Siirry uusimpaan kommenttiin

DNA Tunnus / ei pääsyä tunnukseksi asetettuun sähköpostiin enkä muista salasanaa

kun yritän tehdä tunnuksia oma dna:han niin sanoo että minulla on jo tunnukset mutta sähköposti joka siinä vaiheessa tulee näkyviin ei ole ollut enää käytössä vuosiin. en saa tehtyä uusia tunnuksia enkä uutta salasanaa koska uusi salasana lähetetään aina kyseiseen sähköpostiin joka ei ole voimassa.

Kommentit

  • Hei! Olisitko yhteydessä asiakaspalveluumme, niin pääsemme muuttamaan DNA Tunnuksesi sellaiseksi sähköpostiosoitteeksi johon sinulla on pääsy.

    Asiakaspalvelumme tavoitat numerosta 044 144 044 arkisin klo 8-18 ja lauantaisin klo 9-16.30.
    Uudenvuoden päivänä pe 1.1.2021 asiakaspalvelu on suljettu, samoin loppiaisena keskiviikkona 6.1.2021.
    DNA Ida T palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.