DNA TV-hubi kirjautumisvirhe

Kävin vaihtamassa hubin takuuvaihtona toimipisteessä. Hubin vaihdon jälkeen Android toimii hyvin, mutta DNA-TV:hen ei pääse kirjautumaan. Laite ei kysele tunnuksia ja näyttää virhettä 401 - Unsupported client authentication, missing client. Onkohan ko. laite jäänyt rekisteröitymättä autentikaatiopalvelimelle?

Olisin kirjoittanut tämän viestin suoraan asiakaspalveluun, mutta jostain kumman syystä viestien lähettäminen teille on mahdotonta. Lisäksi chat on koko ajan pois käytöstä.

Kommentit

  • Hei! Kannattaa tässä tapauksessa olla puhelimitse 044 144 044 yhteydessä, niin pääsemme tarkistamaan että uusi Hubi on liitetty asiakkuudellesi.
    Chat -palvelu näkyy sivulla https://www.dna.fi/yhteystiedot ja chat on avoinna ma - pe 8:00 - 21:00 ja la 9:00 - 17:00. Kaikkien asiakaspalvelijoiden ollessa varattuina chat ei ole saatavilla, ja voit joutua odottamaan hetken.

    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hain tänään uuden hubi-laitteen vanhan tilalle ja nyt alkas villkkumaan kirjaudu mutta ei etene siitä. Netti on yhdistettynä mutta itse dnatv ei aukea
    Satu Roiha
  • Hei! Kannattaa tässä tapauksessa olla puhelimitse 044 144 044 yhteydessä, niin pääsemme tarkistamaan että uusi Hubi on liitetty asiakkuudellesi
    DNA Iiro palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.