E-lasku ei DNAlla toimi!

Olen tehnyt 3 kertaa E-laskusopimuksen, ensimmäisen joulukuun alussa, mutta vieläkään maaliskuun lasku ei ole menossa E-laskuna, ärsyttää:(  Ei paljon auta, että vastataan: kyllä sen pitäisi mennä!
Katja Kivelä Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Katja!

    Olethan yhteydessä asiakaspalveluun p.044 144 044 niin voimme varmistaa että käytät oikeita e-laskutietoja maksutapaa kytkettäessä, näissä on eri vaihtoehtoja riippuen minkä tuotteen laskusta on kyse. Yleistä vikaa E-laskutuksen kytkennässä ei ole havaittu
    DNA Iiro palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.