Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

DNA Kuukauden kanava

DNA Syyskuun kuukauden kanava lakkasi näkymästä.
Nat Geo Wild.Kaapeliverkko.

Yritin soittaa asiakaspalveluun,mutta tavan mukaan kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuja.Soittakaa myöhemmin uudelleen tai odottakaa,
olette jonossa olette jonossa olette .....vielä puolentunnin kuluttuakin.
Palvelumme on taas ruuhkaantunut.

Mitään muutoksia ei ole tehty,eilen näkyi ihan normaalisti ja tänä aamuna näkyi.
mutta nyt ei näy.Ei kuvaa,eikä ääntä.Kaikki muut kanavat näkyy normaalisti.
Onko taas valtuutukset pudonneet päältä pois.
Kuukauden kanavapaikalla musta ruutu ei muuta.





Kommentit

  • Minulla ainakin tuo kanava näkyy normaalisti pääkaupunkiseudeun kaapeliverkossa. Juuri äsken kokeilin.
    Jos mahdollista, poista kanava laitteesta ja hae kanavat uudestaan.
  • Hei Jone!

    Asiakaspalvelussamme on ollut ruuhkaa viime aikoina, pahoittelut tästä! Mitään yleistä vikaa ei ole tällä hetkellä tiedossa ja myös täällä näyttäisi kanava toimivan normaalisti. Kannattaa tosiaan hakea kanavat uudelleen näin aluksi.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Mikäs tämä on.Koskee osittain myös pääkaupunkiseutua.
    Vika on korjattu,mutta saattaa joissakin osin vielä esiintyä.

    https://corporate.dna.fi/hairiotiedotteet?type=tukari1&id=2490

    Soitin asiakaspalveluun,pääsin lävitse nyt 5 min odottelun jälkeen.Siellä sanottiin,että alueellisia häiriöitä on ollut
    ja valtuutus on pudonnut kortilta pois.
    Laittavat kanavan näkymään kunhan ehtivät.
  • Tuo kyseinen vika on tosiaan saatu kuntoon jo toissapäivänä, eikä sen pitäisi enää vaikuttaa. Kanava lähtee kyllä luultavasti näkymään nyt mikäli kortille on tehty valtuutus uudelleen.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Olen vaihtamassa Telialta DNA:lle, mutta alkaa epäilyttämään kun näitä lukee. Jatkuvasti jotain sählinkiä eikä aspasta ole apua, kun sinne ei pääse jne... En muista milloin viimeksi olisin joutunut jonkun vian takia soittamaan Telian aspaan, ja minulla sentään on likimain kaikki saatavat yksityishenkilön palvelut. Tämä ei ole trollausta, vaan aitoa epäluuloa.
  • Ei näy vieläkään kuukauden kanavaa.
    Kaikki muut kanavat näkyy normaalisti.
    Musta ruutu 98 paikalla,ei kuvaa ei ääntä.
    Kortille tehty eilen valtuutus uudelleen.
    Kanavahaku tehty 2 kertaan.
    Antennikaapeli tarkistettu,ei se itsestään irti lähde.
    Kortti otettu pois lukijasta ja tv buutattu,kortti takaisin.
    KK näkyy kanavaluettelossa.
    Soitin äsken asiakaspalveluun,luvattiin tarkistaa asiaa.

  • DNA teknisestä tuesta saatu ilmoitus.Tänään klo 9.25
    Kaapeliverkko kanavapaikka 98
    Kuukauden kanavaa koskeva vika on uusiutunut..
    Koskee pääkaupunkiseutua.
    Joillakin alueilla näkyy joillakin ei näy..
    Vikaa korjataan.

  • Hei!

    En saa kuukauden kanavaa Viasat History näkyviin teeveestäni? Kanavapaikan pitäisi olla 98. Tulee teksti salattu signaali. Soitin aspaanne ja sieltä sanottiin että pitää vain ottaa se ko kanava esiin ja antaa sen olla niin puolisen tuntia, niin pitäisi  kuulemma tulla sen jälkeen näkyviin. Kuulemma sen pitäisi itsessään purkaa salausta..?Nyt odotellut jo noin tunnin ja mitään ei ole tapahtunut? Viritin myös kanavat uudelleen, mutta sekään ei auttanut. Missähän vika?
  • Kuukauden kanava 98 paikka vaihtuu vasta maanantaina 2.10 alkaen.
    Se on Viasat History.
    Viikonlopun näkyy vielä syyskuun kanava. Nat Geo Wild.

    https://www.dna.fi/kuukaudenkanava​​​
  • Hei Ulla! DNA TV:n Kuukauden kanava on maanantaista 2.10. alkaen Viasat History. Nyt kuitenkin eletään vielä syyskuuta, eli tuo uusi kuukauden kanava alkaa näkymään vasta maanantaina, siihen saakka mennään syyskuun kanavalla.

    Pahoittelut mikäli asiakaspalvelustamme on jostain syystä annettu ymmärtää että lokakuun kuukauden kanavan pitäisi jo näkyä.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Kuukauden kanava edellyttää TV-korttia.
  • Kiitos kaikille vastauksista! Minulla on tv-kortti. Kanavapaikalla 98 lukee edelleen salattu signaali. Myöskään Mtv3 HD eikä nelonen HD näy. Chattasin vielä aspaan ja sieltä laitettiin minulle uudet katseluoikeudet, mutta siltikään kanavaa ei näy? Pitäisiköhän se Tv-kortti mahdollisesti linkittää uudelleen?
  • Soita tonne.DNA vikailmoitus. 0800 300 500
    Pitäis olla auki 24/7


  • Kiitos vinkistä Jone, mutta se on kallis numero, joten kokeilen nyt alkuun sen tv-kortin uudelleen linkittämistä, josko auttaisi...
  • Hei Ulla! DNA:n vikapalvelu p.0800 300 500 on maksuton numero ja auki 24/7, uudelleenlinkitys onnistuu vain asiakaspalvelun kautta, itsepalvelussa onnistuu uuden laitteen linkitys
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Ok, kiitos paljon tiedosta! Jone oli siis oikeassa Olin siinä luulossa että se nro on se kallis nro. Soitan sinne pikimmiten
  • Valtuutukset ovat taas pudonneet pois?????
  • Kuukauden kanava ei näy!
  • Kuukauden kanava,Investigation Discovery, katosi kaapeli-tv puolella Raisiossa. Näkyi kun oli MIX paketissa mutta kanavavaihdon jälkeen, 7.5,  ruutu pimeni. Vain teksti näkyy. Kokeilin toisella boksilla ja Conax lukijalla. Ei muutoksia. Hubilla ja sovelluksella toimii. Myös tv.dna.fi OK.
    Ongelmia muilla Turun ja Raision alueella?


  • Moi, kuvailemasi kaltaisesta viasta ei ainakaan vielä ole tullut ilmoituksia vikapalveluumme.

    Kaapeliverkossa näet Investigation Discovery -kanavan kanavapaikalla 130. Kanavalla siis näkyy ohjelmien tekstitykset, muttei kuvaa? Haitko kanavat jo uudelleen? Jos tästäkään ei ole apua, olisitko vikapalveluumme 0800 300 500 yhteydessä niin vikapalvelumme pääsee tekemään tästä tarvittaessa vikailmoituksen ja ongelma saadaan pikimmiten korjauksen alle.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Näyttävät samat ongelmat jatkuvan DNA:lla kuukaudesta ja vuodesta toiseen ilman että ketään kiinnostaa korjata. Minulla kuukauden kanava näkyy milloin sattuu, nyt juuri ei taas näy. Mikä vittu siinä on niin vaikeaa saada hommat toimimaan??
    Kari Lahtinen
  • Mitä kautta sitä katsot?
    Onko sinulla TV-kortti tai Hubi, jossa on DNA TV?
    Kuukauden kanava vaihtuu kunkin kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä n. klo 10 kaapeliverkossa.
    https://www.dna.fi/kuukaudenkanava
    PW
  • TV-kortti on ja eilen, siis maaliskuun viimeisenä päivänä, olisi pitänyt näkyä maaliskuun Kuukauden Kanava, vaan eipä näkynyt. Eipä silti, en minä niitä koskaan katso, mutta olisihan kiva saada se mistä maksaa.
    Kari Lahtinen
  • Niin siis on minulla myös DNA TV käytössä, mutten ole siitä koskaan ko. kanavaa yrittänyt katsoa. Jännää muuten, ettei DNA TV:stä näe kanavapaikkaa 50 (Paramount Network), joka kuitenkin näkyy kaapelitaloudessa normitelkkarista. Mikähän siihen mahtaa olla syynä?
    Kari Lahtinen
  • Uudessa DNA TV:ssä Parmount Network on katsottavissa suoratoistona.
    Minulla kuukauden kanava on toiminut kaapeliverkossa hyvin myös ilmaiskortilla ja HD-laitteilla.

    Jossain muussa nyt on vikaa, ehkä DNA:n kahtiajaossa, antenniliitosjohdossa tai TV on väärässä pistokkeessa (Radio).
    PW
  • Arvoisa PW.

    Pidän suuressa arvossa haluasi ratkaista ongelmani, mutta nuo korjausehdotuksesi ovat, miten sen nyt sanoisi, pikkaisen köykäisiä. Tarkoitan tällä sitä, että eikö sinunkin mielestäsi olisi kerrassaan outoa, että kaikki muut kanavat paitsi tuo kuukauden kanava näkyisivät televisiossani, jos olisin kytkenyt antennijohdon radiopistokkeeseen?

    Mitä taasen tulee DNA TV:hen, niin minulla ei tuo mainitsemasi kanava näy suoratoistona, ei vaikka kuinka puristaisin älypuhelintani eri suunnista ja kovaa. Minulla on ollut myös monia muita ongelmia omistamani tv-kortin kanssa, eikä asiakaspalvelu ole onnistunut korjaamaan niistä ensimmäistäkään saati sitten tunnustamaan, että ongelmia on ollut. Jotenkin mystisesti ongelmat ovat sitten kadonneet...

    Jos emme olisi kaapeliverkossa koko taloyhtiö, olisin jo vuosia sitten vaihtanut pois DNA:sta, niin on ollut paskaa palvelua kaikki nämä vuodet.
    Kari Lahtinen
  • Ai niin. Olen iloinen, ettei sinulla PW ole lähetystesi vastaanottamisessa ongelmia. Moinen tieto ei tosin auta minua tippaakaan, sen varmaankin ymmärrät. Ainakin jos pikkaisen käytät aikaa asian pohtimiseen.
    Kari Lahtinen
  • DNA:n kahtiajaoissa on ollut luvattoman paljon vikoja. DNA-Kaupassa kävisin sen vaihtamassa. Kyllä viallinen liitosjohto voi vaikuttaa yhden kanavan näkymiseen.
    Miten kännykkä tähän kuuluu? Voisi myös irroittaa liitosjohdon molemmista päistään ja laittaa se takaisin kunnolla.
    Jos kiinteistössä on tähtiverkko, se voi olla huonosti suunniteltu niin, että taso käyttöpaikalla ei ole riittävä tai antennirasia on viottunut.
    Ketjuverkossa periaatteessa sama asia, mutta myös ketjun viimeinen rasia voi olla viallinen (päätevastus rikki tms.).
    Millaisia modeemin Connection:n Power arvot ovat ja montako niistä on lukittuja vastaanotto- ja lähetyssuunnassa?
    Huoltokäynti voisi olla paikallaan.
    PW
  • Hep,

    eipä aukea ainakaan minulla antenniverkon kuukauden kanava 46, Paramount Network. Herjaileepi tutusti Salattu kanava / No access (6)
    IIS
  • Joo, Ei ole digita aukaissut tuota 46 kanavapaikkaa vielä näköjään... DNA:lla on sitten eri kuukaudenkanava, tuo Paramount näkyy vaan antennimaksukortti asiakkaille.
    JJJ

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.