ole laskuja enkä ole olemassa asiakkaana. Miten voin maksaa laskuni!!!

Kommentit

  • Hei Helena!

    E-laskusopimuksen tekeminen onnistuu omassa verkkopankissasi viimeisimmän laskusi tiedoilla. Mikäli sinulla on kysyttävää laskutuksen tai Minun palveluni toiminnan suhteen, olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme joko soittamalla numeroon +358 44 144 044 tai yksityisviestillä Facebookissa.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Miksi pitää saada ensin yksi paperilasku? Miksei voi suoraan siirtyä e-laskutukseen?
  • Hei Ron!

    E-laskun tekemiseen tarvitaan laskun viitenumero, joten tämän vuoksi e-laskusopimuksen voi tehdä vasta kun ensimmäisen lasku on muodostunut. Jos ensimmäinen lasku on paperilasku niin normaalia paperilaskuveloitusta (1,90 e/lasku) ei tässä tapauksessa veloiteta.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • @ Ron

    Pankit tarvitsevat useimmiten laskuttajan lisäksi viitenumeron , jolla sopimus tehdään.

    Viitenumero löytyy tavallisesti laskusta , mutta ei sen välttämättä tarvitse olla paperilasku , vaan sähköinenkin "näköislasku" kelvannee.
  • Hei, ensinmäinen lasku tuli sähköpostini mutta toinen lasku ei vielä tullut ja 2 kuukautta On mennyt mitä pitää tehdä??
  • Hei Abdi,

    Lasku tulee kahden kuukauden välein jos minimilaskutusraja ei ylity. Olethan kuitenkin laskutuksesta yhteydessä asiakaspalveluumme niin pääsemme tarkastamaan tilanteen.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Palvelemme myös
    Twitterissä​​​
    Facebookissa​​​
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Miksi osoitteen muutos ei onnistu helposti "Minun palveluni" -palvelun kautta?
  • Hei Jukka!
    Osoitteenmuutos kotimaiseen osoitteeseen onnistuu mobiilipalveluiden osalta myös Minun palvelussani. Jos osoitteenmuutoksen suhteen on jotain epäselvyyttä, olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 044 144 044 tai yksityisviestillä Facebookissa, niin hoidetaan homma sitä kautta kuntoon.
    DNA Ida S palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.