DNA TV Hubi "väärä pin koodi"

Miten DNA TV hubilla voi katsoa televisiota? Jos yrittää käynnistää DNA TV sovelluksen niin se vain herjaa "väärä pin koodi". Mikä on oikea pin koodi ja miten sen voi syöttää laitteeseen? Miten laitteella voi katsoa televisiota? Se virittää kanavat mutta niitä ei voi katsoa mitenkään??
Mikko Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Päivitä laitos ja jos ei poistu kysely PIN-koodista, se on jäänyt rekisteröitymättä DNA:n puolelta, jolloin vikapalveluun soitto...
    JJJ
  • Onhan DNA TV tilattu?
    PW
  • Asiakaspalveluun kun soitin niin eivät pystyneet tekemään mitään kun soitin töistä. Olisi pitänyt olla se hubi siinä edessä ja kaivaa sieltä jotain numeroita. Töiden jälkeen kun soitin kotoa uudestaan asiakaspalveluun niin se oli jo kiinni.
    Mikko
  • Ja vikapalvelu ei pysty ratkaisemaan ongelmaa. No, huomenna uusi yritys...
    Mikko
  • Meillä sama ongelma. Ratkesiko sinun osalta jotenkin jo?
    Lotta
  • Just kytkin uuden DNA Hubin päälle. Asennukset meni siihen saakka hyvin kunnes tuota DNA TV:tä piti alkaa käyttämään.

    En päässyt syöttämään tuota DNA TV:n PIN koodia kysyi päivitetäänkö DNA TV ja tein ilmeisesti virheen että päivitin, samaan aikaan alla ja taustalla näkyi Väärä PIN. Nyt päivityksen jälkeen en löydä paikkaa mihin sen DNA TV:n PIN koodin voi syöttää.... Ei löydy valikoista.

    Mihin se syötetään?

    MM
  • Ei sitä voi syöttää mihinkään, eikä sitä tuossa vaiheessa tarvi mihinkään.

    Mitähän nyt on tapahtunut kun niin monella kyselee taas PIN-koodia yht.äkkiä. Näitä oli muitakin kyselijoitä, mutta kejut taitaa olla piilotettu... DNA:n vastaus on vaan että soita asiakaspalveluun. Itse soittaisin vikapalveluun, mutta eivät sieltä ilmeisesti osaa muka auttaa...
    JJJ
  • Hmm.

    Eikös tuo PIN tarvita, että saisi DNA TV:n näkyville ja telkkarikanavat näkyville? 

    MMM
  • Oma ongelmani ratkesi lopulta soittamalla asiakaspalveluun, asiakaspalvelun aukioloaikana. Samoin se DNA TV purkki pitää olla siinä edessä että saa laitteen pohjasta sen sarjanumeron. Vikapalvelu ei pysty korjaamaan ongelmaa, ainoastaan asiakaspalvelu.
    Mikko
  • Hubi kertoo vain että "yritetään kirjautua a uudelleen 30s." Ja kun 30s on mennyt tulee väätä pin koodi. Missään vaiheessa pin koodia ei kysytty. Nice!!
    Eihän yällä tee yhtään mitään.
    Risto Anttila
  • Pin koodia ei kysytä enään ollenkaan. Kannattaa soittaa DNA asiakaspalveluun ja ilmoittaa että voisivat hubin aktivoida sieltä päästä. Jos kyseessä on uusi hubi tai vaihdettu, niin tuo ilmoitus on aika normaali, kun ei ole vielä DNA päässä asia kunnossa.
    Sami S
  • Samanlaista vääntöäjoka kerta tämän DNA:n kanssa. Aina pitää soittaa asiakaspalveluun, että homma saadaan pelitään. Nyt on pari pyhäpäivää, joten pitää kokeilla hubia parin päivän päästä. Edellinenkin digiboksi oli paska. DNA ei hyvittänyt mitään. Ihme firma ku mikään ei toimi koskaan.
    vittuutunut
  • Tuttu juttu, omaa hubia yritin aktivoida viime jouluna. Mutta meni melkein viikko että saivat avattua hub palvelun. Laskutuksessa kyllä aloittivat siitä päivästä kun laite tuli ja eivät hyvittäneet mitään.
    Sami S
  • Vikapalvelu 0800300500 on aina auki. Hyvitystä pitää pyytää - eivät sitä automaatisesti anna.
    PW
  • Vikapalvelu ei tuota asiaa pystynyt tekemään/korjaamaan vain asiakaspalvelu. Tottakai pyysin hyvitystä. Eivät antaneet.
    Sami S
  • Moi,
    Sama ongelma. Soitin vikapalveluun kun asiakaspalvelu oli jo kiinni. Tilauksessa oli jotain häröä. Vikapalvelun kaveri sääti tilaustiedot. DNA TV:n uudelleenkäynnistys. Ja kaikki toimi. Tosi upeeta palvelua.
    Markku
  • Sama vika, eilen latasin uuden päivityksen ja sen jälkeen hubista tuli verkonpaino.. jämähti dna logo ruutuun eikä mitään tapahtunut, vaikka miten piuhoja irrotteli ja resettiä paineli.  
    Purkki meni vaihtoon tänään ja asennus näytti menevän hyvin, kunnes koitin avata DNA TV sovelluksen, jäi vain kirjaudutaan dna tv elämyksiin teksti ja sitten herjaa että väärä pin koodi looppina...   soitto vikapalveluun ei auttanut yhtään, sanottii  että laitetaan viestiä eteenpäin.    Alkaa riittämään nämä jatkuvat ongelmat, laskutus ainoa mikä toimii kyllä kellon tarkkuudella.
    Tomppa
  • Jos hubi meni vaihtoon, niin sarjanumero pitää ilmoittaa DNAlle ja aktivointi voi kyllä kestää päiviä huonolla säkällä.
    Sami S
  • Asiakaspalveluun pitää kyllä soittaa, vikapalvelu ei ainakaan minulla pystynyt auttamaan mitään.
    Sami S
  • Uuden hubin sarjanumero  ei täsmännyt joten soitto 0800xxxxx ja homma hoitui yhdellä soitolla 🥳
    Tapani
  • Sama tauti rahikaisella. Toimi melkein kuukauden ja sitten tuli "väärä pin koodi" kun olisi pitänyt katsoa uutisia. Toivottavasti tämän purkin (lue
    Scheißmaschine ) hankinnan voi vielä perua. Halvempi ja toimivampi ratkaisu lienee PII tai muu muutaman kympin luottokorttikoon pc kun pitää dna-tv palvelun. Dna-tv kyllä toimii puhelimella ja pc:llä.
    Juhani Kulmala

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.