Siirry uusimpaan kommenttiin
Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.
Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Mistä löydän DNA:n tilinumerot?

hei..onko dna puh.laskuissa aina sama tilinumero ja mistä sen löydän?

Näytä paras vastaus

Kommentit

  • Hei so!

    DNA:lla on käytössä useampia eri tilinuneroilta, ja oikea tilinumero löytyy kyseistä palvelua koskevalta laskulta ja lisätietoa löytyy myös osoitteesta https://www.dna.fi/laskutus.

    DNA:n matkapuhelinliittymien, maksuaikasopimuksen ja DNA Reilu -sopimuksen laskut maksetaan näille tileille:

    Nordea FI38 1660 3001 0146 64 NDEAFIHH
    OKO FI20 5000 0120 2681 30 OKOYFIHH

    DNA Welhon lähettämät laskut, esim. DNA TV- ja DNA Laajakaista, maksetaan näille tileille:

    Nordea FI15 1575 3000 0000 64 NDEAFIHH
    Pohjola FI65 5000 0120 2295 87 OKOYFIHH
    Danske Bank FI46 8000 1501 7745 00 DABAFIHH

    DNA Kotiluuri- ja DNA Kotipuhelin -laskut maksetaan näille tileille:

    Nordea FI30 1043 3000 1021 04 NDEAFIHH
    OP FI65 5000 0120 2295 87 OKOYFIHH
    Danske Bank FI46 8000 1501 7745 00 DABAFIHH

    DNA-laskuja maksettaessa tulee aina käyttää viitenumeroa. Tällöin maksu kohdistuu heti oikeaan laskuun, eikä aiheetonta maksukehotusta lähetetä.

    DNA Ida S palveluneuvoja
  • laittakaa puhelinjat kuntoon että pääsee kysymään.kävin kaivokadulla palvelu ok.mutta lasku kysyin kaverilta onkos muita laskuja sanoi että ei oli.on niin puhelimeen tuli viesti että olen velkaa 17,58.rahasta ei ole puutetta.mutta tämä on jotenkin hölmöä.kun olen mökilläö niin lähin pankki on lahdessa sinne 70km.laittaisin maksupalveluun mutta viitenumero missä se on,en ole paras tämän koneen kanssa. mutta asiat pitää hoitaa on jotenkin kummalista

  • Hei Paula!

    Laskulta löydät viitenumeron. Laskun taasen löydät Itsepalveluun https://palvelu.dna.fi/ kirjautumalla, mikäli et löydä alunperin sinulle joko sähköpostitse, e-laskuna tai paperisena toimitettua laskua.

    Asiakaspalvelussamme saattaa ajoittain esiintyä ruuhkaa. Tuolloin kannattaa jäädä kuitenkin linjalle odottamaan tai vaihtoehtoisesti soittaa hieman myöhemmin uudelleen. Asiakaspalvelumme on paikalla myös Facebookissa www.facebook.com/dna.fi, jossa voit laittaa yksityisviestillä asiasi.

    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Miksi DNA OY:n tilinumeroita on tuhottomasti? Onko tarkoitus saattaa asiakas niin ymmälleen, että maksaa laskun monta kertaa?
    Yritin muuttaa laskun E-laskuksi, mutta ei onnistunut! Netti meinasi hyväksyttää E-laskun, jossa tilinumero oli toinen kuin laskussa. Tarkoitus kai on estää muutos, niin että saatte veloittaa paperilaskusta viitosen.
    Pitääkö tosiaan vaihtaa operaattoria?

  • Sähköpostiosoitteeni on:
    xxxxx

    edit. 7.4.2015 Poistettu sähköpostiosoite / DNA WELHO Ida T

  • Hei Veijo!

    Mikäli E-laskusopimuksen tekemisen kanssa on ongelmia, suosittelen ottamaan yhteyttä suoraan asiakaspalveluun niin voimme antaa oikeat tiedot laskujesi perusteella.

    Voit ottaa yhteyttä soittamalla p.044 144 044 tai sähköisellä lomakkeella https://www.dna.fi/yhteystiedot asian hoitamiseksi.

    Palvelemme myös Facebookissa https://www.facebook.com/dna.fi ja Twitterissä https://twitter.com/DNA_fi 

    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Muutaman muu kirjoittajan kanssa samaa mieltä useasta tilistä! Ainakaan Nordean pankkiohjelma ei suostu tallentamaan kuin yhden numeron DNA:lle. Yritä siinä sitten muistella kumpi on kumpi! Älytöntä!

  • Unohtakaa koko juttu!

  • Jos asia koskee Nordean verkkopankin käyttöä, kannattaa asiasta olla yhteydessä pankin asiakaspalveluun.

    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Yritin soittaa palveluunne, mutta oli älypitkät jonot. Olen samaa mieltä edellisten kanssa, minun puhelinlaskuni on todennäköisesti mennyt vanhaan tilinumeroon (joka oli tallennettuna) vaikka muutin sen uuteen numeroon. Nyt DNA laittoi minulle viestiä, että lasku maksamatta, kun mennyt vanhaan numeroon...... Miten pääsen oikaisemaan tämän tiedon, kun kukaan (tai ehkä joku vastaa tunnin päästä) ei vastaa asiakaspalvelusta.

  • Hei Elli, nopeaa asiakaspalvelua saat myös Facebookin kautta https://www.facebook.com/dna.fi

  • Minun laskuni meni tilille, loppuosa 3468 82. Olisi kai pitänyt, loppuosa 0146 64. Viitenumero on laskussa oleva. Tuleekohan uusia tekstiviestejä ja muistutuksia vai ohjautuuko rahat oikein teille päin?

  • Hei Risto!

    Maksusi ohjautuu oikealle laskulle viitenumeron perusteella vaikka tilinumero olisi jokin toinen DNA:lle kuuluva, kirjautumisessa voi vain kestää pari päivää pidempään.

    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Laitoin puhelilaskuni joka on tuo rajaton, menemään tähän tilinumeroon: FI81 4055 1120 0572 23, mitä nyt teen? sen olisi pitänyt mennä tähän tilinumeroon: FI38 1660 3001 0146 64 menikä raha hukkaan, laitoin myös väärän viitenumeron vahingossa, eli laitoin viitenumeroksi tämän: 4101 04550 01706 71389 kun olisi pitänyt laittaa tämä: 4101045500181394749, voitko auttaa, sillä puhelinpalvelusta ei vastata? Terkuin Reetta

  • Hei Reetta!

    Jos käyttämäsi viitenumero on jonkin vanhemman laskusi viite, pitäisi suorituksesi kohdistua oikealle laskulle, mutta kirjautumisviive on normaalia pidempi. Asian varmistamiseksi suosittelen olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme. Puhelinpalvelumme palvelee numerossa 044 144 044 jälleen huomenna klo 8 - 18 ja tavoitat meidät myös yksityisviestillä Facebookissa.

    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei, olen täynnä laskun 20 euroa, ja rahaa ei tule. Olen tarkistanut minun pankkiin, vetäytyi rahaa ... minun numero xxxxx

    Edit: Poistettu yhteystietoja.// DNA Ida S

  • minulla on tullu e lasku osuuspankiin nyt muutan nordeaan pitääkö tehdä mitään muutoksia esim tilin no

  • Hei vk!

    E-laskusopimus on pankin kanssa tehtävä sopimus, joten sinun tulee poistaa tämä ensin vanhasta pankistasi ja odottaa pari arkipäivää tietojen päivittymiseksi. Tämän jälkeen tee uusi E-laskusopimus verkkopankissa ja saat laskut uuteen pankkiin.

    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hej!

    Jag är en Finlandsvensk kund för DNA, jag har köpt ett nytt telefonkort för ungefär 1 månad sedan, i Jakobstad.

    Jag har ännu inte fått någon räkning till min Epost, trots att försäljaren kontrollerade att mina epost-uppgifter stämmer inklusive andra eventuella uppgifter.

    Nu undrar jag var min räkning dröjer, vill ju inte att mitt telefonkort ska bli låst utan att jag har fått någon räkning som jag kan betala.

  • Hej Evelina, du kan se din räkningar från DNA Minun Palveluni också. Kontakt kundtjänst för mera information.

  • Hei,
    Kyllä on vaikeata tämä maksaminen. Piti tulla elasku(laitoin kaikki mahdolliset Dna laskuttajat) ja tekstiviesti tuli, että on tullut elasku. Ei ollut pankkiin tullut. Menin sivuillenne katsomaan laskun tiedot, jotta voisin TAAS maksaa sen "manuaalisesti" niin en saanut sitä auki. Millä ohjelmalla sen pitäisi avautua, kun tablettini ei ainakaan antanut avata? No, tekstiviestissä ei ollut tilinroa niin jouduin hakemaan sivuiltanne oikean tilinron ja ehkä nyt n. 30 minuutin hakemisen jälkeen pääsen maksamaan laskun. Kyllä niin vihaksi pistää, kun joka kerta tämä sama juttu. Miksi muilla operaattoreilla laskutus toimii?

  • Hei Tanja, mistä sait tämän tekstiviestin missä ilmoitettiin e-laskun saapumisesta?

  • Numerosta 15000

  • Jos olet saanut viestin että lasku on lähetetty E-laskuna, on tämä lähetetty verkkopankkiin johon E-laskusopimus on tehty.

    Olisiko mahdollista että tili on esim. puolison nimissä, mutta sinulla on käyttöoikeus omalla verkkopankkitunnuksella? Tällaisessa tilanteessa vain tilin omistaja näkee saapuneet E-laskusopimukset.

    Mikäli tili on myös nimelläsi, on kyseessä luultavasti jokin viive toimituksessa kun et saa .pdf kopiota auki itsepalvelun kautta. Suosittelen kokeilemaan laskun avaamista myöhemmin.

    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Minulla on käyttöoikeus myös puolisoni verkkopankkiin ja sinne elasku sopimuksen juuri tein, joten kyse ei ole siitäkään. No lasku on kuitenkin nyt laitettu maksuun ja tallensin tilinron, joten ei tarvitse enää tilinroa hakea. En ole ennen kuullut pdf -tiedoston avausviiveestä, mutta oppia ikä kaikki. Hyvää kesänjatkoa.

  • Varför får jag epost meddelande om kommentarer när jag inte ens skriver något?

    Det står varje gång som Tanja skriver något "Hej Tanja" i mina epostmeddelanden, varför?

  • Hej Evelina!

    Öppna e-posten och klicka länken i slutet av meddelanden.

    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Tämä kommentti siirettiin erilliseen viestiin._

  • Minulla on DNA Äly21 liittymä. Enkö voi maksaa laskua Danske bankin tililtäni?

  • Hei Rudi!

    Voit toki maksaa liittymälaskusi Dansken tililtä. Maksaminen ei tosin onnistu kuin jommalle kummalle näistä DNA:n tileistä:

    • Nordea FI38 1660 3001 0146 64 NDEAFIHH
    • OP FI20 5000 0120 2681 30 OKOYFIHH
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Sain maksukehotuksen dna laskusta eilen  tekstiviestillä numerosta 15000. Oli kyllä aiheellinen, mutta mikä tämä numero on , näitä kummallisia viestejä tulee nyt muutenkin. Voiko tuohon luottaa.
  • Hei Kipa!

    Kyseessä on meidän käytössämme oleva lyhytnumero, josta lähetetään mm. maksukehotusviestit.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Maksoin laskua netin kautta ja käytin "maksaa" nappia, ja nähtävästi maksu meni väärälle tilille, FI 10 1572 3000 3468 82.... vai onko edelleen käytössä?
    J
  • Hei!

    Kyseinen tilinumero on kyllä käytössä ja mikäli olet maksanut laskun Minun palveluni kautta, niin siinä tapauksessa suoritus ei ole voinut mennä väärälle tilille.
    DNA Ilkka palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.