Siirry uusimpaan kommenttiin
Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

C More Sport-kanavat dna hubilla viiveellä

C More Sportin kanavat tulevat lähes minuutin viiveellä Dna hubilla katsottaessa, mikä on aika ärsyttävää näin jääkiekon MM-kisojen aikaan, kun frendit ehtivät kommentoida tapahtumia, joita en ole ehtinyt itse vielä nähdä. Jopa puhelimella Dna TV sovelluksen kautta katsottuna viive on pienempi. Onko tälle mahdollista tehdä mitään? Paskaa katsoa matseja mainosten kanssa maikkarilta, kun kerran maksan kanavapaketista.

Toinen asia, edellisen hubin päivityksen jälkeen minulla ei ainakaan ole toiminut Ruutu-sovellus. Onkohan muilla ollut samoja ongelmia? Olen poistanut ja asentanut sovelluksen uudestaan, ei auttanut.

Kommentit

  • Hei!

    Katsotko kanavia mitä kautta? Kaapeli- ja antenniverkossa ei pitäisi viivettä olla hirveästi verrattuna livetapahtumiin. IPTV:n ja DNA TV -sovelluksen kautta katsottuna normaali viive voi olla minuutin luokkaa.

    Minkälaista ongelmaa Ruudun sovelluksen kanssa on tarkemmin ollut? Saatko jonkin virheilmoituksen?
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Dna tv hubilla katson, ilmeisesti kyseiset kanavat tulevat siis IPTV:n kautta? Aiempina vuosina kaapelin kautta katsoessani ei tätä ongelmaa tosiaan ollut. Ärsyttävä homma kyllä.

    Ruutu ei siis suostu käynnistymään, yrittää ladata kyllä koko ajan (sininen pallo pyörii koko ajan).
  • C More Sportin kanavat näkyvät IPTV:n kautta kanavapaikoilla 631 ja 632.

    Ruudun sovelluksen suhteen ei ole mitään yleistä vikaa tällä hetkellä tiedossa. Oletko käyttänyt hubia jo virrattomana?
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Saattaakin olla niin, että vain C More Sportin HD-kanavat tulevat isolla viiveellä, täytyy kokeilla normiversioita, jos niissä viive olisi pienempi (normiversiot siis ilmeisesti tulevat kaapelin kautta). Kiitos kuitenkin avusta tämän suhteen.

    Olen toki käyttänyt virrattomana parikin kertaa, ei ollut vaikutusta. Samoin ei tosiaan ole ollut sovelluksen poistamisella ja uudelleen asentamisella, pari kertaa kokeillut sitäkin.
  • Kannattaisi @DNA Ilkan ihan vain edes itse kokeilla kuinka se Ruutu-sovellus toimii!!!!

    Kovin on hidas tämä prosessi jolla viat realisoituvat DNA:lle vioiksi. DNA ei osaa testata itse lainkaan ja luottaa sokeasti softataloon joka tätä hupilaatikon sovellusta säätää..
  • IPTV:n kautta tulevat läähetykset ovat jopa useita minuutteja jäljessä verrattuna kaapelin kautta tulevaan lähetykseen. Sen voin itse tarkistaa kun näkyy molemmat. Olen tosi varovainen lähettäessäni kavereille viestejä vaikkapa pelin kulusta kun tiedän että viive voi olla 2-3 minuuttia.
  • Sama ongelma Ruudun kanssa täälläkin. Ei suostu käynnistymään.
    Ja on käytetty virrattomana ja appi poistettu ja ladattu uudestaan.
    Jäi pesikset sitten katsomatta 🙁
  • Hei!

    Ruudun sovelluksen ongelmat koskettavat tällä hetkellä osaa asiakkaista. Ongelmana tosiaan se, että sovellus jää lataamaan eikä sisältö aukea missään vaiheessa. Mikäli sovelluksen päivitykset ovat ajantasalla, niin otattehan yhteyttä asiakaspalveluumme. Vika ei tosiaan koske kaikkia käyttäjiä, joten tuota on syytä selvittää tarkemmin asiakaspalvelumme kautta. Kiitos!

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Applikaation välimuisti ei välttämättä tyhjenny se poistettaessa. Kannattaa ehkä kokeilla sitäkin Androidin asetuksista applikaation kohdalta. Virtaresetit ja varsinkin tehdasasetusläpät kannattaa unohtaa. Tai ei ne sitä aiheuttajaa koskaan poista ts. Väliaikainen fiksi korkeintaan parhaimmillaan.

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.