DNA Hubi

Investigation discovery kanavalta hävinnyt suomenkielinen tekstitys. Kun menen valikkoon on äänet englanti ja tekstitykset Ei tekstitystä.
Tuija Lehvä Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Kyllä ainakin täällä toimii suomenkielinen tekstitys keseisellä kanavalla.
    Käytössä Hubi, kaapeli-TV ja kanava 130.

    Kari
  • hubi kanavapaikka 116 investigation discovery  tekstitys ollut pois torstaista saakka.
    harri
  • Auttaako jos vaihtaa SD, HD ja tai IPTV:n vaihtoehdoksi?  (Toimii vain Uudella DNA TV:llä ja riippuu verkosta, mitä on valittavana) Näin ainakin selkenee mistä lähetyksestä se tekstitys puuttuu ja DNA:kin osaa jatkaa vianselvitystä paremmin...
    JJJ
  • ei auta testasin juuri. soitin eilen asiakaspalveluun lupasivat tutkia asiaa  mut mitään ei o tapahtunut
    harri
  • Antennissa ei näy näköjään Lahden (Tiirismaan) lähettimestä koko kanava.

    Hubissa mulla ei ole maksukanavia, kun niitä ei voi tallentaa...
    JJJ
  • Ihmetyttää tämä ainainen DNA:n palveluneuvojien "aktiivisuus".

    Selvästi esitetty ongelma ja DNA ei vastaa
    A-P
  • Hei!

    Kyseessä on yleinen vika jonka takia Investigation Discoveryn tekstitykset eivät näy IPTV:n puolella. Kaapelissa tekstitykset näkyvät normaalisti. Vika on korjauksessa ja pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian.

    Antenniverkon puolella ei ole tiedossa ainakaan mitään yleistä vikaa kanavan suhteen.

    Asiakaspalvelumme vikapäivystys auttaa maksuttomassa numerossa 0800 300 500 kellon ympäri, joten ongelma- ja vikatilanteista voi ilmoittaa milloin tahansa kyseiseen numeroon jolloin mahdolliset yleisetkin viat saadaan korjaukseen pikimmiten.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Kanava palasi eilen illalla antenniin.
    JJJ
  • Mitä tämä virhe tarkoittaa 0x0502 virhe tekee koko ajan sama on testattu ilman netti piuhaa ja sen kanssa
    Pyrgeni
  • Jos kyse oli siis hubin tehdasasetusten palautuksesta niin kokeile ensin irrottaa hubin virtajohto hetkeksi aikaa ja yritä tehdasasetusten palautusta sen jälkeen uudelleen. Voit myös yrittää resetoida ja palauttaa hubin aikaisempaan Android-versioon sen takaa löytyvästä reset-painikkeesta seuraavan ohjeen mukaisesti.
    1. Ota virtajohto ja ethernetjohto irti
    2. Paina reset-painike pohjaan (esim. kuulakärkikynän kärjellä).
    3. Laita virtajohto kiinni
    4. Laske hitaasti 60s ja päästä reset irti vasta kun ruudulla näkyy DNA TV teksti ja latauspalkki sekä 0%. Jos ruudulla alkaa pyöriä Android pallot, reset ei ole onnistunut eli kannattaa aloittaa alusta
    5. Odottele pari minuuttia. Laite yrittää ladata ethernetjohdon yli uutta versiota mutta koska kaapelia ei ole kiinni, tätä ei tapahdu.
    6. Ruudulla näkyy virheilmoitus n. 10s ajan ja laite käynnistyy uudelleen
    7. Laite on nyt resetoitu. Voit kytkeä ethernetjohdon ja edetä Android käyttöönotossa. Muista tehdä vielä erikseen hubin ohjelmistoversion päivitys ja DNA TV:n version päivitys tämän jälkeen.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Ja tässä alla tuotekehitysjohtajan resetointi ohje, voisko olla sekavampaa?
    (löytyy niitä ohjeversioita useampiakin)
    Eikö siellä joku vois tehdä yhden selkeän ohjeen jota kaikki aspassa voisitte jankuttaa tai lähettäkää ohje kaikille hubin omistajille.
    Ja mikäli ohjeet muuttuvat, kumotkaa vanhentuneet.

    ” Tämä ei missään nimessä ole normaalia. Suosittelen seuraavaa:

    1) ethernet-johto kiinni hubiin
    2) virta irti hubista
    2) reset nappi pohjaan takapaneelista, pidä pohjassa
    3) virta kiinni
    4) pidä edelleen reset nappi pohjassa ja laske hitaasti 30 sekuntia
    5) reset napista voi päästää irti

    Jos ei tällä lähde niin laite kannattaa vaihtaa uuteen.

    Pahoittelut vikatilanteesta
    . ”

    DNA Ville Partanen Tuotekehitysjohtaja
    15 Maa 2019
    Pertti O

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.