DNA Laturi maksun vahvistus ei onnistu

En saa ladattua saldoa S-pankin kautta. Maksun vahvistus ei onnistu. Maksun saajana näkyy Paytrail. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Ongelma ei ole selainriippuvainen.

Kommentit

  • Hei!

    Yleistä vikaa S-Pankin latauksissa ei ole meillä tiedossa. Jos vika edelleen jatkuu, etkä saa latausta tehtyä, olethan yhteydessä asiakaspalvelun vikapäivystykseen numeroon 0800 300 500, niin pääsemme jatkamaan vianselvitystä. Kiitos jo etukäteen!
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Kuinka saan ladattua, kun lataus näyttää, että sinulla on aktivoimaton lataus päällä vaikka ei anna ostoskoriin summaa, jotta voisin maksaa.
  • Hei Tuija! Tässä tapauksessa odottele vähintään puoli tuntia ja yritä sitten uudelleen.

    Jos ei onnistu, niin miltä liittymäsi näyttää kun avaat sivun m.prepaid.dna.fi? Onko liittymällä varastossa odottamassa aktivoimattomia jo aiemmin ostettuja paketteja?
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • En saa millään tätä latausta perille ja siellä on keskeneräinen lataus jota en saa, enkä osaa poistaa. Lataus loppuu kohta.
    Raili Lankinen
  • Hei Raili!

    Otathan yhteyttä maksuttomaan vikanumeroomme p. 0800 300 500 tai lähetä viestiä chatissa niin katsotaan asiaa tarkemmin, kiitos.
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.