DNA Prepaid datapaketti
Voihan v..... Latasin n tunti sitten DNAn 30 vrk:n datapaketin 16,90 euroa. Millään sitä ei saa aktivoitua puhelimeen, wifiä kun ei voi käyttää sen aktivointiin ja aktivoida sitä ei voi, kun mobiilidata ei ole käytössä. Mahtaisko jollain toisella liittymämyyjällä olla toimiva datapaketti. DNAta en tämän jälkeen enää käytä. Ikävä juttu että joutuu taas puhelinnumeron muuttamaan, mutta elämä on....
Seuraa viestiä
0
seuraajaa
Etkö siis saa tiedonsiirtoa toimimaan? Onko liittymä siis jo aikaisemmin aktivoitu käyttöön eli onko se ollut sinulla käytössä? Kanattaa ihan aluksi käynnistää puhelin kokonaan uudelleen ja tarkistaa, että puhelimen mobiilidata-asetukset itsessään ovat kunnossa.
Otathan huomioon, että jos kyseessä on täysin uusi prepaid-liittymä niin ostamasi datapaketti aktivoituu käyttöön vasta kun olet ensin käyttänyt aloituspakkauksen hintaan kuuluvan tiedonsiirron kokonaisuudessaan. Liittymällä voi olla siis ainoastaan yksi aktiivinen datapaketti voimassa kerralla, jos otat uuden paketin ennen kuin vanha on ehtinyt kulua loppuun, aktivoituu uusi paketti vasta kun jo käytössä olevan on käytetty loppuun.
Nimi DNA Internet
Yhteyspiste (APN) internet
Välityspalvelin Ei asetettu
Portti Ei asetettu
Käyttäjänimi Ei asetettu
Salasana Ei asetettu
Palvelin Ei asetettu
MMSC Ei asetettu
MMS-välityspalvelin Ei asetettu
MMS-portti Ei asetettu
MCC 244
MNC 12
Todennustapa PAP
APN-tyyppi internet
Matti: Kun olet käyttänyt DNA Rajaton 4G Super –liittymään kuuluvan 600Mt EU-datapaketin niin tämän jälkeen EU-perusmaksu tiedonsiirrosta on 0,0057 €/mt.
Puhelimen mobiilidata tulee olla päällä, että voit käyttää tiedonsiirtoa.
100 Mt - 4,90 e
500 Mt - 7,90 e
1 Gt - 9,90 e
Paketit ovat käytettävissä 30 vuorokauden ajan. Näiden lisäksi tarjoamme käyttöajan perusteella hinnoiteltuja datapaketteja, joissa nettiaikaa on käytössä 5 min - 60 vrk.
Jahti jatkuu...
Mistä saan lisätietoa tästä "DNA Dataprepaid -liittymästä"?
Netin jatkuva pätkiminen ei ole normaalia ja ongelma tulee ehdottomasti selvittää. Olisithan ystävällisesti asiasta siis yhteydessä joko maksuttomaan vikapalveluumme 0800 300 500 tai asiakaspalveluumme.
Olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme niin päästään selvittämään tilannetta tarkemmin liittymätietojen kanssa, kiitos!
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe klo 8-18
la klo 9-16.30