DNA Hubi jumittaa

Tätä ongelmaa ollut ihan alusta saakka, ja tuntuu että tapahtuu koko ajan vain useammin. Nytkin olen katsonut 20 minuutin verran verkko-tallennusta ja Hubi on jumiutunut jo 3 kertaa! Kuva vain jähmettyy eikä voi mitään muuta kuin palata takaisin menuun ja toivoa että "Jatka katsomista"-nappi on aktiivisena jottei tarvitse alusta saakka taas kerran kelata ohjelmaa.
Tuo nappi nimittäin ei todellakaan ole joka kerran edes olemassa, vaan voit ainoastaan aloittaa katsomisen kokonaan alusta, ja on todella kivaa jotain kolmen tunnin leffaa kelailla alusta saakka ja arvailla että mihin kohtaan satuttiin jäämään...

Tuo "Jatka katselua"- nappi ei muuten ole aina aktiivisena edes silloin kun itse lopettaa tallenteen katselun kesken, eli sen toiminnassa on todella pahoja ongelmia lähes aina.

Ja tosiaan on ollut ihan alusta saakka (taitaa olla nyt 3. vuosi menossa Hubin kanssa) eli kyseessä ei ole mikään hetkellinen vika,eikä myöskään laitevika (laite on vaihdettu). Uusin versio Hubista on laitteella, eli ei siitäkään kyse.

Kommentit

  • Samoja vikoja täälläkin. 2V vanha laite.
    Ja nyt ei löydä tallenteita, väittää ettei ole verkkoyhteyttä. Virrat pois auttaa vain joskus.
    juha
  • Jännää ettei kukaan DNAlta viitsi kommentoida. Eipä sillä että tämä yllättäisi.
    Kopi
  • Hei!

    Pahoittelut vastauksen viivästymisestä ja ongelmista hubin kanssa! Jos hubin ohjelmistoversio ja DNA TV:n päivitykset ovat ajantasalla ja nettiyhteys on kunnossa (kannattaa kytkeä hubiin kiinteä yhteys mikäli tämä vain on mahdollista) niin kannattaa olla ongelmasta yhteydessä asiakaspalveluumme, että pääsemme selvittämään tilannetta sitä kautta tarkemmin ja tarvittaessa saadaan sovittua esim. laitevaihdosta, kiitos!

    Juhan kannattaa myös vielä tarkistaa laitteen päivitykset, nettiyhteys ja kokeilla tarvittaessa virtaresettiä (irrota hubin virtajohto kokonaan hetkeksi aikaa) sekä sovelluksen tietojen tyhjennnystä jos ongelmia ilmenee esim. jonkun tietyn sovelluksen kanssa. Ohessa vielä ohjeita em. asioiden tarkistamiseen.

    DNA TV Hubin firmwaren uusimman version löydät seuraavasti: Paina kaukosäätimen koti nappia > valitse Asetukset > valitse Tietoja > valitse OTA System Upgrade > valitse Tarkista päivitykset

    DNA TV Hubin applikaatiopäivityksen uusimman version löydät seuraavasti: Avaa DNA TV sovellus > paina menu > DNA TV asetukset > Tarkista päivitykset

    Sovelluksen tietojen tyhjennyksen polku (esim. DNA TV:n tietojen tyhjennys): Android menu -> Asetukset -> Sovellukset -> Järjestelmä sovellukset -> DNA TV -> Tyhjennä tiedot.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Jo useana iltana verkkotalletusten katsominen ei ole onnistunut - ei yhteyttä palvelimeen. Tv hubini on kiinni kiinteässä verkossa ja netti toimii. Jos käy asetuksissa tarkistamassa päivityksiä on viesti sama: Palvelin ei ole käytössä. Yritä uudelleen myöhemmin.
    Voinko maksaa myös laskuni myöhemmin? Vaikka sitten kun palvelin taas vastaa.

    TH
  • @ DNA:n palveluneuvoja: Laite on jo kertaalleen vaihdettu eikä mitään apua! Päinvastoin ihan samat viat plus muutama uusi kaupan päälle. Ei voi olla asianmukaista ettei tuollaista "ominaisuutta" saada korjattua.
    Samoin kuin sitäkään ettei kovalevylle voi mitään tallentaa...
    Kopi
  • @Kopi

    Ei niitä saada korjattua, koska laite itsessään ei ole mitenkään laadukas. Oikeastaan ihmetyttää, että DNA:lla halutaan väkisin hirttäytyä tällaiseen p**kaan. Joitain ongelmia käytettävyyden suhteen saisi korjattua firmwaren tasolla, mutta eipä siihenkään saada mitään uutta leivottua - tai niitä vanhoja edes korjattua.

    Olen itse aiemmin ollut äärimmäisen tyytyväinen DNA:n asiakas, mutta tämän hubipelleilyn myötä tilanne on kääntynyt päälaelleen. Nyt lasken sekunteja sopimusten päättymiseen.
    Mikko

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.