DNA-TV päivitys ei ole tullut

Hei
Meillä on miesystäväni kanssa samat DNA-TV ja nettipalvelut. Hänelle tuli päivitys ja mm. uudenlainen GUIDE -näkymä jo kauan aikaa sitten. Minulle tuota päivitystä/muutosta ei vaan tule. Onko syytä tehdä vikailmoitus? Vai mikä näissä on ideana?
Eveliina Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Se uusi DNA TV tulee porrastetusti kaikille. ensimmäiset on tullut joskus kuukausia sitten jo. Asiakaspalvelussa voit pyytää siirtoa uuteen, jos haluat.
    JJJ
  • Ei kannata pyytää siirtoa, se merkitsee 24kk määräaikaista sopimusta! Pitää vain odottaa.. Jos sinulla on TV-hubi ja kovalevy siinä kiinni, et saa uutta päivitystä ennenkuin DNA-Tv:ssä on tuki kovalevylle - se vienee vielä vuoden, vähintäänkin, DNA:n tuntien.

    @JJJ aivankuin olisit DNA:n palkkalistoilla ja/tai saisit provikan näistä määräaikaisten sopimusten myynnistä. 






    A-P
  • Ei kait se 24kk sopimus tule, kun silloin jos on hubi? sitä tässä ei mainittu, mutta tosiaan se ongelma tuossa voi tulla eteen, jos se on. Todella sairasta touhua DNA:lta sen suhteen.

    Kovalevy ei toimi, mutta sitä tuskin on (jos on hubiakaan) kun se olisi varmaan toisessa taloudessa jo huomattu, jossa siirrytty uuteen.

    En maksaisi itse euroakaan vanhalla versiolla varustetusta kovalevyllisestä hubista, niin surkea tekele, mutta saahan siitä maksaa ja valittaa 😉
    JJJ
  • Kovalevyllinen Vanha versio, (ei myynnissä :-) )
    Just katsoin levyltä viime vkl aika-ajot ja piakkoin itse kisan.
    Kyllä se yhdistelmä toimii melkolailla hyvin, tallenteitten poistossa joskus ongelmia, pitkä sammutus auttaa.

    ps.
    ehkä parempi jottei minua siirretä Uuteen

    Pertti O
  • Kiitos vastauksista.
    Olen ollut jo pitkään DNA:n asiakkaana. Edellinen malli oli muistaakseni joku wbox3 jossa oli USB-kovalevy. Tämä TV-hubi on ollut vuodesta 2018. En ymmärrä näistä enempää. Valkoiset modeemit molemmissa talouksissa ja sitten mustat litteät TV-hubit, joissa päällä lukee DNA. Miesystävälläni on myöhemmin hankittu palvelu ja laitteet. Kummallisen hitaasti päivittyvät jos näin pitkiä aikoja kestää.
    Eveliina
  • Tässä odoteltu että päivitys uuteen dna tv:een onnistuisi. Ei onnistu ei. Kehottaa vain kokeilemaan uudelleen myöhemmin. On odoteltu ja viikon kuluttua kai sitten lakkaa toimimasta kun uusi versio ei ole päivittynyt. Toivottavasti laskutuskin lakkaa.
    Takuuta 1v jäljellä. Mielenkiintoista että tulee päivitys joka ei asennu ja laite lakkaa kai vain toimimasta. Että sellainen takuu ja sellainen laite.
    Asiakaspalvelun apu nollan arvoista. Kehotettiin ostamaan smart tv.
    Kysymys lakkaako todella toimimasta? En tarvitse mitään uutta dnatv:tä uusien bugien kera.
    Jussi
  • Mulla kävi niin, että DNA alkoi ilmoittelemaan siirrosta ilman mitään pyyntöjä, vaikka hubi ja kovalevy onkin. Hubiin ei sitten kuitenkaan tullut sitä päivitystä saataville, aika meni umpeen ja vanha softa lakkasi toimimasta. Ja eipä ne sitä päivitystä antaneet muuten kuin asiakaspalveluun soittamalla ja uuden määräaikaisen "hubipalvelu" sopimuksen tekemällä. Ei se nyt ihan mainospuheiden mukaan mennyt kyllä minusta.

    Kuulemma siinä oli joku epäselvyys ja virhe, että minulla oli aiemmin vanha hubi toiminut ylipäätään. Sellaisen selityksen sain kun tuota ihmettelin, että eihän DNA:n aloitteesta tehdyn siirron pitäisi aiheuttaa uutta määräaikaa. Mutta kuulemma kun minulla ei hubisopimusta ollut lainkaan niin piti tehdä ihan uusi sopimus. Sain kuitenkin avokätisesti alennusta lohdutukseksi, eli sain pitää vanhan hubi-laitteeni ihan ilmaiseksi. Hienoa ettei sitä tarvinnut alkaa uudestaan maksamaan.

    En oikein tiedä mikä virhe siinä oli, mutta ei kai se minun virhe ollut, kun olin kuitenkin DNA:n myötävaikutuksella hubin saanut toimimaan ja maksukanavapakettejakin siinä käyttänyt, eikä niitä hankkiessa kyllä kukaan mitään maininnut että minulla ei muka hubisopparia olisi. Joten jos DNA:lla on siellä joku oma sekoilu ollutkin niin olisivat saaneet hoitaa sen kyllä ihan omassa päässään.
    Masa
  • Oliko Masalla käytettynä hankittu laite? Niihin kun pitää tehdä oma sopimus itselle ja näitä epämääräisiä "Perus DNA TV sopimuksia", johon hubi liitetty on täällä joillekkin tehty, vaikka ne on yleisesti kerrottu mahdottomiksi. Jonkin asiakaspalvelijan sooloilua siis ollut niissä.

    Jos DNA:lta hankittu hubi, niin sitten se sopimus on pitänyt irtisanoa, koska muuten on jatkunut kokoajan "toistaiseksi voimassa olevana".

    Mikä on sitten tuo avokätinen tarjous?, hubi ja DNA TV sille maksaa normaalisti 10€/kk ja kanavista saa sen -20% (lisäksi esim. Cmore totalin kanssa-> Mix4 on 5€/kk). Jos näistä alemmat hinnat, niin sitten on jotain tarjousta saatu oikeastikkin 😀
    JJJ
  • Kyllä se ihan uutena oli hankittu, silloin aikoinaan kun niitä alkoi saamaan. Tosin ostettu verkkokauppa.comista eikä suoraan DNA:lta. Siinä saikin sitten jokusen kerran soitella DNA:lle että saatiin se silloin alun perin toimimaan. Uudessa soppparissa on nyt siis mukana DNA TV hubi-laite: 120 eur, kampanjahintaan 0 eur, joka on se sama vanha laite. Joo, kympin kuussa hubipalvelusta + netti. Maksukanavapaketit kyllä jo olin irtisanonut, mutta ei kai se koko hubi pitäisi niistä lähteä. Sinänsä tuo määräaika ei niin pahasti toki haittaakaan, kun tuleepa tuota kai vielä se pari vuotta käytettyä muutenkin.
    Masa
  • Niin tuo 10€/kk sisältää sen hubinkin (24kk diili), sama 120e on laitteelle kirjoitettu omassa sopparissa, joka sitten tiputettu 0 euroon "alennuksin". Eli mielikuviin jäi lopulta alennus 😀

    10€/kk pitää maksaa ikuisuuteen tuosta hubista, jos haluaa että sillä toimii DNA TV, myös sen 24kk jälkeen.

    Noi alkupäänsopimukset varmasti erosi paljon nykyisistä, niissä laite myytiin laitteena, eikä palveluna, kuten nyt. Ajattelin jotenkin että tuollaisellavanhalla sopparilla voisi mahdollisesti katsoa 24kk jälkeen ilmaiseksi hubilla DNA TV:tä, mutta ilmeisesti ei...
    JJJ

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.