E-lasku ei toimi

Tein pankissani e-lasku sopimuksen jo 30.10.2019, vieläkään laskuni ei siirry pankkiin e-laskuna, mitä minun pitää tehdä?
Tein laskutussopimuksen tiedoilla: DNA OYJ, Matkapuhelinliittymät ja maksuaika.
Kyse on matkapuhelinlaskusta.
Jouko Tikkanen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei! Suosittelen poistamaan e-laskusopimuksen ja tekemään sen uudelleen muutaman päivän päästä uusimman laskun tiedoilla.

    Kun kyse on puhelinliittymän laskusta, niin laskuttajaksi tosiaan valitaan "DNA Oyj" ja laskutusaiheeksi "Matkapuhelinliittymät ja maksuaika". Tunnistetiedoksi tarvitset viimeisimmän laskun viitenumeron. Jos e-laskutus ei nyt toimi vaan laskut saapuvat edelleen esim. sähköpostina, niin tuo voi johtua esim. väärin näppäillystä viitenumerosta.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei. Tein tammikuun alkupuolella E-laskutilauksen ,mutta eipä tullut 5.2 maksettava laskukaan e-laskuna. Toinen asia, lasku tulee puhelimeen normaali viestinä eikä sähköpostissa niin kuin viestissä sanotaan. E tilauksen tein " Matkapuhelinliittymät ja maksuaika".
    Pauli Nykänen
  • Minulla oli sama ongelma, E-lasku ei lähtenyt toimimaan. Kirjoittelin tänne ja minua neuvottiin tekemään uusi E-lasku sopimus ja katsomaan tarkkaan, että sopimukseen tallennettava viitenumero on oikein. Näin tein ja nyt toimii. ”Matkapuhelinliittymät ja maksuaika" on oikea valinta.
    Leinonen Birgit
  • Tein nyt kolmannen kerran e-laskutilauksen. Joka kerralla samalla tavalla. Katsotaan, joko onnistuisi.

    Sirpa-Liisa Hovi
  • E-laskun pitäisi kyllä toimia kerrasta, kunhan tiedot on syötetty oikein.

    Ohjeet eri tilanteisiin löytyvät osoitteesta https://www.dna.fi/elasku
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Eipä minullakaan toiminut tuo e-lasku kaikki tiedot on ihan oikein. Jotain häikkää on nyt DNA:n päässä.
    Tiina
  • Sain e-laskun vahvistuksesta viestin "lasku hylatty"
    Mia mahtaa tarkoittaa?
    anja el krekshi
  • Kolme kertaa olen yrittänyt tehdä e-laskun ja edelleen tulee sähköpostiin.
    TT
  • Jos e-laskutus ei toimi, tulee verkkopankista poistaa tekemäsi e-laskusopimus, ja sen jälkeen odottaa muutama päivä, ja tehdä uudelleen käyttäen uusimmassa laskussa näkyviä tietoja.

    Jos e-laskutus ei lähde toimimaan, suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta pääsemme tarkistamaan tilannetta.
    DNA Ida T palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.