DNA TV tallenteiden siirtyminen

Hei,

DNATV hub ja app päivittyivät tuossa vähän aikaa sitten. Tallenteiden piti siirtyä uudelle alustalle mutta eivät ole siirtyneet. Miten saan ne siirrettyä?

-Timo
Timo Pakkanen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Moi Timo! Olisitko tässä tapauksessa asiakaspalveluumme yhteydessä, niin tarkistamme tilauksesi, kiitos!

    puh. 044 144 044 (puhelu normaalihintainen)
    ark. 8- 18
    la 9 - 16.30

    Yhteydenotto onnistuu kätevästi myös Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.
    Voit ladata sovelluksen iPhonelle App Storesta bit.ly/omadna1 tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta bit.ly/omadna2
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei
    Minulla siirtyi nauhoitukset parin päivän sisällä uuden apsin käyttöönotosta mutta huomasin että kun vanhassa pituus oli oikein ja ajoitus oikein niin uudessa sovelluksessa joidenkin ohjelmien alut puuttuvat(20-30min) ja seuraava alkaa puolessa välissä ainakin jossain tunnin ohjelmissa.

    T: J
    J

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.