Siirry uusimpaan kommenttiin

DNA prepaidini kuluttaa saldoa itse vaikka en käytä saldoa

Ostin prepaidini 6 päivää sitten. En ole laittanut mobiilidataa päälle kuin kerran ja saldoa on huvennut 4 eurosta yhteen euroo. Mikä aiheuttaa tämän?

Kommentit

  • Hei Robin!

    Onko sinulla siis käytössä DNA Super Prepaid vai millaisesta prepaid-liittymästä oli kyse?
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Minulla on rajaton prepaid


  • DNA Rajaton Prepaidin kiinteä vuorokausihinta on siis 0,89e ja se sisältää rajattomasti normaalihintaisia kotimaan ja EU/ETA-alueen verkkovierailupuheluita ja -tekstiviestejä sekä rajattoman netin kotimaassa. Päiväkohtainen veloitus vähennetään saldosta joka päivä riippumatta liittymän käytöstä.

    Liittymän voi laittaa tarvittaessa tauolle eli pause-tilaan, jos liittymä on pitkään käyttämättä. Muutoksen voi tehdä mobiilisivulla m.prepaid.dna.fi tai tekstiviestillä:
    • PAUSE ON numeroon 14600 
    • PAUSE OFF numeroon 14600
    • Kytkennästä veloitetaan 5 € ja poiskytkentä on veloitukseton

      EDIT. Päivitetty hintatieto kytkennästä / 11.4.2022
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Okei kiitos
  • Minulla on sama ongelma. Kyseessä on varapuhelin jota en käytä kuin hätätapauksissa. En haluaisi maksaa 2,50 joka kerta laittaakseni sen taukotilaan kun käytän sitä pari kertaa vuodessa. Onko teillä jotain perpaid-liittymää joka sopisi paremmin tällaiseen käyttöön?
    Pete
  • DNA Super Prepaid on tämä perinteisempi prepaid liittymämme, liittymä on aktiivisena vuoden viimeisimmästä latauksesta tai 195 päivää liittymän käyttöönotosta jos liittymää ei lataa. Liittymätyypin vaihto ei ole prepaid liittymillä mahdollista eli tuo vaatii uuden kortin ja puhelinnumeron
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Prepaid (ehkä rajaton, en ole varma) puhelimeen ladattu puheaikaa 2.9. 30pv (27eur),  +11.9. 7pv (7eur) ja tänään 16.9. 7pv(7eur. Näiden latauksien jälkeen saldo näyttää vain 9,67. Ei voi olla oikein. Mistä saa selvitettyä asiaa????

    Kaija
  • Voinko saada vastauksen yllä olevaan viestiini.
    Kaija
  • Voimme selvittää prepaid-liittymien latauksia tarkemmin asiakaspalvelussa: https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Miksi ette vastaa yllä olevaan kysymykseeni??? Odotan vastaustanne sähköpostitse!
    Kaija
  • Nää ei osaa vastata, chat palvelu loppui kuin seinään kun kysyin miksi lähtee puheaikaa joka päivä euro vaikka mobiilidata on pois päältä. Tää on köyhän rahastusta ja harkitsen uutta liittymää.
    Niina

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.