DNA:n tukifoorumi lopetetaan – jatketaan keskustelua somessa
DNA:n tukifoorumin matka tulee tiensä päähän kesäkuun 2023 loppuun mennessä. Tukifoorumin käyttö kokonaisuutena on vähentynyt viime vuosina, ja keskustelu on siirtynyt yhä vahvemmin DNA:n some-kanaviin. Kaikki tieto tuotteisiin, palveluihin ja ratkaisuihin liittyen löytyy DNA.fi-sivuston kautta, jossa apuna on myös DNA Chat -palvelu. Näitä sisältöjä tullaan myös jatkossa vahvasti kehittämään DNA.fi-sivustolla.
Lämmin kiitos kaikista hyvistä kysymyksistä, keskusteluista, kommenteista ja huomioista, joita täällä on jaettu. Tätä kautta saamamme palaute on ollut meille arvokasta ja auttanut esimerkiksi palveluiden kehittämisessä. Jos tahdot tallentaa joitakin keskusteluja itsellesi, nyt on hyvä aika tehdä niin. Tukifoorumi-sivusto lakkautetaan 30.6.2023.
Toivomme, että voimme jatkaa keskustelua kanssasi DNA:n some-kanavissa. Lisäksi asiakas- ja myyntipalvelumme auttaa mielellään erilaisissa tuotteita ja palveluja koskevissa kysymyksissä.
Lämmin kiitos kaikista hyvistä kysymyksistä, keskusteluista, kommenteista ja huomioista, joita täällä on jaettu. Tätä kautta saamamme palaute on ollut meille arvokasta ja auttanut esimerkiksi palveluiden kehittämisessä. Jos tahdot tallentaa joitakin keskusteluja itsellesi, nyt on hyvä aika tehdä niin. Tukifoorumi-sivusto lakkautetaan 30.6.2023.
Toivomme, että voimme jatkaa keskustelua kanssasi DNA:n some-kanavissa. Lisäksi asiakas- ja myyntipalvelumme auttaa mielellään erilaisissa tuotteita ja palveluja koskevissa kysymyksissä.
Seuraa viestiä
19
seuraajaa
Muut operaattorit tämänkin hoitaneet paljon paremmin ja DNA:n foorumi lähinnä ollut vitsi. Ja parannusta tähän luvattu vuosia, mutta lopulta se parannus on siis lopettaminen. DNA voisi lopettaa Suomesta itsensä ihan kokonaan, olisi paljon helpompaa.
Kuten hubin kehitys, yhtäainautta asiaa ei ole kuunneltu täältä ja jatkossa ei tarvitse enää siis kehittää sitäkään vähää sitä. Onneksi peruin jo tilauksen, kun ei siitäkään mitään tule.
Tämä tukifoorumin lopetus tulee karsimaan asiakkaita,
liittymiä siirretään muille operaattoreille,joilla tukifoorumit toimii hyvin.
Mene someen,mene somee hoetaaan jokapaikassa.
No yrittää nyt ennen sulkemista saada esim. tiedot päivityksistä nettisivuille jossain järjellisessä ajassa, nyt kun ne ei sinne tule kuukausia myöhässä ja jatkossa niistä ei tietoa saa siis mistään...
Tinder.Mitä näitä hömppäviihdealustoja sitten onkaan.💩😈🤬
mutta usein some tarkoittaa facebook:ia ja twitter:ia, jotka ovat vessanpönttöä ällöttävimpiä paikkoja. ja tämä ei kuulosta hyvältä ollenkaan.
onko dna:n seuraava askel suosia suljettuja ios ja android alustoja, ja tuoda pakollinen ios tai android appi! tämä on monopoli alustojen suosimista.
On näyttänyt siltä, ettei ole alkuunkaan tiedetty, että millaista tästä foorumista on haluttu Foorumi on ollut tuuliajolla.
Harmi, että väylä keskusteluun viedään pois ja keskustelu katoaa someen. Telia ja Elisa ovat onnistuneet pitämään keskustelun ja yhteisönsä elossa!
https://yhteiso.telia.fi/
https://yhteiso.elisa.fi/
Eli sen sijaan että kokonaan lopetatte tämän foorumin, muuttakaa sitä niin että siihen täytyy rekisteröityä ja että siihen voi laittaa omia tietojaan jotka ei näy muille kuin Dnan asiakaspalvelulle! Tällöin voitte auttaa kutakin ihmistä hänen ongelmissaan tai muissa pyynnöissä.
jos yksityis tietoja ruvetaan käsittelemään facebook:n tai twitter:n servereillä, niin sen pitäisi olla RRikollista touhua, koska serverit eivät ole suomen tai e.u.:n kontrollin alla.
Itse kannattaisin Elisan yhteisön kaltaista foorumia jossa on mahdollisuus laittaa esim. asiakasnumeroita ym. omia tietojaan piiloon niin että vain asiakaspalvelu ne voi nähdä, sellaista juuri toivoinkin tuolla osastolla "Yleiset kysymykset".
--
Tomi
https://www.dna.fi/yhteystiedot#chat
Toisaalta ongelmien selvitys hankalaa tämän kautta (anonyymi) , mutta monessa tilanteessa vertaistukea saa ja voi selvittää asioita, ruuhkauttamatta asiakaspalvelua.
Miten nyt sitten dna saa selville julkisesti asiakkaiden mielipiteitä? Tämä kuitenkin ihan hyvä kanava sellaiseenkin ollut
DNA ei pörssiyhtiönä halua asiakaspalutetta, kun se vain heitä häiritsee.
Puhelinpalvelutkin ovat niin ruuhkaisia, että ei sinne mielellään soita
Kyllähän vastaamattomuuteen toki vaikuttaa, että ihmisten kysymykset ovat joskus niin sekavia, ettei niistä saa mitään selvää.
Muutoksia kuukauden kanavan katseluun - tuki.dna.fi - DNA