Dna hubi ei toimi



sama kuva on ladannut monta tuntia, olen ottanut laitteen irti seinästä ja resetoinut. Mikä voisi auttaa?
Matti Meikäläinen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei! Olitko tekemässä päivitystä Hubiin, vai missä tilanteessa tämä kuva tulee?

    Jos kyse oli päivityksestä, niin lataus voi edetä hitaasti ja erityisesti kohdassa 50% laite saattaa viipyä pitkään. On tärkeää ettei laitteesta irrota virtoja silloin kuin latausta tehdään.
    • Jos ruudulla näkyy Android -pallot tai Android -teksti niin laite tekee hyvin todennäköisesti päivitystä taustalla.
    • Jos laite jää jumiin päivityksen yhteydessä, käynnistää laite itsensä uudelleen automaattisesti.
    • Jos missä tahansa jumiutumistilanteessa ei kuitenkaan tapahdu mitään yli 30 minuuttiin sisään, irroita laitteesta virrat ja kytke ne takaisin.
    • Jos laite jää yhä jumiin, se tulee resetoida alla olevan ohjeen mukaan:
      1. Virtajohto JA ethernetjohto irti
      2. Reset pohjaan (kuulakärkikynän kärki niin että kärki kynässä sisällä aika hyvän tähän)
      3. Virtajohto kiinni
      4. Laske hitaasti 60s ja päästä reset irti vasta kun ruudulla näkyy DNA TV teksti ja latauspalkki sekä 0%. Jos ruudulla alkaa pyöriä Android pallot, reset ei onnistunut eli kannattaa aloittaa alusta
      5. Odottele pari minuuttia. Laite yrittäisi ladata ethernetjohdon yli uutta versiota mutta koska kaapelia ei ole kiinni, tätä ei tapahdu.
      6. Ruudulla näkyy virheilmoitus n. 10s ajan ja laite käynnistyy uudelleen
      7. Nyt laite on resetoitu.. Voit kytkeä ethernetjohdon ja voit edetä Android -käyttöönotossa.  Tämän jälkeen laitteen päivitys tulee tehdä uudelleen.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Siirsimme hubin sijaintia, otimme johdot irti seinästä, tämän jälkeen ei ole toiminut.
    Kokeilin resetoimista ohjeiden mukaan kolme kertaa mutta android pallot pyörivät näytöllä.
    Matti Meikäläinen
  • @Matti 

    Eiköhän ole jo toteennäytetty että se hupalaatikko ei toimi. Suosittelen pikaista palauttamista ja sopimuksen irtisanomista. DNA:n pitäisi sinulle jo maksaa palkkaa tai korvausta kun olet käyttänyt omaa aikaasi toimimattoman laatikon henkiinherättämiseen..
    A-P
  • Pirauttaisitko tässä tapauksessa meille asiakaspalveluun numeroon 044 144 044, kun olet laitteiden äärellä, niin pääsemme tutkimaan Hubi-ongelmaa tarkemmin. Kiitos!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Ostin hubi boksin ja asensin ohjeiden mukaan. Kysyi wifiä ja salasanaa, nämä laitoin. Android-tunnuskysymykset ohitin,sillä olen Applen käyttäjä. Sitten ilmoitti että lataa päivityksen ja käynnistyy uudelleen. Tämän jälkeen ruudulla lukee vain teksti DNA TV, tunnin odottelin. Boksissa vilkkuu vihreä valo ja kaukosäädin ei reagoi edes sammuttaakseen. Laitteesta on ohjeiden mukaan irroitettu virtapiuha sekä seinästä että laitteesta,resetoitu ohjeen mukaan (ei resetoidu vaan sama kuva ilmestyy ruutuun) irrotettu kaikki muutkin johdot ja aloitettu alusta,vedetty nettiyhteys johdolla modeemista,vedetty nettiyhteys suoraan seinästä (kodissani 100megainen valokuitu joka toiminut todella hyvin) mutta aina vaan ilmestyy sama kuva ruudulle. Onko muita vaihtoehtoja kuin perua sopimus? Kovasti olisin halunnut tätä kokeilla käytössä.
    NM

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.