Siirry uusimpaan kommenttiin

DNA kauppa, myymäläsaatavuus, varaukset

Palasin juuri DNA kauppa Sellosta. Vaikka netin myymäläsaatavuuden mukaan haluamaani "Tuotetta on hyvin saatavilla" ei myymälässä yhtään laitetta ollut. Kotimatkalla tein laitteesta varauksen - sillä tavalla saan tiedon milloin laitetta on sitten noudettavissa, eikö niin?. Alle 5 sek. tuli SMS viesti "Hei! Netissä varaamasi tuote on nyt noudettavissa...".

Miten on - kannattaako minun aamulla rientää Selloon hakemaan tuotetta? Onko se maagisesti ilmestynyt ao. kaupan varastoon nyt yön aikana? Epäilen. Vahvasti.

Muutenkin särähti pahasti korvaan kun myyjä kertoi että ao. tuotetta on kuluvan viikon aikana takuuvaihdettu Sellon liikkeessä 6 kpl.

1) viikon aikana 6 tuotetta poistettu inventaariosta, ja ilmeisesti myös viimeinen kappale, mutta nettisivut kertoo "Tuotetta on hyvin saatavilla"

2) miten surkea tuotteen pitää olla että sitä takuuvaihdetaan viikossa 6 kpl.

Miten meni niiinkuin omasta mielestä?

En mene huomenna Selloon - enkä hanki ao. laitetta teiltä.

Kommentit

  • Moikka Marko! Tässä tilanteessa kannattaa varmaankin kuunnella DNA Kaupan myyjää kenellä on ajantasainen tieto varastotilanteesta, selvästi tuossa on ollut jokin tietokatkos DNA Nettikaupan ja myymälän välillä, normaalisti tieto päivittyy hyvinkin nopeasti.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Eipä kannata kyseistä laitetta hankkia,jos takuuvaihtoonkin on
    mennyt jo useampi kappale muutaman päivän sisään.
    Kertoo jo tuotteen laadusta paljon.
    Taitaa olla sutta & sekundaa.
    BQ24
  • Moro Iiro,

    Kiitos vastauksesta. Todellakin - myyjän kertomaa uskoin. Jos laitetta ei ole varastossa - sitä ei ole.

    Kävin juuri äsken nettisivuilla katsomassa - tuotetta on edelleen hyvin saatavilla. Tein myös varauksen tuotteesta - tuli viesti että se on noudettavissa.

    Pitäisikö taas mennä paikan päälle - ja sitten uskoa myyjää?

    Normaalisti tieto päivittyy hyvinkin nopeasti?

    Jätän tämän nyt tähän - kun todellakin tuo tuote taitaa olla melko huonolaatuinenkin - kuten edellä mainittu.

    ps. missä vaiheessa yksikään DNA:n edustaja aikoo pahoitella järjestelmien toimimattomuutta? Se olisi osa asiakaspalvelua.
    Marko

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.