E-lasku ei toimi
Tein pankissani e-lasku sopimuksen jo 30.10.2019, vieläkään laskuni ei siirry pankkiin e-laskuna, mitä minun pitää tehdä?
Tein laskutussopimuksen tiedoilla: DNA OYJ, Matkapuhelinliittymät ja maksuaika.
Kyse on matkapuhelinlaskusta.
Tein laskutussopimuksen tiedoilla: DNA OYJ, Matkapuhelinliittymät ja maksuaika.
Kyse on matkapuhelinlaskusta.
Seuraa viestiä
0
seuraajaa
Kun kyse on puhelinliittymän laskusta, niin laskuttajaksi tosiaan valitaan "DNA Oyj" ja laskutusaiheeksi "Matkapuhelinliittymät ja maksuaika". Tunnistetiedoksi tarvitset viimeisimmän laskun viitenumeron. Jos e-laskutus ei nyt toimi vaan laskut saapuvat edelleen esim. sähköpostina, niin tuo voi johtua esim. väärin näppäillystä viitenumerosta.
Ohjeet eri tilanteisiin löytyvät osoitteesta https://www.dna.fi/elasku
Mia mahtaa tarkoittaa?
Jos e-laskutus ei lähde toimimaan, suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta pääsemme tarkistamaan tilannetta.
Yritän jotain ostaa jostain pelistä, esim rahoja ja DNAn lasku ei anna, yritin uudistaa sitä korttia google playsta, mutta sanoo vaan error ja ei anna.
Onko mobiilimaksaminen siis aikaisemmin toiminut normaalisti? Eihän sinulla ole esim. viestinestoluokkaa joka voisi estää mobiilimaksun ko. palveluun? Jos ongelma on edelleen ajankohtainen niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että pääsemme selvittämään tilannetta tarkempien asiakastietojen kanssa, kiitos.
Olen yrittänyt kahden vuoden aikana 4 kertaa tehdä e-laskustusopimuksen tiedoilla: DNA OYJ, Matkapuhelinliittymät ja maksuaika.
Kyseessä on matkapuhelinlasku. Ei toimi. Poistin sen tänään verkkopankista ja yritän muutaman päivän päästä uudelleen uusimman laskun viitenumerolla. Pitääkö viitenumero olla kirjoitettuna välilyönneillä vai ilman? DNA Welhon e-lasku toimii kuin unelma, mutta matkapuhelinpuolella en ole koskaan saanut toimimaan vaikka olen katsonut kaikki teidän ohjevideot ja lukenut kaikki sivuillanne olevat ohjeet. Kiitos.
Jos E-laskusopimus ei ole kahteen vuoteen toiminut niin pyytäisin sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla p.044 144 044 (ma-pe klo 8-18, la 9-16:30) tai puhelimen sovelluskaupasta löytyvän Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.
E-lasku on toiminut minulla jo vuosia, mutta nyt kesäkuun lasku ei ole tullut e-laskuna, eikä myöskään paperisena. Mistä mahtaa johtua?
Jos e-laskutus ei toimi, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme tai pankkiinne niin tutkitaan asiaa tarkemmin, kiitos.
Löydät uusimman laskusi Minun Palvelusta https://minunpalveluni.dna.fi/ , tarvitset siitä viitenumeron e-laskun tekoa varten.
Ohjeet e-laskun tekoon löydät osoitteesta https://www.dna.fi/elasku
www.dna.fi/yhteystiedot
Voit muuttaa laskutustavan Minun palvelustani https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen# tai olemalla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe klo 8-18
la klo 9-16.30
teimme kaverille myös tällaisen e-lasku sopimuksen. Laskusta tuli muistutuslasku ja ilmeisesti myös tulee myöhemmin maksumuistutuskululasku- eli e-laskutus ei vaan tunnu toimivan !!!! :-((
Jos e-laskutus ei lähde toimimaan, suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta pääsemme tarkistamaan tilannetta.