dna tili

Hei, yritän kirjautua tililleni, mutta en muista salasanaa. Yritin tilata uutta salasanaa ja sainkin uuden sähköpostiini. Linkin kautta sain myös koodin, mutta tämän jälkeen tulee taas kenttä, jossa kysytään käyttäjätunnusta ja sen varmennusta. Tämän jälkeen taas ilmoitus, että koodi on lähetetty sähköpostiisi. En siis ole vieläkään saanut uutta salasanaa. Yritin myös tilata kertakäyttöistä salasanaa ja mobiilivarmennetta, mutta kertakäyttöistä salasanaa en ikinä saanut ja järjestelmä ei hyväksy puhelinnumeroani. Miten siis voin ylipäätään saada uuden salasanan, jos mikään vaihtoehdoista ei toimi..?
Janne Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Janne!

    Minun palveluni salasanan resetointilinkin saapumisessa sähköpostiin on tiedossa ongelma joka on siis parhaillaan korjauksessa. Pyritään siis saamaan tuo mahdollisimman pian kuntoon. Millainen asia sinun olisi tarvinnut itsepalvelun kautta hoitaa?
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.