Siirry uusimpaan kommenttiin
Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

DNA TV:n jatkuvat tallennukset putoilevat pois...

...jälleen. Ongelma huomattu tänään, jouduin ohjelmoimaan uudelleen useita jatkuvalla tallennuksella olleita ohjelmia joista tallennus oli keskeytynyt.

Kommentit

  • Sama.
    Semenko
  • Näin taas käynyt!!!
    Miten DNA saa kaiken aina sotkettua. Ei ole ensimmäinen eikä taatusti viimeinen kerta!
    Ylermi
  • Todellakin, helvetin sählärit. Oli 5 tallennusta jatkuvissa ja niistä 2 oli vääriä (alkaa samalla nimellä, kun oikea tallennus, tästä ei vissiin kanssa pääse eroon koskaan). Kun pitäisi olla joku 15 tallennusta jatkuvissa.
    JJJN
  • Täältä poistunut itsestään mm. puoli seitsemän jatkuva tallennnus. Olisiko syytä korjailla vikaa?
    Hubiukko
  • Hei kaikki!

    Mitään yleistä vikaa ei ainakaan tällä hetkellä ole tiedossa, mutta pyytäisin olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse niin näitä päästään tutkimaan tarkemmin ja tekemään vikailmoitusta. Kiitos!

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Kyllähän tämä nyt ihan yleinen vika näyttäisi olevan. Asiakaspalvelun puhelimeen jonottaminen tämän selvästikin yleisen vian takia ei tunnu kovin houkuttelevalta. Saattaisi olla tehokkaampaa toimintaa asiakaspalvelun ruuhkauttamisen sijaan ihan vain yrittää korjata tämä yleinen vika.
    Jaakko
  • Joo, sama vika täälläkin. Kyllä tuon jo pitäisi olla tiedossa ilman soittelujakin.
    Matti
  • Hävisivät mullakin kaikki, sekä verkkoon että kovolle ajastetut jatkuvat tallennukset. Onneksi toisessa keskustelussa asiasta mainittiin niin tajusin eilen tarkistaa. Ilmeisesti viikonloppuna kadonneet (tai maanantain vastaisena yönä hubin buutin myötä). Enkä tasan ala minkään aspan kanssa asiasta keskustelemaan.
    Lissu
  • Joo, minullakin jo jonkin aikaa tehnyt samaa. Mitähän hyötyä on aspaan soittaa, vastaus on perinteisesti (kun Yleltä tallennetuista putosi tekstitykset pois, kun Yleltä tallennetuissa oli ääni ja kuva epäsynkassa...) on joko "ei ole tullut esille tällainen virhe" tai "me selitetään mikä tässä on" ja sitten asia haudataan unohdukseen. Miten tämä voi olla näin vaikeaa??? Me kuitenkin maksamme palvelusta. Korvaukseksi (jos jaksaa tarpeeksi monta kertaa soittaa aspaan ja jäkättää) tarjotaan ilmainen kk urheilukanavaa ihmiselle, joka ei ikinä urheilua katso.
    asiakas
  • Kyllä tämä ihan yleinen vika on!
    Itsellä tulee ja menee jatkuvat tallenteet miten sattuu. Sarjoja tippunut pois tallennuksesta ja nyt sit on aukko sivistyksessä

    Nyt se valehtelu loppuu ja alkakaa jo myöntää et vituiks menee ja vaihtaiaa se koodari porukka ja tuotekehityksestä vastaava "ville".
    Epäilen ettei se ole asiakaspalvelullekkaan enää kivaa samaa paskaa solkata päivästä toiseen 

    Timppa
  • Ihan toivotonta. Tänään myös havahduin, että jatkuvat on taas vaihteeksi pudonneet pois - ja kun ei niitä voi edes tarkistaa mistään järkevästi! Huoh. Ilmeisesti on vaan siirryttävä kilpailevaan palveluun.
    TR
  • Foxilta Maanantaina takaisin laittamani tallennus "The Gifted" oli taas pudonnut pois tallennuksista. Tuo sama sarja esiintyy ohjelmaoppaassa välillä ilman etuliitettä "The" ja molemmat on laitettu tallennukseen, nyt kuitenkin ei taas ollut enää tuolla nimellä "The Gifted" tallennus voimassa.

    Ja en kanssa todellakaan jaksa soitella, tutkikaa nyt vaan mikä siellä mättää ihan iteksenne... Siksikään en soita, kun aina kun jotain ronkitte tilillä, niin mikään ei näy. Nytkin mökillä ei taas toiminu linkitys Conaxissa, mutta olkoon, sen jos soitan kuntoon, niin sitten ei toimi muissa linkitys, se on varma.
    JJJN
  • On kadonnut
    Tomi
  • Kymmeniä jatkuvia nauhoituksia on kadonnut
    Tomi
  • Tallennuksia kadonnut ja paljon.
    "Mitään yleistä vikaa ei ainakaan tällä hetkellä ole tiedossa" on DNA:n vakiovastaus kaikkeen vikaan.

    MIten DNA voi hävittää asiakkaan tietoja??? Eikö DNA:lla ole lainkaan mitään vastuuta asiakkaan datasta, asiakkaan tekemistä kirjauksista palveluun? Miten näin voi sattua uudelleen ja uudelleen??


    Ylermi
  • Jatkuvat tallennukset ei todellakaan toimi, sunnuntaista saakka se ollu pelittämättä....
    Sirkku
  • Jatkuvia tallenteita tosiaan putoilee pois satunnaisesti minullakin. Sen lisäksi tänään 31. tammikuuta DNA tv ei löydä omia tallenteita lainkaan! "Hakuneliöt" vain pyörii, mutta mitään ei löydy. Myöskään ohjelmaopas ei toimi, pelkkää mustaa vain näyttää! Kokeiltu useammalla selaimella.
    Tomppa
  • Ei pysty ajastamaan mitään eikä löydy edes vanhoja tallenteita. Hyvin te Dna taas vedätte 😑
    Petri
  • iPhonessa sama ongelma, jatkuvat tallennukset kadonneet, äsken ei löytynyt omia tallenteitakaan. Lisäksi kaikki suorat lähetykset lukon takana; ilmoittaa Ei lisenssiä. Tutustu kanavapaketteihin DNA TV:n netissä.  Tämä siis myös Ylen yms. kanavilla.  Otin kilpailijan palvelun koekäyttöön - liikaa ongelmia.
    Minna
  • DNA TV -tallenteiden kanssa on tällä hetkellä tiedossa yleinen vika joka on parhaillaan korjauksessa. Lisäksi DNA TV kirjautumisessa on häiriötä, uudet sisäänkirjautumiset eivät onnistu, mutta voimassa olevat istunnot toimivat. Tästä löytyy myös häiriötiedote sivuiltamme: https://corporate.dna.fi/hairiotiedotteet?type=resttukari1&id=72799.

    Pyrimme saamaan ongelmat kuntoon mahdollisimman pian, pahoittelut aiheutuvasta häiriöstä!

    Muistutuksena vielä kaikille ketjuun kommentoineille, että mahdollisissa ongelmatilanteissa kannattaa aina olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme tai vikapäivystykseemme niin saamme varmasti tiedon ongelmasta heti ja näin mahdollinen vika saadaan myös aina nopeammin korjaukseen, kiitos!
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Minä laskutan jokaisesta soitosta teille mikä koskee yleistä vikaa 38.90€ sis alv.
    Asiakkaan ei näitä yleisiä vikoja tarvitse ilmoittaa. Jos homma toimisi, te korjaisitte ne automaattisesti minuuteissa. Ellei teillä ole omavalvontaa tv-palveluiden puolella, kannattaa DNA-Tv palvelut ajaa alas ja keskittyä matkapuhelinpalveluihin.
    Hubiukko
  • Melko kauan kesti huomata tämä yleinen vika, jonka olemassa olo tietysti ensin kiellettiin...
    Mikko
  • Mikä siellä nyt TAAS mättää? Ei onnistunut tallenteen laitto android appilla ja kirjautuminen ulos sovelluksesta teki sen ettei enää pääse sisään kirjautumaan, (neliö vaan pyörii). Poistin vielä sovelluksen tiedot ja välimuistin,ei muutosta asiaan.

    Kokeilin myös kahdella Windows koneella ja kirjautuminen muka onnistuu, tosin mikään sisältö ei näytä mitään, tallenteissa ja suorissa lähetyksissä pyörii vaan neliö.
    JJJN
  • DNA TV sisäänkirjautumisessa on havaittu häiriötä. Voimassa olevat istunnot toimivat, mutta tallenteissa voi ilmetä ongelmia. Vika on korjauksessa.

    Pahoittelut viasta aiheutuvasta häiriöstä.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • KIva kun huomaa tämän onglman vasta päivien kuluttua. Joku SMS tiedoitus olis tarpeen, että voi tallentaa toimiviin laitteisiin, eli ei esim hubiin.
    Arppa
  • Onko korjattu vai ei?
    Arppa
  • Vika on saatu kuntoon eilen ja kirjautuminen pitäisi onnistua taas normaalisti. Toimiihan kaikki ok?
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Uudet kai toimii, mutta vanhat ajastukset katosivat vai?
    Ja tallenteet jotka väissä jäivät tekemättä?
    Alennusta odotellessa😉
    Arppa
  • @Arppa
    Ketjun aloittajan mainitsemaa ongelmaa/vikaa ei ole edelleenkään korjattu. Edelleenkin sarjatallennuksia näyttää katoavan.

    @DNA Ilkka, kannattaisi varmaan paremmin kohdistaa kommenttointia. Aika lailla mennään yleiselllä tasolla kun esität kysymyksen "Toimiihan kaikki ok?" Mikähän on kysymyksesi tarkoitus? Mikä "kaikki"? Kannattaisi oikeasti hieman miettiä ennenkuin painaa sitä [Lähetä]-nappulaa tai mikä se ikinä onkaan.. Kannattaisi DNA:n palveluneuvojien myös pysyä edes auttavasti asiassa vastauksissaan.

    Aloittajan esittämään ongelmaan lisäisin että ei voi kuin ihmetellä kuinka ikivanhat ongelmat pomppivat uudelleen ja uudelleen esille. Tämä "jatkuvien tallennusten" katoaminen on jo useaan kertaan "korjattu", siinä onnistuttu hetkeksi.  Ja se toinen laita, eli itsestään ilmestyvät jatkuvat tallenteet on samalainen ongelma joka pulpahtaa uudelleen ja uudelleen takaisin. Eikö oikeasti ole olemassa isossa DNA-konsernissa yhtään osaajaa joka näistä mitään ymmärtäisi?
    ylermi
  • Hommatkaa edes yksi IT-mies DNA:lle hommiin:
    https://www.youtube.com/watch?v=G-3YxlZIhus


    Ulla
  • Lähes päivittäin on tällä viikolla löytynyt ohjelmia joissa jatkuva tallennus on katkennut, viimeksi hetki sitten kun tarkistin. Kun käyttää hakua, joissakin ohjelmissa osassa jaksoista on tallennus päällä mutta sitten tietyn päivän jälkeisissä jaksoissa ei. Lisäksi kummallisuuksia, kuten että jatkuvaa tallennusta ei saa laitettua päälle, kuten "Matkamiehet Brydon ja Coogan Espanjassa\", liekö sitten tuon omituisen kauttaviivan syytä?
    Jaakko
  • Näköjään oli hävinnyt minultakin monta jatkuvaa tallennusta, voi elämän kevät 🙁
    Sonja
  • Mikä toi Jaakon mainitsema juttu nyt on, tarkistin itsekin ja Keskiviikkona tuleva jakso on jatkuvassa tallennuksessa, mutta Perjantaina (ja siitä eteenpäin) sama sarja ei enää olekkaan?

    Saman jakson uusintahan se on, että ei senpuoleen haittaa, mutta olen ihan varma ettei se ole syy (DNA TV tallennus ei osaa tallentaa vain uutta jaksoa per sarja) ja myös se uusi jakso jää sitten helposti tallentumatta.
    JJJN
  • Jo vain, kaikki jatkuvan tallennuksen ajastukset TAAS POISSA!  On se kumma kun ette tätä saa kuntoon. Oikeastiko on tarkoitus että joka peevelin päivä saa tarkistaa ovatko ajastukset tallessa? Vai yritättekö ajaa tv-asiakkaat nettiin striimaamaan tän toistuvan vikatilanteen kanssa? Jonkunlainen tiedotuskin voisi olla paikallaan. Enkä todellakaan edelleenkään ala asiasta rupattelemaan aspan kanssa. Mullakin on vuoskausia ollut DNA:n (jo Welhon aikoina) kanavapaketit ja aina tallennuksia ajastettuna (niitä viikoittain toistuvia) eikä ikinä vielä oo ollu näin sontaa kuin nyt.
    Lissu
  • Arvioitu korjausaika 22.2.2019. Onneksi otin Elisan koekäyttöön. Kun saan DNA:n tyhjäksi niin heitän hyvästit.
    Minna
  • Ja minkähän ihmeen takia tuossa ilmoituksessa väitetään vian alkaneen 4.2? Kun se alkoi jo tammikuun puolella, viikko sitten eikä eilen. Silkkaa valetta tuo alkamisajankohta. Onko vika sellainen että se tyhjentää ajastukset aina samaan aikaan (esim ma-su yönä) vai ihan milloin vaan? Oikeastiko joka päivä pitää varmistaa vieläkö ajastukset ovat tallella?
    Lissu

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.