Siirry uusimpaan kommenttiin

DNA 4G pätkii sotkamon alueella pnumero 88120

Eli siis tässä on nyt useamman kuukauden aikana ollut heikko 4G yhteys ja puhelinverkkokin on heikentynyt. Asiakaspalveluun on oltu yhteydessä ja ruuhkapiikin syyksi laitettu... ei tällä alueella ole niin paljon ihmisiä että ruuhkautuisi ja kellon ajasta riippumatta saattaa yhteys katketa kokonaan. Minulla on kotinetissä reitittimenä Huawei 715, Katolla on 4g-lte antennit jotka kattaa koko taajuusalueen ja ne on suunnattu asiakaspalvelun neuvomaan suuntaan. Oma reititin on huollossa ja huollon sijaiseksi on annettu samanlainen reititin ja ei ollut laitteesta kiinni sillä ongelmat jatkuvat edelleen. Olen muilta alueella asuvilta kysellyt asiasta ja heilläkin on havaittu verkon heikkeneminen ja yhteyden katkeilu.

Miksi DNA ei ole tutkinut tarkemmin että onko heidän tukiasemissaan jotain vikaa?
Aina pitää soittaa asiakaspalveluun tai olla yhteydessä muutoin mutta mitään ei kuitenkaan asialle tehdä vaikka kuukaudesta toiseen ongelmasta ilmoitellaan ja ollaan yhteydessä. Aina vaan "en kyllä nyt sitten osaa sanoa..." "Ei ole sinun laitteista kiinni"
V**tu jos siellä on tiedossa ettei ole asiakkaiden laitteista kiinni niin kuinka monta kuukautta se kestää että käytte korjaamassa tukiasemat?

Paras on kun viimesimmällä kerralla ruvettiin kauppaamaan 5G laitteita...ihan varmasti laitan semmosia kun ei varmaan 5 vuoteen ole 5G täällä ja kun 4Gkin on nuin helvetin hyvä että oikein naurattaa.

Kommentit

  • Taas kaatui DNA klo 17 aikoihin kokonaan. Elisan kortti sisään ja toimii.
  • Hei!

    Ikävä kuulla, että yhteyksien kanssa on ollut ongelmia jo pidemmän aikaa. Tarkistin ettei Sotkamon alueella ole tiedossa ainakaan mitään yleistä vikaa verkossa tai tukiasemien toiminnassa. Jos ongelmia kuitenkin toistuvasti ilmenee niin jossainhan silloin vikaa on. Ikävä kyllä ongelman selvittäminen ilman asiakas- ja liittymätietoja on melko mahdotonta, joten suosittelen sinua olemaan vielä yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että pääsemme katsomaan liittymän toimintaa tarkemmin verkossa. Tarvittaessa voidaan konsultoida myös teknista tukeamme mikäli selkeää syytä häiriöille ei yhteyden puolella näy mutta ongelmia kuitenkin ilmenee säännöllisesti. Pahoittelut vielä ongelmista yhteyksien kanssa!

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Voit olla yhteydessä meihin myös Minun palvelustani löytyvän sähköisen yhteydenottolomakkeen tai Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.

    Voit ladata Oma DNA -sovelluksen iPhonelle App Storesta https://apps.apple.com/fi/app/oma-dna/id1445655346?l=fi tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.dna.omadna
    DNA Hanna palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.