Siirry uusimpaan kommenttiin

DNA TV Hubin netflix sovelluksen ongelmat?

Kaatuu päivittäin... foorumeissa ei vastata kysymyksiin!?!?

DNA Hubi/ Netflix

Netflix/ hubi heittää pihalle ja palautuu TV- kanaville. Toistuu usein. Päivitys tekstin mukaan viimeinen mahdollinen. Onko vikaa muilla?

Kim Jokilahti26 Jou 2020 Ilmoita asiaton sisältö

Seuraa viestiä 3 seuraajaa




Kommentit
  • Logo: tuki.dna.fiMoi Kim! Kokeiletko Netflix-sovelluksen tietojen ja välimuistin tyhjennystä.
    Tämä onnistuu Android-valikon takaa valitsemalla:
    Asetukset - Laiteriviltä Sovellukset - Järjestelmäsovellukset riviltä Netflix - Tyhjennä Tiedot sekä Tyhjennä välimuisti.
    Tämän jälkeen täytyy kirjautua Netflix sovellukseen uudelleen.

    DNA Ida T palveluneuvoja
    28 Jou 2020 Ilmoita asiaton sisältö
  • Ei auta tuokaan. Jostain syystä Netflix tosiaan kaatuu melko usein. Eipä ole sitäkään viitsinyt enää käyttää, ei tuosta hubista ole muuhun kuin iptv käyttöön. Niin hidas muuten, että sovellusten käyttäminen yhtä tuskaa.

    Mikko
    28 Jou 2020 Ilmoita asiaton sisältö
  • Ei auttanut minullakaan. Ongelma lienee laajempi sillä hubi jopa katkaisi itseltään virran kesken katselun. Alkuperäinen ongelma toistui myös Areenan ohjelmaa katsottaessa.

    Kim Jokilahti
    30 Jou 2020 Ilmoita asiaton sisältö
  • Tämän tiimoilta mennyt jo useammalta perheen jäseneltä hermot mut minulta sitten lopullisen palautteen ottajana. Hubista voit normaalisti siirtyä Netflixiin ja ensin ajattelin et valkkaat jonkun ja alaat kelaan nopeesti niin se kaatuu jatkuvasti. Sit kokeilin vain olla netflix valikoissa ja valita jonkun, mut ehtinyt edes kelata niin palataan tv näyttöön. Netflix valikoissa ei ole ikinä kaatunut vaan heti, vähän tai hetken päästä kun leffaa alkanut katsomaan. Triggeri  oli aikaisemmin et nuoli oikealle ruutukelausta alussa. Mut nyt myös satunnaisesti alkanut leffa ja bam tv näytölle.

    Carlos
    4 Tam Ilmoita asiaton sisältö
  • Ennen hubi kysyi haluatko laittaa raportin kaatumisesta mut nykyään kysy mitään? Joten toivottavasti tieto kaatumisesta menee DNA:lle tai sitten laittakaa ihmeessä takaisin et saadaan tietoa selvitykseen. Edellytyksenä et kerrotaan ongelmista ja korjauksista.

    Carlos
    4 Tam Ilmoita asiaton sisältö
  • Ja aika usein DNA TV perusvalikko sekaisin eli harmaa palkki ruudun sivussa. Saa esiin kun back näppäintä tms. ees taas hieroo. Tai sitten palaa johonkin edellisen tallennetut osion laatikoihin mut sivupalkki kateissa. Voit jopa kelata ylös alas kaikkea mut sivupalkkia ei vain näy. Tai kuten juuri hetki sitten, sivupalkista oli vain puolet alaosasta käytössä. Yläosaan ei päässyt. Valikoista reset hakeminen on yhtä ikävää kuin nousta ja ottaa virrat taas vehkeestä. Saati selittää kun ei ole itse paikalla.


    Carlos
    4 Tam Ilmoita asiaton sisältö
  • Siis kun palaat mm. netflix kaatumisesta.

    Carlos
    4 Tam Ilmoita asiaton sisältö
  • Ilmiö ei ole säännöllinen, eikä aina mut epäsäännölisen ikävästi toistuva. Saattaa tehdä pari kertaa kun päivän aikana alkaa katsoa netflixiä. Sit joko perusvalikko vähän sekaisin ja vaan ok yritetään uudestaan. Kahden sekoamisen jälkeen yleensä sit toiminut.Toki herneet kun selkeästi unohtanut edellisen kohdan. Eli kaatuu perustasolla koska ei tiedä mihin jäätiin.


    Carlos
    4 Tam Ilmoita asiaton sisältö
  • Vaikuttaa siltä, että tästä kaatumisesta alkaa tulla vakiotoiminto. Onneksi näitä palveluita ja laitteita löytyy myös muilta toimittajilta. Lisäksi niihin voi maksutta tutustua, jotta saa kokemusta niiden toimivuudesta.
    Harvinaisen vähän on tullut (ainakaan minulle) korjausehdotuksia tämän ongelman ratkaisemiseksi. Lieneekö foorumi väärä? Joka tapauksessa se ylittää vaihtokynnyksen.

    Kim Jokilahti
    5 Tam Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Carlos!

    Toimiiko laitteesi muut sovellukset normaalisti? Antaako Netflix jonkin virheilmoituksen enne kaatumistaan? Onko laitteella uusin päivitys?
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Kaikki muut sovellukset toimivat normaalisti. Netflix ei anna virheilmoitusta vaan palaat hetkessä normaaliin TV lähetys tilaan. Laitteessa on tietenkin viimeisin päivitys ja on jatkuvasti ethernet-kaapelin kautta yhteydessä. Olen myös Netflix-sovelluksen tietojen ja välimuistin tyhjennystä käyttänyt.

    Netflix vain kaatuu välillä heti joko kun avautunut tai kun valinnut jotain katsottavaksi.Jos ei silloin niin jos kelaat valittua ohjelmaa niin sitten. 2-3 kaatumisen jälkeen palauttuasi aina voit katsoa leffan, pauset, kelaukset ym.
    Carlos
  • Tämän vuoksi penäsin jossain viestissä et kun nykyään tule enää raportoi kaatumisesta-valintaa, aina raportoinut. Mutta meneekö raportti edelleen "asiakasystävällisesti" taustalla kuitenkin mutta ehkä ei kun ette näe näitä Netflix ei odota vaan täysin katoaa TV-lähetykseen hetkessä.Ja kun katoaa niin siitä sitten tulee välillä ilmeisiä ongelmia perusvalikon kanssa joka on välillä aika hukassa/kadoksissa.
    Carlos
  • Sain juuri joulukuun alusta aloittamaan keskusteluun vastauksen aiheeseen... Nähdäkseeni ongelma on kun Netflix ei ole erillinen sovellus DNA hubi sovellusta niin aiheuttaa ongelmia?? Tiedä häntä...

    Kiitos viestistäsi ja pahoittelut Netflix-sovelluksen toimivuusongelmista Dna TV Hubilla.

    Korjaus on tulossa DNA TV Hubin päivityksen kautta, mutta aikataulusta ei meillä valitettavasti ole tarkempaa tietoa.
    Carlos
  • Saatteko raporttia ja tuleeko tietoa kun softa kosahtaa??? Kertokaa?? Sain muuten pitkästä aikaa yllätten Netflix kaatu valikon mut sitä voinut lähettää eteenpään. Sekin sit kaatu.Kun ei kerro niin voihan se olla niin että päivitys lisää kaatumista.
    Carlos
  • Täällä myös netflix kaatuillut samalla tavalla pitkin talvea, äskettäin taisi tulla päivityskin hubiin mutta ei auttanut. Tänään uutena ominaisuutena minuutin katselun jälkeen alkaa lähetys pätkimään, etenkin ääni menee täysin kelvottomaksi. Hetkeksi sain toimimaan muistien tyhjennyksellä ja uudelleen  käynnistämällä, mutta nyt näköjään vika palannut
    Sami Nieminen
  • Mistäköhän johtuu että Netflix:n ääni pätkii hub-sovelluksessa? Kaikki muut kanavat toimivat moitteetta. Ei voi johtua viimeisestä päivityksestä, koska sen jälkeen Netflix kyllä toimi ok. Välimuisti on tyhjennetty.... Tämä äänen pätkiminen alkoi 4.3.2021 ja olen Lohjalta, mikäli alueella on merkitystä ongelmaan.
    Pekka
  • Dna hubin = netflix päivitys lopetti jatkuvan kaatuilun mut tilalle tuli joku ääni/kuva synkka häiriöä eli päpättää leffaa katsoessa. Pääsee eroon kun kelaa eteen/taakse leffaa reilummin. Prkl.
    Carlos
  • @pekka ,kuulostaa samalle ongelmalle kuin meillä, eli hetken katselun jälkeen alkaa netflixin ääni pätkimään. Tänään ,eli 5.3. alkoi meillä tuo ongelma. Pari kertaa saanut tänään pelaamaan niin että käyttää laitteen virrattomana, eli sammuttaa hubin pitämällä kaukosäätimen power nappia hetken pohjassa ja käynnistää sitten uudelleen. Ongelma tuntuu jatkuvan taas seuraavalla käyttökerralla ,kun välissä katsottu jotain muuta tai laite ollut sammutettuna virtanapin lyhyellä painalluksella. Ja ei tosiaan auttanut välimuistin tyhjäily tai virtajohdon irrotukset ym. "perustemput" joita hubin käyttäjien täytyy aika-ajoin tehdä.
    Sami
  • Netflix ääni pätkii kokoajan ja kuvakin. Mikään ei auta. Välimuistin tyhjennys tai laitteen uudelleen käynnistys. Mistä tämä vika johtuu? Täytyy palata Elisan asiakkaaksi jos tämä asia ei muutu.
    Tarja Kanervo
  • Täällä edelleen auttanut ihan kuvakelaus pari eteen/taakse ja loppuu päpätyshäiriö. Saattaa uusiutua jos pausen ym. tauon jälkeen. Sama selvitystapa. Rasittava kyllä.
    Carlos
  • Sama ongelma täällä (Varsinais-Suomi). Kuvan ja äänen pätkiminen älytelevisiossa alkoi 5.3. Nettiyhteys tarkistettu, uudelleen käynnistetty, Netflix välimuisti tyhjennetty, mikään näistä ei auttanut. Pätkiminen alkaa minuutin kuluessa, kun yrittää katsoa jotain Netflixistä. Kaikilla muilla laitteilla toimii normaalisit ja wifi pelaa.
    Lina
  • Sama ongelma, Helsingissä. Alkoi mielestäni eilen. Kuvakelaus-kikka auttaa, muttei ihan joka kerta. Todella ärsyttävää 🙁
    Heli
  • Omaan kysymykseeni liäyksenä, että samaa piuhaa pitkin tuleva Netflix toimii esim. tietokoneessa ihan ok.  Eli ongelma täytyy olla tuossa hub-laitteessa...
    Pekka
  • Keski-Suomessa sama ongelma. Onhan tämä ihan luokatonta. Mutta ei yllätä, että tämäkin riesa tuli ja ilmiselvästi Hubista kiinni.
    Rita
  • Miten DNA tämän ongelman ratkaisee? Vai ratkaiseeko?
    Tarja Kanervo
  • Sama ongelma Helsingissä. Kaikilla muilla laitteilla toimii moitteettomasti. Testattu myös jakamalla netti kännyn kautta eli netissä ei ongelmaa. Kyselin asiakaspalvelusta ja tein kaikki välimuistin tyhjennyksen ja muut. Ongelma Hubissa.
    Juho
  • Onkohan Netflixiin tullut päivitys juuri tuolloin, kun nämä viimeisimmät ongelmat alkoivat? Paikkakunnallahan ei tälläisessä viassa ole mitään merkitystä.

    Pitäisi kokeilla toisella Android TV laitteella, niin tietää kummassa vika, muut sovelluksetei tietenkään ole vertailukelpoisia ongelmaan. Jos sovelluksessa on vika, se varmaan korjaantuu seuraavassa versiossa, eikä sille DNA voi mitään tehdä.

    Jos sitten on hubissa vika, niin sitten voikin korjaus kestää ja kestää...
    JJJ
  • Keski-pohjanmaalla sama pätkimis ongelma
    Otto
  • Toivottavasti ette kurista muiden suoratoistopalvelujen liikennettä säästääksenne kaistaa?
    Otto
  • Netflixin äänen ja kuvan pätkimisongelma on tiedossa ja parhaillaan selvityksessä. Pyrimme saamaan ongelman kuntoon mahdollisimman pian. Pahoittelut aiheutuvasta häiriöstä!
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Kyllä jo hävettää kun ite on tätä boksia sellaiselle ihmiselle suositellut, joka odottaa toimivaa palvelua ja jolla on nollatoleranssi kaikenlaisen temppuilun kanssa. Itse tässä juuri totesin, että eipä tule ohjelmaoppaan selailustakaan mitään. Osa kanavista jää jumiin 🤣 Ja muutenkin hyppii oudosti, ohjelmia puuttuu ja on melko hankalaa. Vähän kun Dna:n mainoksissa.
    Rita
  • DNA:lla on tehty käsittämätön strateginen päätös, kun lähdetty täysin keskeneräistä laitetta suurella hypellä markkinoimaan. Ja kun ei tunnu olevan edes mielenkiintoa kehittää palvelua, aikamoinen jätekasa on kyseessä. Laitteen suhteen on oltu DNA:lla nätisti sanottuna aika hukassa...
    Mikko
  • Nyt, kun on annettu piiskaa ja sapiskaa, niin annetaan vähän tunnustustakin. Eilen ei Netflix pätkinyt lainkaan. Ehkä vika on saatu korjattua 😀
    Juho
  • Noin teoriassa, mikä vika DNA:n puolelta voisi aiheuttaa tätä Netflix yht'äkkistä vikaa ja miten se olisi korjattu ilman päivitystä? Oli oikea kysymys vaikka aika johdatteleva.

    Veikkaan että sovelluksessa ollut ongelma ja korjattu Netflixin päässä. DNA saa toki päteä ja kertoa että jotain hienoa on tehty, mutta tuskin? (Olen mielelläni väärässä tässäkin.)
    JJJ
  • Otin laitteen testiin maaliskuun alussa. Sama ongelma Netflixin kanssa. Täytynee palauttaa laite, jos asia ei pian korjaudu.
    Sami
  • Huvittavaa tässä pätkimisongelmassa on se, että ne palvelut josta pitää maksaa kuten netflix ja cmore pätkivät eniten, en ole huomannut kyseistä ongelmaa esim youtuben kanssa
    pekka

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.