Dna hubin päivitys ja kovalevy

Hei. Hubin kanssa ollut toistuvasti erilaisia ongelmia, joita on yritetty yritetty puhelimessa ratkoa, siinä kuitenkaan onnistumatta. Viat, mm kuvan ja äänen synkronointi, järjestelmän kaatuminen kesken katselun ja nyt uusimpana väärä kellonaika laitteessa. On resetoitu laite, on resetoitu reititin, tyhjennetty välimuistia yms. Suoraa puhelin yhteyttä tekniseen tukeen ilmeisesti ei saa, vaan vastannut henkilö joutuu ottamaan välipuhelua tukeen kertoakseen minulle vastauksensa. Hankalaa, etten sanoisi. Uusinta päivitystä ei kannata kuulemma ladata, kun ei tiedä toimiiko kovalevy sen jälkeen. Huoltoon ei ehkä kannata viedä, kun ei tiedä näkyykö kovalevy tallenteet enää. Uutta laitetta ei saa tilalle, jollei anna vanhaa vaihdossa. Ok muuten, mutta taas ei kovakevy toimi uuden kanssa. Eli, halutessani säästää tallenteet, osta uusi hubi, ja pidä vanha laatikossa. Hdcp 2.2 yhteensopivuus ongelmatkin kotiteatterilaitteen kanssa ratkeaisivat kuulemma uuden laitteen myötä. Onko oikeasti asia näin hankala?

Kommentit

  • Asia on "hankala" DNA:n tapaiselle organisaatiolle joka ei osaa eikä hallitse palveluitaan tai tuotteitaan. Nehän ostetaan jostain pilipalipellefirmasta halvimmalla mahdollisella hinnalla.

    DNA:n tehtävä on vain myydä näitä ala-arvoisia tuotteittan kiskurihinnoilla.

    Tänään soitin DMA:n asikaspalevlun numeroon ihan kännykkäliittymäasiassa. Kuinka ollakaan sieltä palveluhenkilö oikein avautui ja alkoi minulle kauppaamaan päivitystä TV-hubiin, lähti verkkopalvelu edellä - "Nyt sinulle luvassa 400MB/sekunti entisen 200:n sijaan, rajattomat tallennukset.. Ja kaikki vain määräaikaisella kahden vuoden sopimuksella"

    Joo. Kuuntelin vuodatuksen aikani kuluksi. Ei tämä asiakaspalvelun ihminen muuta odottanut kuin että sanoisin "Joo" - en sanonut, sanoin että ihan tässä pieini ongelma on, kovalevy ei toimi udessa DNA-tv:ssä. Hetkinen meni hiljaisuuden kanssa, viimein palveluväkeen kuuluva naisihminen vastasi että "Aivan, enpä huomannut tarkistaa - eihän sinun kannata vielä vaihtaa. Mutta on työn alla ja pian tulee kovalevyn kanssa toimiva TV-hubin softa. Ihan justiinsa on valmis"
    A-P
  • Reijo, jep sama ongelma täällä ja tosiaan tilanne on se että kovalevy on täysin turha vempele koska sille ei pysty mitään tallentamaan. En edes muista kuinka monta puhelua/käyntiä myymälässä tämän selvitys vaati ennenkuin selvisi noinkin yksinkertainen asia! Aivan ala-arvoista toimintaa DNA:lta mikä on sinällään ikävää koska ainakin itse olen ollut asiakkaana jo kohta 2 vuosikymmentä vanhoista Welhon ajoista saakka ja ihan suht tyytyväinen tähän saakka...
    En voi uskoa ettei näin yksinkertaista ongelmaa muka pystytä korjaamaan, saati edes että voisivat antaa mitään konkreettista aika-arviota.
    "Tämän vuoden puolella" ei paljoa lämmitä!
    Kopi

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.