Disney+

Tuleeko DNA hub:iin mahdollisuutta katsoa suoraan disney+:aa?

Kommentit

  • ei
  • Miksi ei?

    Kyllä palvelun nettisivujen mukaan on sovellus myös Android TV:lle, joten pitäisi toimia sen suhteen. Vielä ei ollut ladattavissa sovellusta ja Oikea toimivuus on sitten erijuttu, selviää vaan kokeilemalla (Tai DNA:n ilmoituksella ennen ylihuomista).

    Tarkoitan siis "oikealla toimivuudella", esim HBO:n tapausta, sovellus kyllä löytyy hubille, mutta toimii miten sattuu.

    Hankalahomma jos aikoo säästää ja tilata viimeistään huomenna tuon ennakko Disney+:ssan ja aikomus katsoa hubilla, niin varmuutta ei oikein toimivuudesta saa...
  • Hei!

    Disney+ pitäisi olla ladattavissa hubin sovelluskaupasta.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Juu sieltä löytyy. Onko sitä mahdollista saada "suoratoisto palvelut" valikkoon?

  • Löytyy ja on asennettavissa, mutta ei tottele kaukosäädintä eikä lue, ainoastaan ok näppäin toimii, nuolia kun painaa niin "kursori" ei hievahdakaan. Ohjelmien kuvakkeet eivät lataudu, koko homma on todella tahmeaa. En tiedä onko laatikossa liian vähän tehoa vai mikä mättää.
  • Disney+ on ladattavissa sovelluskaupasta, mutta on hubilla täysin käyttökelvoton; toimii erittäin hitaasti ja lopulta sulkeutuu, eikä jaksa latailla ohjelmatietoja/-kuvakkeita kuin jonkin verran. Jos haluamansa ohjelman saa käyntiin, se toistuu pääasiassa kohtuullisesti, mutta kuitenkin nykii toisinaan jonkin verran. Ohjelman päättymisen jälkeen näyttää mustaa ruutua todella pitkään (luokkaa 10-20s).

    Suosittelen käyttämään Disney+:aa esim. pelikonsolin kautta, sillä hubin kanssa se ei todellakaan toimi.
  • Joo ei disney+ toimi dna hubissa kunnolla on tosi tahmainen jumittaa ja ei liiku kursori näytöllä, tai liikahtaa se yhden askelman kun minuutin odottelee. Ohjelmisto liian raskas kenties hubille

  • Tänään pääsin testaamaan dna hub:ia ja toimii erinomaisesti.
  • Tarkempien testien jälkeen sain Disney+:n toimimaan paremmin. Asetukset -> Ohjelmat ja sieltä sulkien kaikki ylimääräiset, varsinkin Netflix ja YouTube.
  • Hei!

    Kannattaa ottaa huomioon että Hubilla jää sovellukset taustalle käyntiin ja jos niitä on liikaa auki, niin käyttö hidastuu.
    Ylimääräiset taustalla auki olevat sovellukset voi sulkea seuraavasti:

    Paina Android kotivalikko nappia (mökki) nopeasti kahdesti. Sen jälkeen näet sovellukset, jotka ovat sillä hetkellä käynnissä. Valitse sovellus, jonka haluat poistaa ja vedä se nuolinäppäimellä alaspäin. Vahvista poisto ”hylkää” ja palaa nuolella takaisin.
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Hups! Onko todella niin, että sovelluksia hubilla käytettäessä ne kaikki jäävät taustalle käyntiin ikuisiksi ajoiksi, jollei niitä erikseen sammuta kertomallasi tavalla? Tapanani on sammuttaa hubi "Virta pois", ja käynnistää Android uudelleen päivittäin. Huomasin juuri, että boottauksen jälkeenkin oli sovelluksia käynnissä. Tässä lienee selitys sille, että sovelluksen päivitys epäonnistui virheilmoitukseen "muisti ei riitä". Sovellusvälimuistista löytyi ihmetyksekseni tavaraa 3,1 Gigatavua. Sen nollaaaminen herätti taas hubin eloon.

    Jos todella on näin, onpahan typerä toteutus!
  • Sovelluslistalta sulkeminen (tai tuo "pikasammutus") ei riitä saamaan Hubia vakaaksi, vaan on käytettävä aiemmin mainitsemaani tapaa.
  • Käytössäsi, mika, on varmaan uusi DNA-TV? Vanhassa versiossani ei Asetukset-listassa ole mitään Ohjelmat-vaihtoehtoa. Onkohan toiminta tässä mennyt entistäkin hullummaksi?
  • Käytössä vielä vanha versio.
  • Hanna-Mari. Ei tuo yllä oleva auta. Ilmoittaa vain että Disney+ palveluun yhdistäminen ei onnistu. Yritä myöhemmin uudelleen, jos ongelma ei poistu. Mistä maksamme?
  • Tuo onkin näköjään Asetukset -> Sovellukset (eikä Ohjelmat). Pahoittelut. Ja asetuksethan löytyy mökkinapin takaa about alimmaisena vaihtoehtona.
  • Milloin Hubi alkaa tukemaan Disney+ materiaalia 4k tarkkuudella? Netflix toimii hienosti 4K:na, niin ei luulisi olevan mahdottomuus.
    Tomi
  • Todella huolissaan kun eka kertaa kuulen oheisesta. Mitään ikinä kuullut tästä ja sen takiako tässä vedetään virtapiuhat irti jatkuvasti. Ollut netflix droppaa vain takaisin TV tilaan usein mutta myös DNA tv/tallennus/valinnat valikot sekoaa. Harmaa palkki vasemmalla katoaa mutta valinnat oikealla toimii.


    Carlos
  • Alkaa kyllä olemaan mitta enemmän kuin täysi tämän roskan kanssa, ei päivää ettei tuon hubin kanssa jotain ongelmaa ole. Netflixistä hyppii vähintään kerran tunnissa takaisin dna tv:hen kun kaatuu netflix alta ja välillä toisinpäin, guidesta puuttuu puolet ohjelmistosta ja menut on niin hitaita, että kerkeää jääkaapilla käymään sillä välin kun koittaa jotain avata.
    Mutta sitten Disney+ ongelmaan, eli aamusta toimi yllättävänkin hyvin (eli ei kaatunut hubi kertaakaan) ja ilta-päivästä asti sitten onkin antanut jokin meni vikaan ilmoitusta ilman virhekoodia vaikka on tyhjennelty ja poistettu applikaatiokin ja asennettu uudestaan. Mitään muutoksia ei ole tehty ja onneksi on taloudessa chromecasti, että voi jotain kautta katsella kun tuo hubin chromecastikin tykkää tiputella yhteyttä satunnaisesti.
    Eiköhän tämä via dolorosa ala olemaan hubin kanssa lopussa kun ei vuodessa ole löytynyt ainuttakaan asiaa mikä olisi tuossa roskassa toiminut ilman ongelmia.
    Timo
  • Eikä siinä mitään jos ongelmia esiintyy, se on ihan normaalia. Niiden korjaaminen vaan pitäisi olla DNA:n puolella aika paljon korkeammalla prioriteetilla. Nyt tuotekehitys käy ajoittain ylimielisesti jotain tuhahtamassa ketjuun - jos sitäkään. Sitten hetken päästä itketään, miksi laitteesta valitetaan kun pitäisi kehitysehdotuksia antaa... Ei tässä oikeasti tiedä enää johtuuko ongelmien korjaamattomuus oikeasti kyvyttömyydestä vai resurssien puutteesta.

    Itselläni on todella typerä tilanne, eli hubin kaverina on nyt makuuhuonessa 30€ kiinaihme Android TV boksi, jonka kanssa toimii Cmoret ja Ruudut nykimättä. Netflix vain SD, eli sille ei käyttöä. Pari kertaa yritin katsoa jääkiekkoa hubilla ja sellaista paskaa oli, ettei vaan pystynyt. DNA:lla tämä nähdään yhteysongelmana, vaikka se halpislaite siinä vieressä samassa verkossa toistaa striimit hienosti nykimättä.
    Mikko
  • Miten disney+ ohjelmiin saa Suomen kielisen tekstityksen.
    Leo
  • @Leo Laitat jonkun pätkän pyörimään ja painelet ylöspäin, siellä on kieli ja tekstitys valinnat.
    JJJ
  • Disney+ otettu syyskuussa ja on hubin kautta toiminut. Mutta nyt ympyrä tossa  pyörinyt jo 15 min eikä mitään ole tapahtunut. Onko nyt ymmärettävä niin ettei tää enää hubin kautta toimikaan. Jessus sentään tätä touhua. Rahat meni kankkulan kaivoon!
    Pirjo
  • No ainakin päivällä toimi, kun leffan katoin hubilla. Toissapäivänä ei toiminut puhelimella koko iltana mikään, joten en tiedä onko siellä Disney:n päässä jotain ongelmaa.

    Sulje ja kokeile uudestaan, tuota on ollut että ei lähde ekalla kerralla chromecastillakaan toisto käyntiin.
    JJJ
  • On sammutettu ja käynnistetty. Ei apua.
    Pirjo
  • Jaa-a kokeilin juuri hubilla ja toimi kyllä normaalisti. Voi vaatia jotain päivitystä, sovelluksen tietojen/välimuistin tyhjennystä tai vastaavaa kikkailua mitä näiden kanssa aina välillä on...
    JJJ
  • Poistin sovelluksen ja asensin uudelleen. Ja jo toimii!
    Pirjo
  • Kun lataan Hubille Disney+ sovelluksen, se jää tilaan "odottaa"...mitään ei tapahdu. Mitä tehtävissä?
    jani

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.