Siirry uusimpaan kommenttiin

DNA TV hubi YLE Areena lakkasi toimimasta

YLE Areena lakkasi yhtäkkiä toimimasta. Muut toimii hubin kautta ( Netflix yms.) Missä vika?
Hämmästynyt Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei!

    Saatko mahdollisesti jotakin virheilmoitusta?
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Moi, ei mitään virheilmoituksia. Ohjelma vaan yrittää käynnistyä ja rinkula pyörii. TV on LG. Olen nollannut Areenasta välimuistin mutta ei auttanut asiaan.
    Hämmästynyt
  • Yle Areenan kanssa on yleinen ongelma jonka takia sovellus saattaa ilmoittaa, että verkkoyhteyttä ei ole. Tämä pitäisi kuitenkin korjaantua tyhjentämällä juurikin tuo sovelluksen välimuisti. Pysyvä korjaus on tulossa myöhemmin kun Yle julkaisee sovellukselle ohjelmistopäivityksen. Kannattaa kokeilla vielä uudelleen tuota välimuistin tyhjentämistä ja hubin käyttämistä virrattomana.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Eipä tuo hubin virrattomuus ja välimuistin tyhjentäminen auttanut. Onko jotain asetuksia mitä pitäisi muuttaa?
    Hämmästynyt
  • Nyt rupesi ilmoittamaan että sovellus vaatii verkkoyhteyden. Verkkoyhteys on kyllä ja toimii.
    Hämmästynyt
  • Moi,
    uusi DNA TV hubin käyttäjä ja mulla sama ongelma ja ilmenee samalla lailla. Muut palvelut kuten Netflix ja Viaplay toimivat oikein hyvin, mutta Yle Areena ilmoittaa, ettei ole verkkoyhteyttä,
    yore
  • Sama vika oli täälläkin ja jäi DNA:n kuitumodeemiin jonka softassa jotain vikaa. Ei siihen YLEn päivitykset auta vaikka DNA:n tuki täällä niin kovasti väittää. Korjaisivat modeemin softan...
    Kurki
  • Idän Tietäjä
  • Tuo Idän Tietäjän linkki ei ainakaan täällä auttanut mitään. Vika oli yhtäaikaa päällä neljällä Android-laitteella, ja ainoa keino korjata se oli käyttää modeemin wan-yhteyttä alhaalla. Välimuistien tyhjäyksellä tms. päätelaitteessa ei ollut mitään vaikutusta asiaan. Käyttämällä toisen operaattorin yhteyttä kännykkä tukiasemana toimii kaikilla laitteilla ongelmitta. Ja nyt kun modeemi muutettu reitittävästä siltaavaksi toimii myös.
    Kurki
  • Sitten kyseessä on luultavasti ollut ihan eri vika. Itselläni on tuo areenaongelma ollut pari kertaa puhelimella ja hubilla. Sovelluksen tietojen tyhjennys on näihin auttanut jokaisella kerralla.
    Idän Tietäjä
  • Ei auttanut minullakaan välimuistin tyhjennys. Valikko antaa myös mahdollisuuden poistaa ohjelman, mutta onko se edes mahdollista?
    yore
  • Ei auttanut hubin, eikä areena-sovelluksen rappaaminen. Ei myöskään reitittimen käynnistäminen uudelleen, reitittimen resetointi oli se mikä auttoi. Nyt pitää vaihdella muutetut oletusasetukset kuten salasana.
    Jomi

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.