Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

DNA Kuukauden kanava.

DNA Syyskuun kuukauden kanava lakkasi näkymästä.
Nat Geo Wild.Kaapeliverkko.

Yritin soittaa asiakaspalveluun,mutta tavan mukaan kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuja.Soittakaa myöhemmin uudelleen tai odottakaa,
olette jonossa olette jonossa olette .....vielä puolentunnin kuluttuakin.
Palvelumme on taas ruuhkaantunut.

Mitään muutoksia ei ole tehty,eilen näkyi ihan normaalisti ja tänä aamuna näkyi.
mutta nyt ei näy.Ei kuvaa,eikä ääntä.Kaikki muut kanavat näkyy normaalisti.
Onko taas valtuutukset pudonneet päältä pois.
Kuukauden kanavapaikalla musta ruutu ei muuta.





Kommentit

  • Minulla ainakin tuo kanava näkyy normaalisti pääkaupunkiseudeun kaapeliverkossa. Juuri äsken kokeilin.
    Jos mahdollista, poista kanava laitteesta ja hae kanavat uudestaan.
  • Hei Jone!

    Asiakaspalvelussamme on ollut ruuhkaa viime aikoina, pahoittelut tästä! Mitään yleistä vikaa ei ole tällä hetkellä tiedossa ja myös täällä näyttäisi kanava toimivan normaalisti. Kannattaa tosiaan hakea kanavat uudelleen näin aluksi.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Mikäs tämä on.Koskee osittain myös pääkaupunkiseutua.
    Vika on korjattu,mutta saattaa joissakin osin vielä esiintyä.

    https://corporate.dna.fi/hairiotiedotteet?type=tukari1&id=2490

    Soitin asiakaspalveluun,pääsin lävitse nyt 5 min odottelun jälkeen.Siellä sanottiin,että alueellisia häiriöitä on ollut
    ja valtuutus on pudonnut kortilta pois.
    Laittavat kanavan näkymään kunhan ehtivät.
  • Tuo kyseinen vika on tosiaan saatu kuntoon jo toissapäivänä, eikä sen pitäisi enää vaikuttaa. Kanava lähtee kyllä luultavasti näkymään nyt mikäli kortille on tehty valtuutus uudelleen.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Olen vaihtamassa Telialta DNA:lle, mutta alkaa epäilyttämään kun näitä lukee. Jatkuvasti jotain sählinkiä eikä aspasta ole apua, kun sinne ei pääse jne... En muista milloin viimeksi olisin joutunut jonkun vian takia soittamaan Telian aspaan, ja minulla sentään on likimain kaikki saatavat yksityishenkilön palvelut. Tämä ei ole trollausta, vaan aitoa epäluuloa.
  • Ei näy vieläkään kuukauden kanavaa.
    Kaikki muut kanavat näkyy normaalisti.
    Musta ruutu 98 paikalla,ei kuvaa ei ääntä.
    Kortille tehty eilen valtuutus uudelleen.
    Kanavahaku tehty 2 kertaan.
    Antennikaapeli tarkistettu,ei se itsestään irti lähde.
    Kortti otettu pois lukijasta ja tv buutattu,kortti takaisin.
    KK näkyy kanavaluettelossa.
    Soitin äsken asiakaspalveluun,luvattiin tarkistaa asiaa.

  • DNA teknisestä tuesta saatu ilmoitus.Tänään klo 9.25
    Kaapeliverkko kanavapaikka 98
    Kuukauden kanavaa koskeva vika on uusiutunut..
    Koskee pääkaupunkiseutua.
    Joillakin alueilla näkyy joillakin ei näy..
    Vikaa korjataan.

  • Hei!

    En saa kuukauden kanavaa Viasat History näkyviin teeveestäni? Kanavapaikan pitäisi olla 98. Tulee teksti salattu signaali. Soitin aspaanne ja sieltä sanottiin että pitää vain ottaa se ko kanava esiin ja antaa sen olla niin puolisen tuntia, niin pitäisi  kuulemma tulla sen jälkeen näkyviin. Kuulemma sen pitäisi itsessään purkaa salausta..?Nyt odotellut jo noin tunnin ja mitään ei ole tapahtunut? Viritin myös kanavat uudelleen, mutta sekään ei auttanut. Missähän vika?
  • Kuukauden kanava 98 paikka vaihtuu vasta maanantaina 2.10 alkaen.
    Se on Viasat History.
    Viikonlopun näkyy vielä syyskuun kanava. Nat Geo Wild.

    https://www.dna.fi/kuukaudenkanava​​​
  • Hei Ulla! DNA TV:n Kuukauden kanava on maanantaista 2.10. alkaen Viasat History. Nyt kuitenkin eletään vielä syyskuuta, eli tuo uusi kuukauden kanava alkaa näkymään vasta maanantaina, siihen saakka mennään syyskuun kanavalla.

    Pahoittelut mikäli asiakaspalvelustamme on jostain syystä annettu ymmärtää että lokakuun kuukauden kanavan pitäisi jo näkyä.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Kuukauden kanava edellyttää TV-korttia.
  • Kiitos kaikille vastauksista! Minulla on tv-kortti. Kanavapaikalla 98 lukee edelleen salattu signaali. Myöskään Mtv3 HD eikä nelonen HD näy. Chattasin vielä aspaan ja sieltä laitettiin minulle uudet katseluoikeudet, mutta siltikään kanavaa ei näy? Pitäisiköhän se Tv-kortti mahdollisesti linkittää uudelleen?
  • Soita tonne.DNA vikailmoitus. 0800 300 500
    Pitäis olla auki 24/7


  • Kiitos vinkistä Jone, mutta se on kallis numero, joten kokeilen nyt alkuun sen tv-kortin uudelleen linkittämistä, josko auttaisi...
  • Hei Ulla! DNA:n vikapalvelu p.0800 300 500 on maksuton numero ja auki 24/7, uudelleenlinkitys onnistuu vain asiakaspalvelun kautta, itsepalvelussa onnistuu uuden laitteen linkitys
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Ok, kiitos paljon tiedosta! Jone oli siis oikeassa Olin siinä luulossa että se nro on se kallis nro. Soitan sinne pikimmiten
  • Valtuutukset ovat taas pudonneet pois?????
  • Kuukauden kanava ei näy!
    timo höök
  • Kuukauden kanava,Investigation Discovery, katosi kaapeli-tv puolella Raisiossa. Näkyi kun oli MIX paketissa mutta kanavavaihdon jälkeen, 7.5,  ruutu pimeni. Vain teksti näkyy. Kokeilin toisella boksilla ja Conax lukijalla. Ei muutoksia. Hubilla ja sovelluksella toimii. Myös tv.dna.fi OK.
    Ongelmia muilla Turun ja Raision alueella?


  • Moi, kuvailemasi kaltaisesta viasta ei ainakaan vielä ole tullut ilmoituksia vikapalveluumme.

    Kaapeliverkossa näet Investigation Discovery -kanavan kanavapaikalla 130. Kanavalla siis näkyy ohjelmien tekstitykset, muttei kuvaa? Haitko kanavat jo uudelleen? Jos tästäkään ei ole apua, olisitko vikapalveluumme 0800 300 500 yhteydessä niin vikapalvelumme pääsee tekemään tästä tarvittaessa vikailmoituksen ja ongelma saadaan pikimmiten korjauksen alle.
    DNA Ida T palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.