dna mobiiliturva

kun yritän asentaa vaimolleni ko turvaa laite ilmoittaa että sovellus ei ole käytössä tässä maassa ? Lukemattomia kokeiluja, lisennsiä jäljellä 24 kpl !
Seppo Sirviö Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei! Mitä kautta yrität asennusta tehdä? Ohjeet löydät osoitteesta https://www.dna.fi/tuki-tietoturva/dna-turvapaketti kohdasta "Ensiasennus Android -puhelimelle tai tabletille" tai "Ensiasennus iPhonelle tai iPadille". Kun avaat ohjeet ja rullaat hieman alas, näet ohjeen "DNA Turvapaketti -palvelun asennus toiseen laitteeseen", noudatatko sitä? Jos noudatat, niin missä kohtaa tarkalleen ottaen tuo herja tulee, ettei sovellus ole käytössä tässä maassa?
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Ihan ohjeen mukaan yritän laittaa, kun lataus alkaa playkaupasta niin tulee viesti, ei toimi tässä maassa !?
    Seppo Sirviö
  • Onko kyse Android- vai iOS -laitteesta? Entä onko laite Suomesta hankittu? Onko siinä aiemmin ollut ongelmia sovellusten asennuksen kanssa? Onko puhelinta kokeiltu käynnistää uudelleen?
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Joo, nyt kokeilin uudelleen käynnistämistä ja vaimon puhelin lukkiintui, eikä puk koodista ole tietoakaan, auta ihmeessä !
    Seppo Sirviö
  • PUK-koodin löydät Minun Palvelustani www.dna.fi/minunpalveluni osoitteesta tai asiakaspalvelumme kautta 044 144 044.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.