Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

DNA turvapaketti ei pysy päällä

Hei, asensin lapseni puhelimeen (Honor 7s) DNA turvapaketin. Muuten paketti vaikuttaa hyvältä, mutta se ei pysy päällä. Se pitää joka päivä laittaa uudelleen päälle ja välillä kesken päivääkin. Mitähän tälle olisi tehtävissä? Soitin jo asiakaspalveluun ja sieltä kehotettiin soittamaan F-Securelle. F-Secure taas heitti pallon takaisin DNA:lle.
Satu Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Satu!

    Ainakin vanhassa turvapaketin versiossa ongelmana oli puhelimen virransäästöasetukset, jolloin asian sai korjattua seuraavasti:

    Asetukset -> Sovellukset -> DNA Mobiiliturva -> Akku -> Paina täppä kohtaan "Pidä käynnissä näytönsäästötilassa"
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hei! Polku oli erilainen, mutta löysin asetukset. Näyttäisi toimivan.
    Suuret kiitokset!
    Satu
  • Hei,
    Ilo taisi olla ennenaikainen. Turvapaketti heittää edelleen pois päältä. Olisiko teillä vielä jotakin ideaa, millä sen saisi pysymään päällä?

    Satu
  • Kannattaa siinä tapauksessa kokeilla seuraavaksi poistaa sovellus kokonaan ja asentaa se uudelleen.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Sama ongelma täällä ja sama puhelin. Olen myös muutellut asetuksia ja asentanut turvapaketin uudelleen useammankin kerran ohjeiden mukaan. Ei auta. Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun, josta todettiin vian olevan puhelimessa. Mikä se vika voi olla?
    Anna
  • Hei Anna!

    Oliko tuosta aiemmin tässä ketjussa vinkatusta asetusten muuttamisesta apua? Oletko tarkistanut muut puhelimen virransäästö- ja sovellusasetukset?
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Kyllä olen muuttanut asetuksia kuten yllä vinkattiin. Muutkin asetukset olen tarkistanut. En keksi mikä voisi vielä olla väärin. Erittäin epämukava tilanne.
    Anna
  • Onkohan tähän asiaan saatavilla ratkaisua? Vai mitä tämän kanssa tehdään? Laskut tulee ajallaan vaan ei pelitä niin ei pelitä.
    Anna
  • Ilman mitään tarkempia tietoja on hankala sanoa missä ongelma voisi olla. Suosittelen siis olemaan joko uudelleen yhteydessä asiakaspalveluumme että pääsemme selvittämään tilannetta tarkemmin tai vaihtoehtoisesti käymään DNA Kaupassa, jossa voidaan vielä tarkistaa puhelimen asetukset paikan päällä.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Meillä sama ongelma. Joka kerta kun puhelin käynnistetään uudelleen sovellus on taas pois päältä ja lapset hurraa salaa, kun pääsevät lukittuihin sovelluksiin kiinni ja nettiajan rajat on kadoksissa. Maksetaan ihan turhasta?
    Miia Gomes
  • Juu, meilläki sama ongelma jatkunut marraskuulta asti Huawei puhelimen kanssa. Ihan turhasta maksettu. Poika kävi sit lahjarahoilla ostaa uuden Huawei P20 Lite puhelimen. Ja kun minulle sitä näytti, tuntui hurraavan, et äiti tähän et ainakaan saa turvapakettia.

    Sana kiirii lasten keskuudessa ja Huawei saa lisää myyntiä...
    Eeva
  • Meillä sama puhelin ja samat temput! Täytyy siis olla tässä puhelimessa joku ominaisuus, kun ei pysy toiminnassa. Tosi outoa, ja ärsyttävää!
    Sini

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.