DNA:n netin katkeaminen
Minulta katkesi taannoin kotoa nettiyhteys ja lankapuhelin. Soitin siitä DNA:n asiakaspalveluun, jossa ei oltu asiasta kovin huolissaan - sanoivat sentään lähettävänsä paikallisen yhteistyökumppanin tarkastamaan. Kolme päivää myöhemmin sain soiton, jossa kerrottiin kaapeleiden olevan poikki ja että tieto välitetään DNA:lle. DNA:sta ei kuulunut mitään eikä tältäkään sivustolta löytynyt apua. Sain seuraavana päivänä jätettyä soittopyynnön ja DNA:n asiakaspalvelusta soitettiin - kysyen minulta mikä on tilanne! Eli sen lisäksi ettei DNA:n verkonseuranta tiennyt katkosta myöskään tieto ei liikkunut yrityksen sisällä! Asiakaspalvelijat eivät vieläkään olleet myöskään kovin huolissani siitä ettei minulla ollut ollut nettiä päiväkausiin. Kun jankkasin miten DNA korjaa asian, minulle tarjottiin mokkulaa kokeiluun 30 pv kokeilun jälkeen 9,90 ECU/kk hinnalla - sentään luvattiin ettei minulle tule korvaavasta järjestelystä kustannuksia. Se saapui parin päivän päästä parin kilometrin päähän jasentään toimi. Eilen kaapelinkorjaaja soitti että kaapeli on korjattu ja kotona huomasinkin yhteyksien toimivan. Sitten katselin tilannetta - ja saapunutta laskua. Siitä ei mitenkään pysty erottelemaan tuollaista 9,90-hintaa - lähimpänä veroton netti on 11,33. Lisäksi siihen päälle laitemaksua tilausvahvistuksen mukaan pakettiin kuuluvasta modeemista 7,45 ECU/kk - ja vielä liittymän avausmaksu vaikka kyse oli särjetyn yhteyden korjaamisesta! Ei ihan hyvin mennyt... Täytyy myöntää että mietin tältä pohjalta puhelinliittymän katkaisua... Mutta en vielä; palautan mokkulan enkä luvatusti maksa sen käytöstä mitään ja laitan mukaan täytetyn etämyynnin palautuslomakkeen. Onko homma sitten hoidettu? Soittakaa jos ei ole.
Seuraa viestiä
2
seuraajaa
Kommentit