DNA Hubin viihdekirjasto

https://www.youtube.com/watch?v=Ouadt_G2yhE


Tämän kaverin mukaan viidekirjasto on vapaasti käytettävissä ilman lisämaksua ja sinne tulee lisää sisältöä joka kuukausi. Valitettavasti tilanne on se, ettei viidekirjastoon ole tullut uutta sisältöä kahteen kuukauteen.

Mitä asiakas voi mielestänne tämän suhteen tehdä? Pitääkö tuon videon kaveri haastaa käräjille perättömästä lausumasta? Olisiko aika ottaa yhteys kuluttajansuojaan ja yrittää saada sitä kautta ryhmäkanne DNA:ta vastaan?

Tero tahtoo digiä, valitettavasti älyvalot ei minua kiinnosta sitten yhtään. Hyvät leffat sen sijaan kiinnostavat. 😀

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.