Dna laskutusta

Meille tulee 24 laskua vuodessa. Yksi liittymä ja kaksi puhelinta. Miksi niitä ei voi maksaa vaikkapa kolmen (tai kuuden kuukauden) välein? Jokainen lasku on pieni. Vanhalle immeiselle se on turhan iso työ.
Mummeli Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei!

    Puhelinlaskujen osalta minimilaskutusraja on 5 € eli mikäli kuukaudessa kertyy laskua enemmän, lähtee meiltä lasku joka kuu. Voimme kuitenkin todennäköisesti helpottaa laskujen maksamista siirtämällä nämä kaikki palvelut yhdelle, yhteiselle laskulle. Tämä muutos onnistuu asiakaspalvelun kautta eli näppärimmin soittamalla meille numeroon 044 144 044 tai laittamalla meille viestiä puhelimeen ladattavan Oma DNA -sovelluksen kautta.
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Päivittyvätkö teille asiakkaan osoite tiedot automaattisesti,, on kysymyksessä äitini liittymä ja hänellä ei ole verkkopankkitunnuksia, joilla voisi kirjautua, eikä minulla ole teidän liittymäänne. Laskut menevät pankista suoraveloituksena.
    Jos ei osoite päivity automaattisesti, ilmoitelkaa,miten pitää toimia??

    Edit: Poistettu asiakastietoja // DNA Ida S
    Irene Ruusu
  • Hei Irene!

    Uuden osoitteen voi ilmoittaa meille asiakaspalveluun puhelimitse numeroon 044 144 044.
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Hei!
    En ole Irene.
    Mummeli

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.