DNA TV tallenteet ovat kadonneet

Miksi DNA TV tallenteet ovat kadonneet ja milloin ne palaavat takaisin?

Kommentit

  • Hei!

    Millä laitteella käytät DNA TV:tä ja onko sinulla käytössä uusi vai vanha versio? Kannattaa myös tarkistaa että olet varmasti kirjautuneena palveluun ja kokeilla uudelleen kirjautumista. Jos tallenteet eivät näy esim. sovelluksella niin testaa näkyvätkö ne selaimen kautta.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • 48 h tunnin viive talleneiden näkymisessä, mikäli DNA TV on vaihtunut uuteen.
  • Minulla on viime viikolla asennettu uusi versio, mutta kun yritän avata tallenteet-osion, Dnatv sulkeutuu itsekseen. Android-puhelimella käytän.
  • Hei!

    Kannattaa kokeilla alkuun käynnistellä puhelinta uudelleen. Mikäli tästä ei ole apua, niin sovelluksen uudelleen asennusta voisi kokeilla seuraavaksi.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Sovellus asennettu uudestaan. Sisäänkirjautuminen eikä salasanan nollaminen eivät onnistu.
  • Ilkalle terkkuja, että nuo ovat niitä asioita, jotka tällainen mummoikäinenkin osaa tehdä ihan ilman eri neuvomista. Olin yhteydessä asiakaspalveluun, ratkaisua ei löytynyt, jäävät selvittelemään.
  • Nämä perustoimenpiteet on hyvä käydä läpi aina alkuun sillä näitä ei välttämättä aina tule ajatelleeksi kokeilla ja monesti tilanne ratkeaakin näillä neuvoilla. 🙂

    Tässä tapauksessa on luultavasti sitten jokin yhteensopivuusongelma puhelimen/käyttöjärjestelmäversion suhteen, mutta hyvä että asia saatiin jo selvitykseen.

    RaneA, otathan sinäkin yhteyttä asiakaspalveluumme mikäli kyse ei ole tuosta PW:n mainitsemasta tilanteesta niin ongelmaa päästään selvittämään tarkemmin.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Sovelluksen asentaminen uudestaankaan ei auta aina, jos ei poista tietoja ja välimuistia erikseen. (Ainakaan vanha DNA TV ei tätä tainnut automaattisesti tehdä).

    Jos on laitteella toiminut sovellus aikaisemmin, yleensä aina noilla toimenpiteillä lähtee toimimaan.

    Tallenteet on erijuttu, mutta ei oikein selvinnyt liittyikö 2 viimeistä ongelmaa edes ketjun otsikkoon mitenkään.
  • Meille asennettiin kaksi viikkoa sitten uusi DNAtv sekä hubi. Olisi pitänyt siirtyä heti vaan Elisa-viihteen käyttäjäksi...  Kaikki vanhat tallenteet katosivat. Ei ole väliä katsonko tabletilta, omasta tai miehen puhelimesta, vaiko hubilta. On käynnistetty uudelleen, kirjauduttu uudelleen, heitetty puhelin seinään. Tallenteet, joita oli kokonaisia tuotantokausia, ovat poissa. Joukossa oli vanhoja keikkataltiointeja, joita en enää löydä mistään, ja kysynkin nyt miten DNA aikoo nämä korvata?
    Mikä kaikkein omituisinta, laitteilla on  poistettuja tallenteita syyskuun 2018 ja huhtikuun 2020 väliltä. Hieman sekaisin koko systeemi 😃 :D
    Tiina
  • Hei Tiina!

    Ikävä kuulla, että hubin kanssa on ilmennyt ongelmia! Ainakaan mitään yleistä vikaa ei tällä hetkellä ole tiedossa tällaisen ongelman suhteen. Pyytäisin ottamaan yhteyttä asiakaspalvelumme vikapäivystykseen maksuttomassa numerossa 0800 300 500 jossa päästään tutkimaan tilannetta tarkemmin. Kiitos!
    DNA Ilkka palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.