DNA Koti 5G - yhteys katkeilee päivittäin
Tilasin DNA Koti 5G-yhteyden lähes 2 kuukautta sitten - toimiessaan yhteys on erinomainen verrattuna 4G:n tarjoamiin nopeuksiin alueellani, mutta ikävä kyllä tämä 5G-yhteys katkeilee päivittäin, joskus jopa lukuisia kertoja päivässä kellonaikaan katsomatta. Ulkovastaanottimena toimii Huawei N5368X. Vika- ja katveilmoitusnumeroon olen ollut yhteydessä useita kertoja, ja ilmeisesti ongelma on ulkovastaanottimessa, johon on odoteltu ohjelmistopäivitystä jo useita viikkoja tuloksetta. Onkohan tähän ongelmaan keksitty mitään muuta ratkaisua? Tilanne on varsin turhauttava...
Seuraa viestiä
11
seuraajaa
https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/huawei-n5368x-paivitykset/
Esim. e-sports matseihin ei ole mitään asiaa kun ei tiedä milloin linja menee poikki.
Nytkin kun pelaa WT:n winter eventtiä, niin pikkasen ottaa pattiin kun kesken hyvän matsin tulee ilmoitus "no network connection" ja peli on piloilla.
Pisin aika mitä purkki on ollut yhtäjaksoisesti pystyssä on 6 päivää, lyhin 1 tunti.
Voiko joku vahvistaa?
Onhan tämä nyt merkillistä että tähän ei ole saatu päivitystä, käsittääkseni ongelma on ollut jo viime kesästä. Voisiko joku DNA:n edustaja antaa asiasta tilannepäivityksen?
Tämä johtuu siitä, että DNA ei ole missään vaiheessa ollut tietoinen siitä, milloin päivitys tulee.
Miksi sitten DNA valehtelee? No miksi yleensä joku valehtelee, tietysti siksi, koska uskoo pääsevänsä sillä pälkähästä. Ja saavansa lisäaikaa. Se toimi kyllä aikansa. Minäkin uskoin kaksi ensimmäistä valhetta.