Dna hubi

Tarvitseeko modeemin olla välttämättä päällä koko tallennuksen ajan?  Laitoin elokuvan tallennukseen mutta sammutin modeemin kesken elokuvansen kummemmin ajattelematta asiaa. Näyttäs kuitenkin että tallennus oli onnistunut mutta onko asia näin?
Markku Vinni Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Dna Hubissa tallennus tapahtuu verkkoon eli pilveen (paitsi jos sinulla on Hubissa oma kiintolevy). Siksi tallennus onnistuu vaikka sammuttaisit modeemin.
    Jari
  • Hei Markku!

    Jos kyseessä on kovalevylle tehty tallennus antenni- tai kaapeli-tv kanavilta ei tämä vaadi jatkuvaa nettiyhteyttä, kanavat kun eivät tule verkkoyhteyden yli. Vastaavasti IPTV kanavia ei ole mahdollista tallentaa.

    Verkkotallenteiden osalta asettamasi tallennus on tallessa meidän palvelimilla, eikä vaadi laitteen jatkuvaa päälläoloa.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Lokakuun päivityksen jälkeen ei hubilla ole voinut tallentaa verkkoon tai kovalevylle. Koska aiotte korjata palvelunne?
    Esa Blomberg
  • Koska vastaatte? Edelleenkään tallennukset eivät toimi, vaikka maksan hubista tallennusominaisuudella.
    Esa Blomberg
  • Hei Esa!

    Pahoittelut että viestisi on jäänyt ilman vastausta! Oletko nyt uusimman Android N -päivityksen tehnyt siis hubille? Tarkista vielä hubin ohjelmistopäivitys ja DNA TV:n päivitys ja tee laitteelle virtaresetti.

    DNA TV Hubin firmwaren uusimman version löydät seuraavasti: Paina kaukosäätimen koti nappia > valitse Asetukset > valitse Tietoja > valitse Järjestelmäpäivitykset > valitse Tarkista päivitykset.

    DNA TV Hubin applikaatiopäivityksen uusimman version löydät seuraavasti: Avaa DNA TV sovellus > paina menu > DNA TV asetukset > Tarkista päivitykset.

    Jos näistä ei ole apua niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme että päästään selvittämään ongelmaa tarkemmin, kiitos!

    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Mikä on uusin versio? Nyt on Android TV 7.1.1 ja DNA TV 1.0.35 koontiversio NYJ80.RC7.1.80, eikä 18.10. päivityksen jälkeen ole tullut tarjolle muita päivityksiä. Hubin kävi Partasen Ville vaihtamassa 30.10., mutta vaikka kuinka olen ohjeitanne noudattanut, niin tallennusmahdollisuus ei ole palannut lokakuun päivityksen jälkeen. Tämä näyttää olevan yleisempikin ongelma foorumin keskusteluista päätellen.
    Esa Blomberg

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.