DNA-asiakaspalvelun taso vain laskee

DNA TV:n ohjelmatietoihin tehtiin iso muutos 1.10.

Asian tiimoilta yritin tänään raportoida löytämästäni viasta/ongelmasta. Näin sunnuntaisin asiakaspalveluun soitto kääntyy vikapäivystykseen. Kaveri joka vastasi vain kertoi että kannattaa soittaa kun asiakaspalvelu "auki", he kun eivät voi vialle mitään tehdä. Jaaha, mitähän voi sitten asiakaspalvelu tehdä maanantaiaamuna? Ei sekään tee muuta kuin kirjaa ongelman johonkin...

Alkaa mennä naurettavaksi, no eihän tämä ole kuin DNA

Kommentit

  • Hei! Asiakaspalvelumme on tosiaan avoinna arkisin klo 8-18, lauantaisin klo 9-16.30. Näiden aikojen ulkopuolella palvelee vikapäivystyksemme, joka ei valitettavasti voi auttaa aivan kaikkien vikatilanteidenkaan kanssa. Tämän vuoksi sinua on neuvottu soittamaan normaalien palveluaikojemme puitteissa.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Joo. Se ei vikapäivystys osaa edes vikaa kirjata ylös. Mitähän varten se vikapäivystys on olemassa?
    A-P
  • Niin on täysin älytöntä, että eivät voi viedä asiaa eteenpäin, vaan pitää soittaa uudestaan asiakkaan toisena aikana. tälläinen asiakaspalvelu ei ole ensinkään palvelua vaan vittuilua!
    JJJ
  • Kovasti asiakaspalvelun taso riippuu siitäkin kuka henkilö sattuu langan päähän. Tiedän muutamia DNA-toopeja joiden kanssa tiedän keskustelun olevan joka kerta yhtä tyhjää. Niinpä en edes enää heidän kanssaan aloita kun heidän äänensä ja nimensä kuulen..

    Kannattaisi himan selvittää kenestä oikeasti on asikaspalveluun ja/tai vikapäivystykseen. Koulutusta pitää kyllä myös lisätä ja pitää henkilökunta ajantasalla. Samanlainen palvelu tulisi saada riippumatta kuka sattuu langanpäähän!
    A-P

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.