Siirry uusimpaan kommenttiin

DNA TV kirjautuminen tietokoneella verkkoselaimessa ei ole toiminut pariin päivään

Onko jotain kikkakonstia tiedossa tai onko vian syy joku huoltotoimi? Kirjautuminen tietokoneella https://tv.dna.fi/ :ssä ei ole toiminut pariin päivään. Kirjautuessa tulee vaan ilmoitus "Kirjautuminen epäonnistui". Olen tarkistanut salasanani, olen kokeillut Google Chromen sijasta Firefoxia, olen kokeillut kahta eri tietokonetta. TV:ssä kirjautuminen ja tallenteisiin pääsy toimii.

Mutta kovin mielelläni käytän (ja olen käyttänyt) nettiselainta tallennuksien tekemiseen koska TV:ssä olevat ohjelmaopas valikot on suunniteltu niin järjettömän huonosti. Vanhat ja erityisesti uudet. Uudessa suurin ongelma on se että jos aamulla haluan katsoa mitä illalla telkkarista tulee, ja mahdollisesti tallentaa jotain.. Pitää minun selata joka ikinen kanava erikseen iltaan saakka nähdäkseni illan lähetykset. Kun järkevämmässä ohjelmaoppaassa aamusta iltaan scrollaamalla kaikki kanavat tekisivät yhtäaikaa samaa.
Joni Haipus Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Onkohan tilisi siirtynyt uuteen palveluun, oletko kokeillut osoitetta dnatv.dna.fi?
    Minulla ainakin siirtymä tapahtui ikäänkuin vaivihkaa, eli mitään ilmoitusta tms. ei tullut.
    Jussi
  • Moikka! Jos käytössäsi on uusi DNA TV, tapahtuu käyttö jatkossa osoitteessa https://dnatv.dna.fi/
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • No tästähän tämä oli sitten kiinni. Kiitoksia pikaisesta vastausesta ja molempien avusta. Minulta on mennyt moinen uusi sivu täysin ohi.
    Joni Haipus
  • Sitähän kuvittelisi että DNA:kin osasi tehdä järjestelmänsä siten että osaa kertoa automaattisesti ja kääntää oikealle sivulle jos jo siirretty asiakas yrittää vanhaan palveluun kirjautua.

    Mutta kun ei - ei ole tarkoitus että elämä olisi helppoa, ainakaan DNA:n asiakkaana ja DNA:n palveluja käyttäessä.
    A-P
  • Niinpä, miksi osoitetta ylipäätään piti vaihtaa?
    Jussi
  • Koska järjestelmät on samaan aikaan käytössä, siksi 2 osoitetta (miksiköhän pitää sitten näin olla onkin eri juttu, kyllä ne muutkin pystyy uudistuksia tekemään yhdessä yössä.).

    Muuten tässä on kyllä kussut pahasti homma, näitä kyselyjä tänne "ongelmasta", tulee viikottain, joten ei ole ihan onnistuttu tässäkään.
    JJJ
  • Ei sekään oikein perustele kahta osoitetta: voisihan valinta olla kirjautumisen jälkeenkin. Nyt osoite on vaihtunut ilman että siitä olisi kaikille kerrottu
    Jussi
  • No siis, käyttäjät siirretään eriaikaan uuteen palveluun. Toisilla toimii pelkästään vanha ja toisilla uusi. Päällekkäin ne toimii 2 viikkoa, kun ilmoitus tulee siirrosta.

    Ongelma on ollut tuo ettei tieto ole siirrosta saavuttanut kaikkia. Kukaan ei ole tosin vahvistanut vielä (kuka ilmoituksen puutteesta on valittanut), että omat tiedot on oikein DNA:lla (sähköposti ja puh.numero).

    Voisi tietty olla parempi ja järkevämpää, että kaikki ohjattaisiin uudelle pääsivulle, josta valitaan jompikumpi DNA TV.
    JJJ
  • No minulla ainakin on tiedot oikein.
    Jussi
  • No hyvä tietää, olen tuota kysynyt 4-5 kertaa eri ketjuissa ihmisiltä, mutta kuten normaalia keskustelupalstoilla, kukaan ei vastaa mitään.

    Sitten on DNA:lla joku oikea ongelma tiedotuksessa ja sietäisi tutkia, mutta kun tätä kautta eivät ota asiaa edes tutkittavaksi...
    JJJ
  • Jussi: Väität, että sinulla on tiedot toikein.
    Oliko sinulla vanhassa DNA TV:ssä eri käyttäjätunnus (sähköpostiosoite), kun Minun Palvelussa? Jos näin oli, ongelmasi johtuvat siitä.
    Etukäteinen ilmoituskin on tuollon varmaan mennyt Minun Palvelun sähköpostiosoitteeseen.

    PW
  • Sama osoite joka paikassa...
    Jussi
  • Miksi IHMEESSÄ tästä EI tiedoteta käyttäjille????
    Stefan Westerback
  • Jep, tästä ei siis ole ilmoitettu käyttäjille mitään. Olen viikon tässä ihmetellyt, kun en pääse palveluun, ja siis viikon ajan en ole voinut sitä käyttää, ja silti siitä maksanut. Sitten etsin sähköpostiosoitetta, jota kautta voisin asiaa tiedustella, niin ei yhtäkään sähköpostiosoitetta ole dna:lla olemassa. Sitten päädyin tänne, ja VAHINGOSSA huomasin, että täällä on muillakin ollut ongelmia. Luulin, että minun palvelu on jostakin syystä lopetettu ilmoittamatta. Eikö olisi tämän asian voinut hoitaa paremmin?
    Juu
  • Minulla ei myöskään DNA-sovelluksessa toimi käyttäjätunnus ja salasana. Pitääkö sekin jossakin paikassa vaihtaa vai pitääkö koko sovellus poistaa ja ladata uudelleen vai mitä pitää tehdä?
    Juu
  • Ei voi olla totta, mitä pelleilyä. Kirjoitin sähköpostiosoitteen, sitten pyysi odottamaan, että tulee sähköposti ja siellä linkki, jota klikata. No, tuli linkki, jota klikkasin, ja taas meni samaan kohtaan, että odota, tulee sähköpostissa linkki. Miten voi mennä tällaiseen luuppiin?
    Juu
  • Itse törmäsin tänään ongelmaan "uuden dna tv" kanssa, että loggautuminen tietokoneen selaimella ei enää onnistu muuten kuin emailiin tulevan linkin kautta dnatv tunnuksilla....samassa taloudessa asuva henkilö olisi halunnut katsoa toisella paikkakunnalla dnatv:tä,,,,mahdoton tilanne koska linkki tulee toisen ihmisen emailiin....
    Eli minun pitäisi antaa toiselle ihmiselle email tunnukseni tai DNA tunnus...ei kai tarvitse selittää että tämä ei voi olla oikein. onkohan odotettavissa korjausta tähän??
    Fox

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.