Dna tv cmore max formulat
Formuloissa ennakko lähetyksessä nyt. Tv kuva ja ääni menee eri tahtiin. Kuva tulee ennen ääneen nähden.
Lisäksi edellisossäkin lähetyksissä selostus ei tahtonut kuulua taustahäly niin suuri.
Tämä ongelma jo avauskisassa. On se ihme ettette osaa korjata vikaa. Turha syyttää nettiä. Se kunnossa. Samoin laitteet. Hdmi kaapelissa ei ole vikaa.
Nämä tarkiatanut. Vika teillä. Korjatkaa.
Lisäksi edellisossäkin lähetyksissä selostus ei tahtonut kuulua taustahäly niin suuri.
Tämä ongelma jo avauskisassa. On se ihme ettette osaa korjata vikaa. Turha syyttää nettiä. Se kunnossa. Samoin laitteet. Hdmi kaapelissa ei ole vikaa.
Nämä tarkiatanut. Vika teillä. Korjatkaa.
Seuraa viestiä
0
seuraajaa
Tosin myös omaa vianselvityksen taitoa olisi syytä pystyä tarkastelemaan objektiivisesti, jos ymmärtää mitä tarkoitan.
esim androidien ongelmat on dna:lla ollut jo pitkään tiedossa.
Ihan kokemuksesta kerron että tämän palstan kautta ei mikään etene varmasti vikailmoitukseksi tai ihan varmasti kukaan ei saa mitään hyvitystä, tai että oman vian olemus ratkeaisi, jos sitä ei osaa alkuunkaan itse selvittää. Mutta itsensä kiduttaminen voi olla ihan kivaa.
Ja jos ei kerro asiasta detaljitasolla, ei ole mahdollista täältäkään saada mitään ratkaisuvaihtoehtoja.
Tv:tä katselen tällähetkellä tietokoneesta(win 10) ja tv, on näyttönä. Kytketty hdmi kaapelilla. Kaapelin uusin, ei auttanut sama ongelma jatkuu. Kuva nyppii, ja välillä ääni ja kuva toisistaan poikkeaa, toinen välillä jäljessä. Tämä max kanavalla. Animal planetilla kuva aika-ajoin pitää semmoista nykimistä. Lähetys tökkää ja pysähtyy, ikäänkuin painaisit pausea. sit hetkenpäästä se jatkuu, ja samaa ennen katkeamista toistetaan joidenkin sekuntien ajan.
Laajakaista on telia.(maksimi kaista mitä saa. Selain, crome. Minkä jo maininnut miljoonia kertoja. Laajakaistan on kunnossa. Tietokoneessa ei ole vikaa, sekin tutkittu. Mitäs vielä. Ja käyttäjässäkään ei ole vikaa...
Jotewn DNA TV koita nyt vihdoin saada nämä ongelmat korjattua. Kerran teille maksetaan siitä. Ellette ala kohta toimimaan ongelman korjaamiseksi, niin otan yhteyttä kuluttajansuoja virastoon. Tää ei pelleilyä. Olen pikkuhiljaa saanut kystä kylläkseni teidän rahastuksesta...
Se on ollut alusta alkaen hyvin tiedossa ja olen tehnyt siitä(kin) kirjallisen reklamaation juuri siksi, että asialle myös tehdään yleisesti jotain ja saatan saada siitä hyvityksen.
"Vakavasti" annettu palaute ainoastaan herättää operaattorin varmasti toimintaan, ei anonyymi palstakirjoittelu, varsin kun tämä ei ole edelleenkään #virallinenpalautelinja.
Nyt on herran vuosi 2018 ja näitä ei saada vieläkään toimimaan.... :facepalm:
Mistä minä maksan?
Hyvä että tulee kilpailua. Dna ei tunnu vuodesta toiseen saavan näitä toimimaan, jos kanavalla on enemmän kuin 350 000 katsojaa....
Voimme näin DNA Tuki -sivuston kautta auttaa vain yleisellä tasolla ja vika-asioissa asiakaspalvelun aukioloaikojen ulkopuolella meidän maksuton vikapalvelu p.0800 300 500 auttaa 24/7.
DNA TV:ssä on meillä tiedossa oleva vika, jossa MTV Max kanavan ääni tulee kuvaa jäljessä ja tätä korjataan parhaillaan.
DNA TV:n suorissa lähetyksissä on myös erillinen vika iOS 11.3. ja 11.4. versioilla, joka korjataan seuraavassa ohjelmistopäivityksessä, aikaisintaan mahdollisesti jo tällä viikolla.
Ilmeisesti täytyy tämän asian tiimoilta kontaktoida vähän ylempiä pykäliä organisaatiokaaviossanne, kun viat alkavat olemaan aidosti sääntö ja niitä on ollut pykälässä kaikilla alustoilla, laitteissa sekä palveluissa jatkuvasti.
Dna:tv Neuvoja Iiro. Jos ongelmat ovat tiedossa, miksi niille ette tee mitään. Onko se nyt laitaa, kuten jo aikaisemmissakin viesteissä mainitsin, että cmore max kaatuu internet selaimessa, crome. Käyttöjärjestelmällä win 10. Sen lisäksi huomannut pidemman aikaa, ei vain eilisen formuloiden aikaan, milloin ongelma suurin. Ainakin cmore max kanavalla, kuva pätkii, ja joudut sen ottamaan uusiksi päälle, kun se ei jatku. Sit pientä nykimistä havainnut Animalplanet ohjelmissa.
Kun katsoo lähetystä, se tökkää ku seinään tök. ja hetkisen päästä alkaa uudelleen, nuutamaa sekuntia kun kelais huonoa rainaa taappäin. Kuvaruutu pixeloi rajusti, hetken. Sitten se taas näkyy normaalisti seuraavat 5 min. ja sama uudelleen.
Eikä auta vaikka vaihdat selainta. Kokeilin edgeä. Joo hetken se näky kunnes taas samat ongelmat.
Tietokone on tarkastettu kaiken virheongelmien varmistamiseksi. Se kunnossa. Nettiyhteys hyvä. Laajakaista Telia. Tv kytketty näytöksi hdmi johdolla. Hain jopa kaupasta uuden johdon, sekään ei ratkaissut ongelmaa.
Vielä että katsellut videoita ihan ok. Esim. Ylen Arenaa. Se toimii moitteettomasti. Samoin ruutu, ja katsomo. Et laitteissa ei ole käsittääkseni vikaa. Joten vikavastuu ja sen korjaus teillä DNA TV.
Haluan rahoilleni vastinetta. Ei tää kovin halpaa oo. kun maksan noin 32, euroo kuukaudessa, jotta näkisin A. Cmore max, Formulat. B. Animaalin. C. Discoveryn. jne. Ja palvelu ei olekkaan toimiva miltään osin. pistää tää vituttamaan.
Ensi vuonna voikin ostaa sitten suoraan F! organisaatiolta lähetykset.
Kiitos DNA. Menetätte suuren määrän maksukorttiasiakkaita.
Ennenkun poksissa oli kortti, toimi. Nyt kun tietokoneella katselet, tök tök jumi jumi jne...
Kuka sulle on antanut luvan valehdella asiakkaille??
Tai ehkä et valehtele, kerrot vain vastoin parempaa tietoa tai hieman liioitellen. Saattaahan tuo toki hetken aikaa toimia kanavan uudelleenvalinnan jälkeen mutta hetken kuluttu uudelleen aimna sama virhe.
Todella epäluotettava palvelu, täysin MÄTÄ!!
Me olemma maksavia asiakkaita, jotka ovat tilanneet kuukausimaksua vastaan SUORAT LÄHETYKSET F1 KISOISTA.
Eli maksamme siis suorista lähetyksistä ja ymmärätäisin, jos tämä ns "vika" ilmenisi yhdessä lähetykseää mutta kun tämä sama "vika2 oli jo viime vuonna keväällä tiedossa niin ette voi mitenkään vastata, että "valitse kanava uudelleen".
Vika on siis ollut tiedossa jo "kohtullisen" ajan ja kulutaajaviranomisnen on varmasti kiinnostunut tästä, että myytte viallista tuotetta ieläkin, vaikka vika oli tiedossa jo keväällä.
Eli kommentoitko tähän miten asiassa edetään? Korvausta nyt ainakin Teidän tulisi antaa, eikä missää "lataa leffoja ilmaiseksi kirjastosta" tyyliin.
Olemme ostaneet nimenomaan F1 lähetyksiä, emme leffoja.
Kiitos
Palvelun virheestä annettava hyvitys
Diaarinumero: KKV/712/14.08.01.05/2015
Osapuolet
TeliaSonera Finland Oyj
Tiivistelmä
Sonera oli Sonera Viihde -palvelun tallennusominaisuuden häiriötilanteessa ohjeistanut asiakaspalvelutyöntekijöitään tarjoamaan ensisijaisena hyvityksenä palvelun virheestä latauslipukkeita tai katseluoikeutta maksutelevisiopakettiin. Kuluttajat eivät olleet saaneet hinnanalennusta, vaikka olivat sitä pyytäneet. Menettely oli näiltä osin ollut kuluttajansuojalain vastaista.
Sovelletut säännökset
Kuluttajansuojalain 2 luvun 1 §, 6 § ja 7 §, 3 luvun 1 §, 5 luvun 19 § ja 8 luvun 12 §.
Asiasanat
Asiakaspalvelu, Hyvitys, Palvelu , Virhe
Perustelut
Palvelun virhetilanteet
Sonera Viihde -palvelukokonaisuuteen kuuluu monia ominaisuuksia (laajakaistaliittymä, peruskanavat, kuukausittain vaihtuvan bonuskanava, digiboksi, reititin, verkkotallennusominaisuus, videovuokraamon ja käyttöliittymä, joka mahdollistaa etätallennuksen sekä mahdollisuus tilata maksutv-kanavapaketteja, ohjelmakirjastoja ja yksittäisiä a’la carte -kanavia). Sonera Viihteen palveluominaisuuteen syntyi TV-alustan päivityksen yhteydessä vika, joka rikkoi tallennusominaisuuden noin vuorokauden ajaksi. Lisäksi erilaiset viat tallenteiden tekemisessä jatkuivat vielä yhteensä noin kolmen viikon ajan siten, että vikoja oli tallenteiden tekemisessä, etätallentamisessa, tallenteiden ajastamisessa, tehtyjä tallenteita saattoi poistua ja tallenteet saattoivat olla liian lyhyitä. Sonera on peri asiakkailta palvelusta täyttä hintaa häiriöiden keston aikana.
Kuluttaja-asiamies ja kuluttajaoikeusneuvojat vastaanottivat useita kuluttajien ilmoituksia Sonera Viihde -palvelun virheestä. Ilmoitusten mukaan asiakkaat olivat reklamoineet virheestä asianmukaisella tavalla, mutteivät olleet saaneet häiriöstä vaatimaansa hinnanalennusta.
Sonera oli antamansa selvityksen mukaan ohjeistanut asiakaspalveluhenkilöstöään siten, että myyjillä oli tapauskohtaisesti ollut oikeus antaa asiakkaille kohtuullinen hyvitys tallennusominaisuuden häiriöiden vuoksi. Hyvitykset oli kuitenkin ensisijaisesti toteutettu elokuvien latauslipukkeina tai katseluoikeutena maksutelevisiopakettiin. Nämä hyvityskeinot olivat selvityksen mukaan olleet ensisijaisia, hinnanalennukseen nähden siksi, että hyvityksen rahallisen arvon määrittäminen olisi ollut liian vaikeaa sellaisissa tapauksissa, joissa vika oli jatkunut reklamointihetkellä.
Kuluttaja-asiamies muistutti Soneraa siitä, että koska kuluttajia ei ole hyvitetty kuluttajansuojalain säännösten mukaisesti pyynnöstä huolimatta, voidaan tällainen toiminta nähdä kuluttajansuojalain 3 luvun 1 §:n vastaisena kohtuuttomana sopimuskäytäntönä.
Asiakaspalvelu
Kun asiakaspalvelussa tarjotaan kuluttajille ensisijaisesti muita hyvitysvaihtoehtoja kuin hinnanalennusta, on tällainen toiminta omiaan johtamaan kuluttajia harhaan heidän lakisääteisistä oikeuksistaan, muistutti kuluttaja-asiamies. Koska Sonera oli antanut kuluttajille harhaanjohtavia tietoja heidän lakisääteisistä oikeuksistaan, kuluttajat olivat tällaisen menettelyn seurauksena saattaneet tehdä päätöksiä, joita he eivät olisi ilman vastaavaa elinkeinonharjoittajan menettelyä tehneet. Soneran toiminta oli tältä osin ollut kuluttajansuojalain 2 luvun 6 §:n vastaista.
Asiakaspalveluun ja erityisesti palveluhäiriöihin liittyvä asiakastuki on käyttäjän kannalta hyvin keskeisessä asemassa ja osa asiakkaan ostamaa palvelua. Kuluttaja-asiamies huomautti, että erityisesti sellaisissa tilanteissa, joissa kuluttaja on nimenomaisesti vaatinut hinnanalennusta, tai sopimuksen purkamista, olisi hinnanalennukseen tullut suostua.
Virheen hyvittäminen
Virheen hyvittämistä koskevan käyttöehdon osalta kuluttaja-asiamies totesi, että palvelun on sisällöltään, suoritustavaltaan ja tulokseltaan vastattava sitä, mitä on sovittu. Mikäli näin ei ole, palvelussa on virhe ja asiakkaalla on oikeus saada virheestä hyvitystä. Vaikka kuluttajansuojalain 5. ja 8. luvuissa säädetyt virhevastuusäännökset eivät sanamukaisesti koske Sonera Viihde -palvelun tyyppistä palvelua, kuluttaja-asiamies katsoi, että säännöksistä ilmeneviä periaatteita voidaan esimerkiksi kuluttajansuojalain muuttamista koskevan hallituksen esityksen HE 218/1994 perusteluista ilmenevin tavoin soveltaa usein myös vastaaviin sopimustyyppeihin.
Säännöksistä ilmenevien periaatteiden mukaan elinkeinonharjoittajalla on oikeus korjata palvelun virhe tai uusia virheellinen palvelu. Jos tämä ei onnistu, kuluttajalla on oikeus vaatia hinnanalennusta. Virheen hyvittämisen osalta kuluttaja-asiamies painotti ratkaisussaan vastaavuuden periaatetta, eli hyvityksen on vastattava virhettä. Kuluttaja-asiamies huomautti, että vaikka tallennusominaisuus onkin ollut vain osa suurempaa palvelukokonaisuutta, on mahdollista että kyseinen palvelu on yksittäisen kuluttajan kannalta hyvin merkityksellinen. Tällaisissa tapauksissa elokuvien latauslipukkeita ja maksutelevisiopakettien katseluoikeusjaksoa ei voida pitää oikeasuhtaisena hyvityksenä, mikäli kuluttaja on vaatinut lakisääteisiä oikeuksiaan. Vian jatkumista reklamointihetkellä, ja tästä johtuvaa hyvityksen suuruuden määrittämisen vaikeutta, ei ole pidettävissä riittävänä perusteena hinnanalennuksesta kieltäytymiselle.
Kuluttaja-asiamies edellytti, että Sonera muuttaa virheen hyvittämistä koskevaa käyttöehtoaan siten, ettei kuluttajille jatkossa anneta harhaanjohtavia tietoja hänen lakisääteisistä oikeuksistaan ja että tapauskohtaisessa arvioinnissa otetaan huomioon virheen subjektiivinen kokonaismerkitys kuluttajalle.
https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/ratkaisut/arkisto/2015/kuluttaja-asiamiehen-ratkaisut/palvelun-virheesta-annettava-hyvitys/
Miksi edes vaivaudutte lukemaan näitä viestejä, kun ei saa järjellistä vastausta? Ensin kysellään laitteistot yms. Sitten todetaan, meillä on vika, mutta ei kerrota, koska se aiotaan korjata. vai onko tarkoitus ylipäätään korjata.
"Tuo kanavan uudelleen starttaus ei tuo lohtua" Joo auttaa se noin min. sitten uusiksi tök ja tök. jumi ja jumi...
Suoraan sanottuna tekis mieli pistää jotakuta nenuun. mut enpä ala moiseen kuitenkaan.
Haluan vaan selvityksen, yksityiskohtia myöten, mikä siinä on, ettei noit lähetyksiä saa toimiin, kuten ennemmin. Ennenku dna tv veti pois asiakkaidensa maksukortit kaikki toimi, vaan heti kun se muuttu netti tv. Ongelmat alkoivat, ja loppua ei oo vielä nähtykään.
Seuraavaksi VÄÄNNÄN TÄMÄN ASIAN SULLE NEUVOJA, RAUTALANGASTA.
Ellet nyt ala keskittymään itse ongelmaan, ja kerro miksi tää vika, ja miksi sitä ei korjata, saati sitten hyvitykset? Kai meillä asiakkaina on oikeus saada korvauksia, kun tuote ei toimi kuten on tarkoitettu. Sen ymmärrän jos jollain mokkulayhteys ja pökkii. Mut kun kiinteä laajakaista maksimi nopoeus, mitä voi saada, ja silti pökkii. Sekä uusi huippu tietokone, ja lisukkeet senmukaan (ovh hinta koneella noin 1000€) Joten sen olettais olevan hyvä, kaikilla mehuilla, mitä tonhintaisesta koneesta irti saa. eli siinä ei vikaa.
Selvitystä nyt. Tai alan oikeasti kääntymään kuluttajaviraston puoleen.
Ei tuo nettiselaimella ole koskaan toiminut, niin että viitsisin sieltä mitään katsoa. Chromecastilla toimii kohtuu hyvin, paitsi katkeili ainakin edellisellä formulalähetyksessä. Tämä vika on kanssa myönnetty, mutta DNA ei vaan osaa korjata mitään.
Nämä nettipalvelut kun ei erikseen maksa mitään, niin en tiedä miten niihin suhtautuu eri tahot korvauksien suhteen.
Aina voi myös vaihtaa palveluntarjoajaa, ainakaan itselle ei tosin ole antenniasiakkaana varteenotettavia vaihtoehtoja saatavilla (yhteen töllöön olisi, mutta ei 5 kpl.) Antenni kuitenkin se varmin tapa itselle jos haluaa oikeasti katsoakkin jotain.
Ei myöskään kannata tehdä mitää 24kk sopimuksia, niin voi irtisanoa kun siltä tuntuu.
Iphonella ja andoidilla ainakin aikoinaan toimi, mutta nyt noita päivitellään ja rikotaan jatkuvasti näköjään.
Formulat näkyy yksinoikeudella cmorella joten ei tuota palveluntarjoajaa nyt ihan niin vaan vaihdeta.
Kyllä nettipalvelut maksaa. DNA-tv:n kk hinta on 3,5e.
Mielestäni tuota nettipalvelua ei millään voi myydä ainoana "TV-palveluna", harvoin sitä käytän ja silti on ongelmia siinä. Varsinkin selaimella tuo kuva ei ole koskaan olut sulavaa mielestäni, vaan jotenkin häntii kokoajan.
DNA TV on kyllä typerinnimi mitä saattaa olla, sekun tarkoittaa käytännössä mitä? tuo 3,50e/kk on korttimaksu ollut aikoinaan ja nyt siihen samaan saa tuon netin kautta (selain/appi) olevan palvelun, mutta sisältää vieläkin kortin (paitsi hubissa).
Silloin jos ei antennista lähetystä ole saatavilla, niin silloin tuo ainakin on pelkästään nettipalvelusta oleva maksu, muuten vähän tulkinnanvaraista.
Cmoren kanavia taas ei tarvitse ostaa DNA:n kautta, jos netinkautta muutenkin katsoo (Ongelmahan oli vain vissiin DNA:n nettipalvelussa, koska Cmoren apilla näkyi?). Antenniin niitä ei muuten saa, ikävä kyllä, mutta antennin kautta ne näkyykin kohtuu hyvin, tosin VHF:n HD kanavat ei itsellä näy jos sataa rankasti 😀 .
Mitä tekee DNA, kun yksikään 3:sta kilpailusta ei ole näkynyt oikein netin kautta? No ei niin mitään...
"F1-lähetyksen vikatilanne - automaattinen hyvitys
Käsi ylhäällä teknisen virheen merkiksi
Tulemme hyvittämään suoratoistolähetyksen katkeamisesta F1-kisan aikana kärsineitä asiakkaitamme kahden viikon maksuttoman katseluajan muodossa. Hyvityksen vastaanottaminen ei vaadi asiakkailtamme mitään toimenpiteitä. Viestimme asiasta vielä sähköpostitse, kun hyvitys on aktivoitu. Tällöin näet myös Omasta profiilistasi (cmore.fi/profiili) tilauskauden vaihtumisesta kertovan päivämäärän muuttuneen.
Tekninen vika tapahtui klo 9:45 ja se saatiin korjattua noin 15 minuutin kuluessa. Sisällöllisesti sama, mutta teknisesti eri lähetys toimi C More Max -suoratoistokanavalla moitteetta koko aamun ajan. Max-kanavalle pääset niin tietokoneella kuin mobiilisti/sovelluksilla aina etusivun alareunasta, ja live-lähetystä kelaamalla pääset takaisin haluamaasi kohtaan.
Toimiva tallenne Australian GP:sta kokonaisuudessaan on myös julkaistu C Moressa (www.cmore.fi/formula-1) - huomaathan, että tallenne on katsottavissa aina seuraavan GP:n alkuun asti.
Vielä kertaalleen: Suuret pahoittelut tapahtuneesta!"
Haloo dna tv. Olen jo jättänyt kuluttaja asiamiehelle sähköisen ilmoituksen, tämän toiminnasta.
On se per...e että ensin vietiin kortti, sitten tilalle netti, ja mikä tulos. Arvosana, erittäin surkea.
Niin kauan korttihommat toimivat oikein, kun se oli plus tv. Heti kun se yhdistyi dna:n kanssa, eli sulautettiin konserniin. Tässä lopputulos. Mikään ei toimi niinkuin pitäisi. Ei anroidillakaan, kun win koneella, selaimella.
Täytyykö tää yhtiö alkaa haastamaan oikein käräjille, tai jotain, saadakseen korvauksia palvelusta, mitä ei ole.
Juu lipevästi kyllä puhelimessa luvataan vaikka mitä, mut käytännössä ei mitään saa, muutakun ihan sitä luonnon lannoitetta, kourakaupalla.
JJJN. Tuo kaikki löytyy facebookista. Tiedän asian, laitoin sen itse sielä vireille. PW. Alussa siteeraus juttuusi.
Dna tv. Ette ole vieläkään vastanneet viestiini. Montako kertaa samaa asiata on kysyttävä että saisi vastauksen.???
Toivottavasti saavat virityksensä toimimaan nyt ettei tarvitse alkaa irtisanomaan toimimatonta pakettia.
Ensimmäiseksi pahoittelut DNA TV pätkimisestä formulalähetyksen aikana.
Täällä on hieman arvuuteltu tuota syytä. Kyseessä ei ollut kapasiteetin loppuminen vaan pätkiminen johtui inhimillisestä konfiguraatiovirheestä.
Vapaa katselu oli käytössä myös sekä antenni- että kaapeliverkossa ja siten formuloita saattoi katsella myös perinteisen antennikaapelin kautta.
Ongelma ilmeni tässä tapauksessa niin että lähetys "jäätyi" kokonaan. Jos odotti hieman aikaa niin lähetys usein lähti itsekseen käyntiin. Toinen vaihtoehto oli palata taaksepäin ja käynnistää lähetys uudelleen.
Mikäli joku teistä näki "latausikonin" niin tällöin kyseessä on nettiyhteyden hitaus ja siitä johtuvat puskurointi. Tällaisessa tapauksessa pitäisi yrittää parantaa nettiyhteyden laatua.
Voi ville ville...
Myöhäistä näitä syitä on arvuutella..
Se kun on paska housussa, ei auta kuin pestä se paskapyykki ja pestä perse!
Asiakkaille pitää vika hyvittää!!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Konfiguraatio
Tosin tämä nyt ei taida mennä näin. Linkin sisältösivun kubvauksen mukaan.
Sanokaa suoraan, että piuhat solmussa, ja selvittäjä hukassa, niin me ymmärrämme. No hyvä että tiedostatte vian, toivottavasti korjaatte tuon. Ei vain yksittäistä jäätymistä, vaan ko nykimiset. Kaikki kun ei saa korttia. Mullakin boksi löytää kanavat, vaan korttia ette suostu myymään, syy, kuulemma ei näy alueellanne, kas kummaa kun boksi ne löyti.
Tosin eipä se kannata, kun hankit kortin, maksat päällekkäin, nykivästä nettipalvelusta ja kortista, kun eivät katkaise sopimusta, tai veloittavat siitä. Mitä taasen tulee korttiin, nykyisin se kun on linkitettävä (eli dna näkee boksisi) tämäkään ei käy mutkattomasti. Ennenkun kortti poistui, oli kortti, ja uusi boksi oli linkitettävä, no, tein sen 10 kertaa, ei onnistunut. Sitten soitin dna, ja ei sekään toiminut., piti soittaa uudelleen, sitten vasta sai systeemit toimimaan.
Eli jos nykyisestä tilanteesta vetää johtopäätöksen, täytyy odottaa muutama vuosi ja ruveta käräjöimään, niin voipi saada jotakin irti.
Miten te voitte myydä palvelua, joka ei toimi ikinä kunnolla?
Kolme viestiä näitä on nyt tullut foorumille hetkessä, itse luovutin kolmen ekan kisan jälkeen ja katson antennista...
Tämä ongelma on muillakin kanavilla. Pyöritän sovellusta vin 10, cromella, netin kautta.
Anroid tabletissa, se nyt jotenkuten toimii, mutta on siinäkin jumitusta.
Dna-tv, voisi hiljakseen huomata myös vanhat asiakkaat, jotka ovat ajautuneet käyttämään nettiä, kun lopetitte korttikanavat, semmoisesta nipusta, missä ne näky. Nyt ei tahdo antenniossa näkyä kun yle tv 1. Muut jos tuuri käy.
Olisitte antanut vaan olla. Perkelettäkö niitä tarvii aina muutella. mieli tekisi hairata lutkuun kii ja ravistaa...
Vastausta odottaen.