Siirry uusimpaan kommenttiin

DNA TV Hubin netflix sovelluksen ongelmat?

Kaatuu päivittäin... foorumeissa ei vastata kysymyksiin!?!?

DNA Hubi/ Netflix

Netflix/ hubi heittää pihalle ja palautuu TV- kanaville. Toistuu usein. Päivitys tekstin mukaan viimeinen mahdollinen. Onko vikaa muilla?

Kim Jokilahti26 Jou 2020 Ilmoita asiaton sisältö

Seuraa viestiä 3 seuraajaa




Kommentit
  • Logo: tuki.dna.fiMoi Kim! Kokeiletko Netflix-sovelluksen tietojen ja välimuistin tyhjennystä.
    Tämä onnistuu Android-valikon takaa valitsemalla:
    Asetukset - Laiteriviltä Sovellukset - Järjestelmäsovellukset riviltä Netflix - Tyhjennä Tiedot sekä Tyhjennä välimuisti.
    Tämän jälkeen täytyy kirjautua Netflix sovellukseen uudelleen.

    DNA Ida T palveluneuvoja
    28 Jou 2020 Ilmoita asiaton sisältö
  • Ei auta tuokaan. Jostain syystä Netflix tosiaan kaatuu melko usein. Eipä ole sitäkään viitsinyt enää käyttää, ei tuosta hubista ole muuhun kuin iptv käyttöön. Niin hidas muuten, että sovellusten käyttäminen yhtä tuskaa.

    Mikko
    28 Jou 2020 Ilmoita asiaton sisältö
  • Ei auttanut minullakaan. Ongelma lienee laajempi sillä hubi jopa katkaisi itseltään virran kesken katselun. Alkuperäinen ongelma toistui myös Areenan ohjelmaa katsottaessa.

    Kim Jokilahti
    30 Jou 2020 Ilmoita asiaton sisältö
  • Tämän tiimoilta mennyt jo useammalta perheen jäseneltä hermot mut minulta sitten lopullisen palautteen ottajana. Hubista voit normaalisti siirtyä Netflixiin ja ensin ajattelin et valkkaat jonkun ja alaat kelaan nopeesti niin se kaatuu jatkuvasti. Sit kokeilin vain olla netflix valikoissa ja valita jonkun, mut ehtinyt edes kelata niin palataan tv näyttöön. Netflix valikoissa ei ole ikinä kaatunut vaan heti, vähän tai hetken päästä kun leffaa alkanut katsomaan. Triggeri  oli aikaisemmin et nuoli oikealle ruutukelausta alussa. Mut nyt myös satunnaisesti alkanut leffa ja bam tv näytölle.

    Carlos
    4 Tam Ilmoita asiaton sisältö
  • Ennen hubi kysyi haluatko laittaa raportin kaatumisesta mut nykyään kysy mitään? Joten toivottavasti tieto kaatumisesta menee DNA:lle tai sitten laittakaa ihmeessä takaisin et saadaan tietoa selvitykseen. Edellytyksenä et kerrotaan ongelmista ja korjauksista.

    Carlos
    4 Tam Ilmoita asiaton sisältö
  • Ja aika usein DNA TV perusvalikko sekaisin eli harmaa palkki ruudun sivussa. Saa esiin kun back näppäintä tms. ees taas hieroo. Tai sitten palaa johonkin edellisen tallennetut osion laatikoihin mut sivupalkki kateissa. Voit jopa kelata ylös alas kaikkea mut sivupalkkia ei vain näy. Tai kuten juuri hetki sitten, sivupalkista oli vain puolet alaosasta käytössä. Yläosaan ei päässyt. Valikoista reset hakeminen on yhtä ikävää kuin nousta ja ottaa virrat taas vehkeestä. Saati selittää kun ei ole itse paikalla.


    Carlos
    4 Tam Ilmoita asiaton sisältö
  • Siis kun palaat mm. netflix kaatumisesta.

    Carlos
    4 Tam Ilmoita asiaton sisältö
  • Ilmiö ei ole säännöllinen, eikä aina mut epäsäännölisen ikävästi toistuva. Saattaa tehdä pari kertaa kun päivän aikana alkaa katsoa netflixiä. Sit joko perusvalikko vähän sekaisin ja vaan ok yritetään uudestaan. Kahden sekoamisen jälkeen yleensä sit toiminut.Toki herneet kun selkeästi unohtanut edellisen kohdan. Eli kaatuu perustasolla koska ei tiedä mihin jäätiin.


    Carlos
    4 Tam Ilmoita asiaton sisältö
  • Vaikuttaa siltä, että tästä kaatumisesta alkaa tulla vakiotoiminto. Onneksi näitä palveluita ja laitteita löytyy myös muilta toimittajilta. Lisäksi niihin voi maksutta tutustua, jotta saa kokemusta niiden toimivuudesta.
    Harvinaisen vähän on tullut (ainakaan minulle) korjausehdotuksia tämän ongelman ratkaisemiseksi. Lieneekö foorumi väärä? Joka tapauksessa se ylittää vaihtokynnyksen.

    Kim Jokilahti
    5 Tam Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Carlos!

    Toimiiko laitteesi muut sovellukset normaalisti? Antaako Netflix jonkin virheilmoituksen enne kaatumistaan? Onko laitteella uusin päivitys?
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Kaikki muut sovellukset toimivat normaalisti. Netflix ei anna virheilmoitusta vaan palaat hetkessä normaaliin TV lähetys tilaan. Laitteessa on tietenkin viimeisin päivitys ja on jatkuvasti ethernet-kaapelin kautta yhteydessä. Olen myös Netflix-sovelluksen tietojen ja välimuistin tyhjennystä käyttänyt.

    Netflix vain kaatuu välillä heti joko kun avautunut tai kun valinnut jotain katsottavaksi.Jos ei silloin niin jos kelaat valittua ohjelmaa niin sitten. 2-3 kaatumisen jälkeen palauttuasi aina voit katsoa leffan, pauset, kelaukset ym.
    Carlos
  • Tämän vuoksi penäsin jossain viestissä et kun nykyään tule enää raportoi kaatumisesta-valintaa, aina raportoinut. Mutta meneekö raportti edelleen "asiakasystävällisesti" taustalla kuitenkin mutta ehkä ei kun ette näe näitä Netflix ei odota vaan täysin katoaa TV-lähetykseen hetkessä.Ja kun katoaa niin siitä sitten tulee välillä ilmeisiä ongelmia perusvalikon kanssa joka on välillä aika hukassa/kadoksissa.
    Carlos
  • Sain juuri joulukuun alusta aloittamaan keskusteluun vastauksen aiheeseen... Nähdäkseeni ongelma on kun Netflix ei ole erillinen sovellus DNA hubi sovellusta niin aiheuttaa ongelmia?? Tiedä häntä...

    Kiitos viestistäsi ja pahoittelut Netflix-sovelluksen toimivuusongelmista Dna TV Hubilla.

    Korjaus on tulossa DNA TV Hubin päivityksen kautta, mutta aikataulusta ei meillä valitettavasti ole tarkempaa tietoa.
    Carlos
  • Saatteko raporttia ja tuleeko tietoa kun softa kosahtaa??? Kertokaa?? Sain muuten pitkästä aikaa yllätten Netflix kaatu valikon mut sitä voinut lähettää eteenpään. Sekin sit kaatu.Kun ei kerro niin voihan se olla niin että päivitys lisää kaatumista.
    Carlos

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.