Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

DNA turvapaketti sivu ei toimi

DNA turvapaketti sivusto ilmoittaa ettei voi kirjautua sisään, näin ollen en pääse lataamaan turvapaketin ohjelmaa koneelle. https://safeavenue.f-secure.com/iframe/-sso/dna_fbb/?error=access_denied#. Mitä tälle voi tehdä? Onko DNA:n palvelussa häikkä vai teenkö minä jotain väärin?

Kommentit

  • Hei Antti!

    Kokeilethan tässä tilanteessa poistaa DNA Turvapaketin asennuksen ja asentaa sovelluksen uudelleen. Jos kirjautuminen ei onnistu tämänkään jälkeen, olethan yhteydessä asiakaspalvelun vikapäivystykseen numeroon 0800 300 500, niin pääsemme tutkimaan ongelmaa tarkemmin. Kiitos!
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Mistä johtuu seuraavat herjat: Tilaus vanhentunut,  asetusten hallinnassa näkyy: Tilaus on vanhentunut, jäljellä olevat päivät 0 ja käytettävissä olevat lisenssit 0/1.Tilaus on kyllä uusittu ja voimassa!
  • Hei Petteri!

    Kokeilethan poistaa DNA Turvapaketin ja asentaa sovelluksen tämän jälkeen uudelleen. Jos tilausta ei löydy tämänkään jälkeen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Hei,

    Yön aikana ilmestynyt ilmoitus suojaus ei ole päällä. Ja nyt pyytää sallimaan kaikkien tiedostojen käytön yms siihen liittyvää. Uskallanko antaa käyttöoikeudet?
    Anna
  • Hei Anna!

    Kyllä, oikeudet tulee sallia. Ohjeet uudelleen asennukseen kokonaisuudessaan löydät sivulta https://www.dna.fi/tuki-tietoturva/dna-turvapaketti kohdasta Ensiasennus (käytössä olevalle laitteelle eli Android tai Apple -laitteelle).
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Hei,
    Dna turvapaketti on ollut käytössä ja nyt nettiselaus ei toimi ollenkaan? Sovellusta ei voi poistaa joten mikä auttaisi

    Ansku
  • Hei Ansku, jos nettiyhteys ei toimi niin ongelma kuulostaa siltä että vika on jossain muualla. Tästä kannattaa olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluun p.044 144 044 niin saamme ongelmaa selvitettyä.
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Hei!

    DNA turvapaketti ei toimi ja väittää,että ei ole käyttöoikeuksia.
    En pääse sitä kautta myöskään nettiin.Tilaus voimassa ja maksut maksettu.
    Mimmi
  • Samsung galaxy A12 teki ohjelmistopäivityksen ja sen jälkeen ei toimi. Lapset voi olla puhelimilla vaikka koko päivän. Aika ei vähene. Missä syy tai mitä pitää tehdä?
    Sopetsu
  • Auttaako jos poistat asennuksen ja asennat sen jälkeen turvapaketin uudelleen?
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei ei auta. Olemme jo useasti kokeilleet sitä.  Aika ei vähene ollenkaa aikaraja sta.
    Sopetsu
  • Olisitko puhelimitse asiakaspalveluumme 044 144 044 yhteydessä, niin päästään selvittämään ongelmaa tarkemmin, kiitos. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8-18.
    DNA Ida T palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.