DNA Hubi takkuilee

Hubi alkoi takkuilla noin viikko sitten. Muutama uudelleenkäynnistys auttoi. Sitten tarvittiin jo kylmäbuuttausta. Nyt ei auta sekään. Mikä neuvoksi?
PH
V-P Halonen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei, onhan Hubin päivitykset ajantasalla?
    1. Valitse Android-kotivalikko
    2. Valitse ”Asetukset
    3. Etene valikossa alaspäin kaukosäätimen nuolipainikkeilla ja valitse ”Tietoja
    4. Valitse ”Järjestelmäpäivitys
    5. Valitse ”Tarkista päivitykset
    6. DNA Hubi tarkistaa saatavilla olevat päivitykset. Jos päivitys on saatavilla, asenna päivitys näytöllä näkyvien ohjeiden mukaisesti. 
    https://www.dna.fi/tuki-dnatv-ja-hubi-paivitykset


    Jos päivitykset ovat kunnossa, niin olisitko maksuttomaan vikapäivystykseemme 0800 300 500 yhteydessä, niin pääsemme selvittämään ongelmaa, kiitos!


    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Sama ongelma täälläkin. Hubi talluillut viimeisen päivityksen jälkeen koko ajan. Nyt en saa edes ohjelmaopasta näkyviin. Äppien/netin kautta kaikki ohjelmat näkyy kyllä. Uutta ohjelmapäivitystä ei ole saatavissa. Olikohan tuossa viimeisessä päivityksessä jokin bugi?
    Pasi
  • Tämä Hubi on takkuillut koko elinikänsä, eikä tilanne ole muuksi muuttunut.
    A-P
  • Hubin jumiutusongelmat pahenivat tämän viimeisen päivityksen jälkeen selvästi mutta kuten edellä aivan oikein mainittiin, tämä ongelma on ollut alusta asti.
    jaazaa
  • Neuvoksi aloittajalle että hankkiudu laitteesta eroon. Näyttää että jokaisella päivityksellä menee huonompaan suuntaan. Voi vain ihmetellä mikä siinä dna:lla on että ei saa optimoitua tälle laitteelle kuten muut laitevalmistajat omansa. Itelläkin takkuaa huomattavasti enemmän kuin ennne ja iteselle turhia menuja on aivan liikaa menu valikossa ja ne joita tarvii on viimeisenä eikä ylimääräisiä voi poistaa (en ainakaan keksinyt). Hubi oli riittävän hyvä ennen viimeisintä päivitystä mutta nyt ei voi kehua.
    marko
  • Minulla kanssa kyseinen kapistus löytyy. Todella pettynyt laitteeseen. Kerran jo vaihdettu laite uuteen, vielä olisi takuuta vaihtaa uudelleenkin. Toimi hetken ja taas alkaa ongelmat. Laite tökkii ja kun siirryt TVstä sovelluksiin kuva jäätyy ja väreilee hetken ja sitten siirtyy sovelluksien puolelle. Sovelluksien puolella taas esimerkkinä Netflix. Avaat sovelluksen ja rupeat katsomaan jotain. Ekat minuutit ok sit sovellus vaan kaatuu ja heittää takas kotinäytölle. Ruutu tökkii myös aivan julmetun paljon.
    Laite on päivityksiltään ajantasalla pidetty kokoajan. Välimuistia tyhjennelty usein. Parikertaa tehdasasetukset palautettu.
    Olisi hyvä kapistus kun kaikki löytyy yhdestä ja samasta paketista mutta kun vaan sais tän toimimaan sulavasti.

    Kertokaa toki kanssaeläjät ja DNAn henkilöstö jos tähän on olemassa jotain korjausta?
    Niko
  • Tuttuja ongelmia mm. nämä ja tallennusongelmat on vielä oma lukunsa. Olisi reilua korjata viat siihen tilanteeseen mikä oli ennen syksyn päivitystä.
    jaazaa

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.