Siirry uusimpaan kommenttiin
Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

DNA Turvapaketin asennuslinkki Android-laitteessa ei toimi

DNA Turvapaketin asennuslinkki Android-laitteessa ei toimi. Mobiiliturva ei löydy Play-kaupasta. Lukee: kohdetta ei löydy. Yritä uudelleen.
Yritys ei auta.

Kommentit

  • Hei Sinikka!

    DNA Mobiiliturva ei tällä hetkellä ole ladattavissa Google Play -sovelluskaupasta. Ongelma on selvityksessä ja asia pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian. Pahoittelut koituneesta haitasta!
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Sama vika vieläkin. Myynti onnistui vaivatta. Laskua turvapaketista ei varmasti kannata lähettää. Olihan se selvä?
  • Eipä tunnu löytyvän vieläkään ?
  • Hei!

    Ikävä kyllä DNA:n Mobiiliturva ei vieläkään ole ladattavissa Google Play kaupasta. Pahoittelut viivästyksestä!


    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Saako maksavat asiakkaat hyvitystä tästä? Itsekin olen yrittänyt asentaa kolmeen eri android-laitteeseen mobiiliturvaa, siinä onnistumatta - täältä sitten löysinkin vastauksen, miksei onnistu. Ei kai Dna laskuta palvelusta, mitä on mahdoton saada käyttöön? Ja miksei Dna tiedota tällaisesta viasta, vaan asiaakkaan pitää löytää mutkien kautta syyt asennuksen ongelmiin?
  • Joo, ei toimi myöskään meillä. Soitin kolmeen otteeseen dna:lle, kun en saanut toimimaan, vasta kolmannella kerralla asiaa selvitettiin enemmän ja kerrottiin Playkaupan päivittävän itseään. Silloin sain vastauksen, että pitäisi tänään toimia, mutta ei ainakaan näin aamulla ole vielä toiminnassa 🙁  

  • Eikä toimi muuten edelleenkään. Enkä todellakaan halua maksaa tyhjästä tältä ajalta,kun ei ole koko systeemiä käytössä.
  • Ei toimi. Olisi ystävällistä ilmoittaa asiasta pakettia myytäessä. Nyt on mennyt tunnin verrn hukkaan tässä yrittäessä...
  • Yhä vieläkään asentaminen ei onnistu, koska Dna Mobiiliturvaa ei ole koko Play-kaupassa. Miten ongelmaan ei vieläkään ole saatu ratkaisua? Kaksi viikkoa mennyt jo. Oletan, että Dna tarjoaa hyvitystä asiakkailleen. Itselläni on 6 uutta lisenssiä, joista vain yhden olen saanut käyttöön läppärissä, muut koneeni ovatkin sitten android-laitteita.
  • Sovellus odottaa vielä Googlen hyväksyntää, jotta se saadaan takaisin sovelluskauppaan. DNA tai F-Secure ei pysty tätä valitettavasti nopeuttamaan. Toivotaan, että sovellus saadaan takaisin sovelluskauppaan mahdollisimman pian!
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Ei toimi vieläkään,eikä löydy Play-kaupasta kyseistä DNA Mobiiliturvaa.


  • Olisikohan asiallista tiedottaa asiasta jotenkin? Minut peloteltiin asentamaan maksullinen DNA-turva kun "laajakaistassani oli esiintynyt liikennettä häiritsevää toimintaa". Kysyin, mitä tämä tarkoittaa, ja annettiin jonkin viruksen nimi. Tilasin paketin (sanottiin että on 5 pv aikaa ja sitten katkeaa laajakaista), mutta sen puhdistustoiminto ei löytänyt viruksia pöytäkoneeltani eikä tabletilta. Puhelimeen en em. syistä ole saanut pakettia vielä asennetuksi. Kysyin viekä tuesta, miten voin tietää, onko ongelmani ratkennut. Annettiin maksullinen palvelunumero (ei DNA, 2 €/min).

    DNA:n tuplalaajakaistani paketti päättyy syyskuussa. Arvatkaa, kenen kanssa jatkan/enjatka?
  • Tämä on aivan käsittämätöntä, että myydään palvelua joka ei toimi. Palvelu ostettu 4 päivää sitten ja nyt mukava lukea tunnin väännön jälkeen, että asia DNA:n tiedossa jo ainakin 13 päivää sitten. Sama kun myisi rautaa, jonka tietää jo myydessä olevan rikki. Yleisesti tällaista toimintaa kutsutaan huijaukseksi.
  • Olin tänään tästä aiheesta yhteydessä sanomalehti Keskisuomalaiseen. Lupasivat tutkia asiaa tarkemmin, olkaahan muutkin yhteydessä sinnepäin, että saavat jutun aikaan!
  • Play kaupasta haulla dna mobiiliturva tarjoaa Elisan turvapakettia, dnan omaa ei vieläkään. Täytyyko vaihtaa operaattoria? Kolmanteen laitteeseen en saa asennettua. Voisitteko tiedottaa milloin mobiiliturva on käytössä, ettei tarvitsisi jatkuvasti käydä yrittämässä.
  • Tuote odottaa edelleen hyväksyntää Googlen toimesta, emmekä valitettavasti pysty antamaan arviota aikataulusta tämän osalta. Toivomme todella, että DNA Mobiiliturva saataisiin taas pian ladattavaksi Google Play -sovelluskauppaan. Pahoittelumme tilanten vuoksi aiheutuvasta harmista ja haitasta.
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Harmi ja haitta on se, että Dna laskuttaa palvelusta, mitä ei pysty saamaan käyttöön. Miksi Dna näyttää haluavan pestä kätensä asiasta? Olemme kuitenkin teidän asiakkaitanne (toistaiseksi) ja ihmettelen, miksi Dna ei halua korvata tällaista pitkään kestännyttä vikaa - huolimatta siitä, että tällä hetkellä vika ja viivästys on kiinni kolmannesta osapuolesta.
  • Hei Terhi!

    Olethan hyvitysasioiden osalta yhteyedessä suoraan asiakaspalveluumme.
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Hieman erikoista kehoittaa yksittäistä asiakasta olemaan yhteydessä asiakaspalveluun hyvityksen osalta, kun kyseessä on järjestelmällinen virhe, joka koskettaa joukkoa asiakkaita. Kyse ei ole näytön puutteesta, joten miksi yksittäisen asiakkaan pitää erikseen hakea hyvitystä? Ehkä tällä menettelytavalla oletetaan, että ihmiset eivät jaksa nähdä vaivaa? Hyvää asiakaspalvelua olisi, jos kaikille toimimattoman palvelun tilanneille annettaisiin automaattisesti hyvitys. Esim. 6kk, jos palvelu saadaan ikinä käyttöön. Luulisi järjestelmästä löytyvän tiedot kenelle palvelu on myyty sillä ajalla, kun play-kaupan lautaus on ollut pois käytöstä. Edelleen mielestäni tämä täyttää huijauksen tunnusmerkit, koska tieto toimimattomuudesta on ollut yrityksen tiedossa, palvelua on edelleen myyty ja asiakkaihin ei olla oltu millään tavoin yhteydessä. Tähän viestiin olisi kiva saada yksilöity vastaus, mutta sellaista taitaa olla turha toivoa.
  • Hei Jorma!

    Meillä ei valitettavasti ole tapaa varmistaa keille kaikille asiakkaistamme on aiheutunut haittaa tämän ikävän tilanteen vuoksi. Kaikki hyvityksiä koskevat asiat käsitellään asiakaspalvelussa, ja mahdollisten hyvitysten osalta tilanne selviää helpoiten, kun häiriötilanteen vuoksi kärsineet asiakkaamme ovat yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme. Kiitos!
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Hei,

    Ei toimi vieläkään......
  • Pitää perua koko roska
  • Vaihdoin uuteen Android tablettiin.  Yritin ladata tänään 6.7 play kaupasta muttei onnistunut. Pitäisi siirtää vanhasta tähän uuteen. No on tota Fsecuren  turvaohjelmaa muillakin. Pitänee lopettaa nää nykyisen kanssa puljaaminen...

  • Keskisuomalaisessa on aiheesta juttu tänään. Hyvä niin.

    Miksi palvelua kaupataan edelleen DNA:n sivuilla ilman mitään mainintaa toimimattomuudesta? Ei voi olla ylivoimainen asia päivittää sivua asianmukaisin tiedoin. Varsinkin, kun tieto ongelmista on ollut tiedossanne jo viikkoja.
  • Hei kaikki!

    DNA Mobiiliturva-sovellusta ei toistaiseksi saa ladattua Google Play Storen kautta, joten saat asennustiedoston tarvittaessa TÄSTÄ. Linkin takaa löytyvä tiedosto tulee siis ladata suoraan kyseiseen Android-puhelimeen tai tablettiin, johon DNA Mobiiliturva halutaan asentaa. Lisätietoa dna.fi/fi/tietoturva

    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Hei!

    DNA Mobiilturva -sovellus on ollut lauantaista 8.7. asti jälleen ladattavissa Google Play Storesta.

    DNA hyvittää 1.6.-6.7. välillä tehtyihin tilauksiin ensimmäisen kuukauden veloitukset. Hyvitys näkyy asiakkaiden laskulla automaattisesti elokuun loppuun mennessä.
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Ladattu on mutta aktivointilinkki ei toimi. Nettiyhteys tarkastettu.
  • Hei Markku!

    Tarkentaisitko hieman millä tavalla linkki ei toimi? Mille laitteelle olet lataamassa mobiiliturvaa?
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Olen lataamassa android-puhelimelle (LG G5). Tiedosto latautuu ok (eli netti toimii) mutta sitten tulee linkki, jossa lukee "aktivoi". Sitä kun klikkaa tulee teksti "ei yhteyttä. Tarkista verkkoliittymä."  Verkkoyhteys siis toimii, sekä wifi että mobiili käytössä.
  • Poista tämä sovellus vielä puhelimesta, käynnistä sitten puhelin uudelleen ja lataa DNA Mobiiliturva uudelleen.

    Jos tämä ei auta, kirjaudu DNA Minun palveluni -sivustolle https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen# ja poista nykyinen lisenssi kokonaan käytöstä painamalla "Poista" painiketta. Ota tämän jälkeen DNA Mobiiliturvan lisenssi uudelleen käyttöön
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Keskustelin Chatissa tukihenkilö Anniinan kanssa, mutta emme päässeet vielä ratkaisuun kun tuli viesti "Palveluun ei saatu yhteyttä" ja chatti loppui. Olen siis noita ohjeita noudattaen asnetanut uudelleen, mutta tulos on sama: ei saa aktivoitua.
  • Yhä jatkuu yhteyshäiriö. Olen vaihtanut toiseen Wi-fi -verkkoon, myös mobiilidata on päällä. Puhelimeeni ei siis vieläkään saa asennetuksi turvapakettia,
  • Lapsille ladattiin uusi versio ja 7-vuotiaalla meni vajaa kaksi vuorokautta, kun keksi miten lapsilukon aikarajoitus ohitetaan ilman salasanaa. Tämä oli se tärkein ominaisuus miksi lasten puhelimiin turvapaketti otettiin, joten toivoisin sen myös toimivan.

    Juoni lapsi ei ole suostunut kertomaan miten tämän tekee. Kaikki asetukset sovelluksien aikarajoitusten ja käytön estämiseksi ovat kuten pitääkin. Ja ilmoitus aikarajan täyttymisestä tulee, jotenkin hän pystyy tämän ohittamasn ilman salasanaa sinnikkäästi sovelluksia avaamalla.
  • Hei Marika!

    Onkohan kyseessä kenties Huawein puhelin? Huawein puhelimilla lapsilukko voi kytkeytyä pois päältä itsestään. Sovellus sulkeutuu jos puhelinta on käyttämättä noin 15. minuutin ajan, jonka vuoksi lapsilukko kytkeytyy pois käytöstä.

    Tämän aiheuttaa Huawein puhelimissa oleva virransäästöominaisuus, jolla puhelin kytkee sovelluksia pois käytöstä automaattisesti virransäästön takia.

    Ongelman saa korjattua puhelimen asetuksista seuraavalla tavalla:
    Asetukset -> Sovellukset -> DNA Mobiiliturva -> Akku -> Paina täppä kohtaan "Pidä käynnissä näytönsäästötilassa"​

    Itse ongelman lopullinen korjaus on kuitenkin selvitettävänä.
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Puhelin on Lenova, eikä virransäästötila ole päällä. Lapsilukon aikarajoitus ei aina edes ilmoita aikarajan täyttymisestä. Jos ilmoitus tulee, sen pois näppäämällä voi jatkaa esimerkiksi pelaamista, vaikka kyseinen peli olisi laitettu aikarajoitettuihin sovelluksiin.
  • Minulla on ollut jo Mobiiliturva jatkuvana ja nyt 8 päivää sitten alkoi ilmoittaa, että tilauksesi vanhenee 8 päivän kuluttua. Eilen vanheni ja en saanut päivitettyä jatkumaan. Olin yhteydessä asiakaspalveluunne ja tarkistettiin, että kaikki ok ja on jatkuvana. Nyt edelleen puhelin herjaa, ettei ole voimassa ja ei annakaan jatkaa. Olen lukenut ohjeita yllä, mutta mikään ei auta... Eli mitä nyt teen?
  • Hei Minna! Oletko siis poistanut asennuksen Minun Palvelun kautta sekä sen jälkeen tehnyt asennuksen uudelleen?
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Olen tehnyt vähän joka kautta... Ensin ihan puhelimessa olevan sovelluksen kautta ja sitten Minun palvelun kautta ja ties miten. Puhelin on Samsung. Turva minulla on ollut jo useamman vuoden eikä ennen tällaista ole tullut.
  • Eli kun Minun Palvelun kautta olet  poistanut ja asentanut Mobiiliturvan uudelleen, niin puhelin alkaa taas pian herjaamaan vanhentumisesta? Kokeilisitko vielä uudelleen asennusta, kiitos. Eli kirjaudu DNA Minun palveluni -sivustolle https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen# ja poista nykyinen lisenssi kokonaan käytöstä painamalla "Poista" painiketta. Ota tämän jälkeen DNA Mobiiliturvan lisenssi uudelleen käyttöön

    Kuvalliset asennusohjeet löydät osoitteesta https://www.dna.fi/tuki-tietoturva#hallinnoi-turvapakettia
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • No nyt onnistui, kiitos Ida!
  • Sama ongelma näyttäisi jatkuvan? Linkki ilmoittaa, että kohdetta ei löydy?! Mitäs nyt tehdään? -

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.