Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.
Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

DNA luottosaldo esti kaupanteon

Hei!
Olen ostanut aikaisemmin vaimolle puhelimen osamaksulla DNA:lta. Koitin nyt ostaa itselleni uuden iPhonen samalla tyylillä. Verkkokaupassa sain kuitenkin virheilmoituksen, että luottoraja ylittyy ja puhelin pitäisi maksaa kerralla. Myyntipalvelun asiakasneuvoja ei osannut auttaa ja asiakaspalvelun puolella varoitettiin pitkistä jonoista.

Kaupat jäi tekemättä, kilpailijalta sain puhelimen ostettua, vaikka sielläkin on vielä vähän aikaa lapsen puhelinta maksamatta. Tähän kannattaa ehdottomasti kiinnittää huomiota, koske se karkottaa asiakkaat pois, itse ainakin ostan puhelimen sieltä mistä sen saa hiirtä napsauttamalla eikä tarvitse jonotella asiakaspalveluun!

Kommentit

  • Hei Torss!

    Ikävä kuulla mikäli et ole saanut jostain syystä asiaa selvitettyä kanssamme ja olet tämän vuoksi päätynyt hankkimaan laitteen jostain muualta. Mikäli laitteluottoraja on ylittymässä uuden laitehankinnan vuoksi niin olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme saadaan tilanne selvitettyä. Vaihtoehtona on siis joko lyhentää nykyisiä maksuaikasopimuksia sen verran, että uuden laitteen hankinta maksuaikasopimuksella onnistuu tai vaihtoehtoisesti voidaan luotonvalvonnastamme tiedustella laiteluottorajan nostoa. Asiakaspalveluumme saa toki yhteyden puhelinasiakaspalvelun lisäksi sähköisen yhteydenottolomakkeen kautta
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei,

    Olen törmäämässä samaan ongelmaan. Olen yrittänyt tilata uutta I phonea. Joka kerta tulee herja luottosaldon ylityksestä, koska on olemassa aiempia laitetilauksia.
    Aiempia laitetilauksia ei ole enään maksamatta ja I phonen hinta ei pitäisi olla ongelma, kerrottiin asiakaspalvelusta. Soittaessani asiakaspalveluun, ei löydy syytä herjalle eikä siten pysty auttamaan. Myyntinumeroon soittaessani, oli äänensävy vähän siihen viittaava, että mitä tänne soittelet, kun ei pystytä auttamaan. Puhelimessakaan kuulemma ei voi luuria myydä.
    Olisin kyllä mielelläni säilyttänyt vuosien asiakkuuden, mutta nyt tuntuu hieman turhauttavalta.
    Olen lähettänyt sähköpostia, ja pyytänyt että tilanne saataisiin korjattua, mutta siihen ei ole vastattu.


  • Hei Mika!

    Pahoittelut mikäli tilannetta ei ole saatu asiakaspalvelusta selvitettyä. Tukisivuston kautta emme ikävä kyllä pysty tilannetta tarkemmin selvittämään. Yleisesti voidaan toki kertoa että syitä sille miksi uutta maksuaikasopimusta ei voida tehdä ovat luottohäiriömerkintä, ylittynyt laiteluottoraja, aikaisemmin maksamattomien erien vuoksi luotonvalvonnan toimesta puretut maksuaikasopimukset tai avoimet laskut. Mikäli asiakaspalvelu ei löydä suoraan syytä sille miksi uuden maksuaikalaitteen tilaaminen ei onnistu voidaan asiaa tiedustella luotonvalvonnastamme. Olethan siis vielä uudelleen yhteydessä asiakaspalveluumme niin pääsemme tutkimaan tilannetta tarkemmin asiakastietojesi kanssa, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.