DNA TV kirjautumisongelma
Hei. En tunnu pääsevän kirjautumaan DNA TV palveluun. Kaksi kertaa olen päässyt sisään mutta 95% ajasta en pääse. Latausikoni pyörii mutta mitään ei tapahdu kun yritän kirjautua. Olen yrittänyt kirjautua sekä selaimella pöytäkoneella että puhelimella.
Yritin nauhoittaa yhden elokuvan ollessani kirjautuneena mutta siellä ei ollut mahdollisuutta nauhoittaa yhtäkään elokuvaa.
Yritin nauhoittaa yhden elokuvan ollessani kirjautuneena mutta siellä ei ollut mahdollisuutta nauhoittaa yhtäkään elokuvaa.
Seuraa viestiä
2
seuraajaa
Nyt on viikon verran ollut ongelmana että aina kun katson tallennettuja tv-ohjelmia niin yhtäkkiä tulee ilmoitus että videota ei voi toistaa. Sen jälkeen pitää aina kelata ohjelman alkuun ja aloittaa uudestaan. Tällöin taas voi tulla heti ilmoitus että videota ei voi toistaa ja taas sama homma alusta. Mikä tämän aiheuttaa on jo turhauttavaa ja alkaa hermot mennä kun kerta toisensa jälkeen aloittaa tallenteen alusta.
Ilmeisesti tämä ongelma koskee siis DNA TV:n kautta tehtyjä verkkotallennuksia? Millä laitteella käytettäessä ongelma ilmenee ja toistuuko se kaikkien tallenteiden kanssa?
Onko kohdallasi kyse juurikin suorista lähetyksistä Androidilla, vai onko kyse jostain muusta laitteesta ja mahdollisesti myös tallenteista?
No vauhtia korjaukseen, mökillä ei eilisestä ole TV:stä näy nyt maksukanavat, kun on tuon laitteen perässä ja puhelimella ei jaksa katsoa. Cromecasttikin on kotona 🙁
Ei toimi muuten vanhalla Samsung Android puhelimella 4.2.2 versio ja tällä ei sitten toimi C-morekaan enää, kun appia ei enää tueta, olen käyttänyt tätä Chromecastin "kaukosäätimenä", mutta nyt turha siihenkin elokuvien osalta uudistuksen jälkeen.
Sylettää tälläiset ongelmat, kun tulee yhtäkkiä eikä edes ohjelman päivityksen yhteydessä, vaan vanhakin lakkaa toimimasta ja DNA:lla noi korjaukset kestää parhaassa tapauksessa vuosia (kuten ylimääräiset tallennukset pilveen), vissiin mitään mielenkiintoa ole saada hommaa toimimaankaan, kun koskee vaan osaa asiakkaita. Tosin kohta on niin paljon ongelmia, että kaikilla laitteilla on joku ongelma aina päällä...
Uudempiakaan laitteita viitsi ostaa, kun jotain häikkää niissäkin aina on.
Sama vika minullakin jo ainakin viikon. Onko yhtään arviota miloin vika saadaan kuntoon? Olen lähdössä viikon päästä Lappiin, reissussa tälle palvelulle on käyttöä.
Hyvityksiä voidaan katsoa asiakaspalvelumme kautta kun vika on saatu korjattua kuntoon.
Viestiketjussa aiemmin mainittu vika koskien tallenteiden pätkimistä on tosiaan saatu korjattua kuntoon. Mikäli ongelmia vielä esiintyy niin näistä kannattaa olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme jossa tuota päästään tutkimaan tarkemmin teknisen tukemme kanssa.
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe 8-18
la 9-16.30
Joko Hubin DNA TV:seen kirjautuminen onnistui? DNA TV Hubin tukisivun löydät täältä.
Ei ole onnistunut, tarviiko dna tv:n kirjautumiseen sen jonkun kovalevyn hubiin?
Olethan ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme niin katsotaan kirjautumista tarkemmin yhdessä.
Soita vikapalveluun se on aina auki ja siellä voi olla joku joka saa jotain tehtyä tai sitten ei ole 😀
https://www.google.com/search?q=https%3A%2F%2Fminunpalveluni.dna.fi%2Fkirjautuminen%23%2520&ie=utf-8&oe=utf-8
myös luki ettei uudelleen käynnistyksellä tästä ongelmasta pääse...?
eikö nähdä koko iltana tv ohjelmia..:/
saatko jonkin virheilmoituksen kun yrität kirjautua?