Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

E-lasku ei toimi

Tein pankissani e-lasku sopimuksen jo 30.10.2019, vieläkään laskuni ei siirry pankkiin e-laskuna, mitä minun pitää tehdä?
Tein laskutussopimuksen tiedoilla: DNA OYJ, Matkapuhelinliittymät ja maksuaika.
Kyse on matkapuhelinlaskusta.

Kommentit

  • Hei! Suosittelen poistamaan e-laskusopimuksen ja tekemään sen uudelleen muutaman päivän päästä uusimman laskun tiedoilla.

    Kun kyse on puhelinliittymän laskusta, niin laskuttajaksi tosiaan valitaan "DNA Oyj" ja laskutusaiheeksi "Matkapuhelinliittymät ja maksuaika". Tunnistetiedoksi tarvitset viimeisimmän laskun viitenumeron. Jos e-laskutus ei nyt toimi vaan laskut saapuvat edelleen esim. sähköpostina, niin tuo voi johtua esim. väärin näppäillystä viitenumerosta.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei. Tein tammikuun alkupuolella E-laskutilauksen ,mutta eipä tullut 5.2 maksettava laskukaan e-laskuna. Toinen asia, lasku tulee puhelimeen normaali viestinä eikä sähköpostissa niin kuin viestissä sanotaan. E tilauksen tein " Matkapuhelinliittymät ja maksuaika".
  • Minulla oli sama ongelma, E-lasku ei lähtenyt toimimaan. Kirjoittelin tänne ja minua neuvottiin tekemään uusi E-lasku sopimus ja katsomaan tarkkaan, että sopimukseen tallennettava viitenumero on oikein. Näin tein ja nyt toimii. ”Matkapuhelinliittymät ja maksuaika" on oikea valinta.
  • Tein nyt kolmannen kerran e-laskutilauksen. Joka kerralla samalla tavalla. Katsotaan, joko onnistuisi.

  • E-laskun pitäisi kyllä toimia kerrasta, kunhan tiedot on syötetty oikein.

    Ohjeet eri tilanteisiin löytyvät osoitteesta https://www.dna.fi/elasku
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Eipä minullakaan toiminut tuo e-lasku kaikki tiedot on ihan oikein. Jotain häikkää on nyt DNA:n päässä.
  • Sain e-laskun vahvistuksesta viestin "lasku hylatty"
    Mia mahtaa tarkoittaa?
  • Kolme kertaa olen yrittänyt tehdä e-laskun ja edelleen tulee sähköpostiin.
  • Jos e-laskutus ei toimi, tulee verkkopankista poistaa tekemäsi e-laskusopimus, ja sen jälkeen odottaa muutama päivä, ja tehdä uudelleen käyttäen uusimmassa laskussa näkyviä tietoja.

    Jos e-laskutus ei lähde toimimaan, suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta pääsemme tarkistamaan tilannetta.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei
    Yritän jotain ostaa jostain pelistä, esim rahoja ja DNAn lasku ei anna, yritin uudistaa sitä korttia google playsta, mutta sanoo vaan error ja ei anna.
  • Hei Astrid!

    Onko mobiilimaksaminen siis aikaisemmin toiminut normaalisti? Eihän sinulla ole esim. viestinestoluokkaa joka voisi estää mobiilimaksun ko. palveluun? Jos ongelma on edelleen ajankohtainen niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että pääsemme selvittämään tilannetta tarkempien asiakastietojen kanssa, kiitos.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Hei.

    Olen yrittänyt kahden vuoden aikana 4 kertaa tehdä e-laskustusopimuksen tiedoilla: DNA OYJ, Matkapuhelinliittymät ja maksuaika.
    Kyseessä on matkapuhelinlasku. Ei toimi. Poistin sen tänään verkkopankista ja yritän muutaman päivän päästä uudelleen uusimman laskun viitenumerolla. Pitääkö viitenumero olla kirjoitettuna välilyönneillä vai ilman? DNA Welhon e-lasku toimii kuin unelma, mutta matkapuhelinpuolella en ole koskaan saanut toimimaan vaikka olen katsonut kaikki teidän ohjevideot ja lukenut kaikki sivuillanne olevat ohjeet. Kiitos.
  • Hei Antti!

    Jos E-laskusopimus ei ole kahteen vuoteen toiminut niin pyytäisin sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla p.044 144 044 (ma-pe klo 8-18, la 9-16:30) tai puhelimen sovelluskaupasta löytyvän Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Hei!
    E-lasku on toiminut minulla jo vuosia, mutta nyt kesäkuun lasku ei ole tullut e-laskuna, eikä myöskään paperisena. Mistä mahtaa johtua?
  • Hei Piia! Onko lasku kuitenkin muodostunut, eli Minun Palvelussa tai Oma DNA -sovelluksessa se näkyy?
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Juu on. Minun palvelusta maksoin laskun.
  • Emme ole saaneet muilta ilmoituksia, ettei e-lasku olisi tullut perille. Jos kuitenkin näyttää, että ensi kuussa on sama ongelma, olisitko asiakaspalveluumme 044 144 044 yhteydessä niin pääsemme selvittämään asiaa tarkemmin, kiitos!
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Sama ongelma, e-laskutus ei toimi, olen poistanut ja lisannyt uudelleen. Nyt vaihteeksi maksuvaatimus. Tyytymaton asiakas 🙁
  • Sama täällä. E-laskutus ei toimi.
  • Hei,

    Jos e-laskutus ei toimi, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme tai pankkiinne niin tutkitaan asiaa tarkemmin, kiitos.
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Olen myös tehnyt e-laskusopimuksen jo 2 kertaa ja tästä on aiheutunut vain se etten saa enää laskuja mihinkään. Ei tule verkkopankkiin, ei paperilla eikä sähköpostiin. Nyt saan vain maksumuistutuksen muodossa ilmoituksen maksamattomasta laskusta joka pitää käydä hakemassa DNA:n palvelusta. Ei tämä ole kivaa.
  • Moi Jarno! Suosittelen poistamaan verkkopankistasi kaikki DNA :n laskuja koskevat valtuutukset. Odota sen jälkeen ainakin muutama arkipäivä, ennenkuin teet e-laskuvaltuutuksen uudelleen.

    Löydät uusimman laskusi Minun Palvelusta https://minunpalveluni.dna.fi/ , tarvitset siitä viitenumeron e-laskun tekoa varten.
    Ohjeet e-laskun tekoon löydät osoitteesta https://www.dna.fi/elasku
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei. Äidilläni oli kännykkälasku e-laskuna. Nyt äitini kuoltua DNA on ilman lupaa/ilmoitusta lopettanut yksipuolisesti e-laskusopimuksen (tarkistettu pankista, että e-laskutus on voimassa) ja veloittaa nyt laskussa 3,90 eur paperilaskusta, joka on mielestäni omituista. Laskutustiedoissa on valtuutus minulle ja sähköpostiosoite, joten sähköpostilaskutuskin olisi onnistunut. Miksi näin?
  • Hei Erkki, olisitko tämän tiimoilta yhteydessä asiakaspalveluumme, niin pääsemme selvittämään tilannetta, kiitos.

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • moi otin dna liittymän se tulee voimaan 1.10.2020. voisinko saada eka laskun sähköpostiini sitten teen e- laskun jatkosta
  • Hei Pentti!

    Voit muuttaa laskutustavan Minun palvelustani https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen# tai olemalla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Moi!
    teimme kaverille myös tällaisen e-lasku sopimuksen. Laskusta tuli muistutuslasku ja ilmeisesti myös tulee myöhemmin maksumuistutuskululasku- eli e-laskutus ei vaan tunnu toimivan !!!! :-((
  • Jos e-laskutus ei toimi, tulee verkkopankista poistaa tekemäsi e-laskusopimus, ja sen jälkeen odottaa muutama päivä, ja tehdä uudelleen käyttäen uusimmassa laskussa näkyviä tietoja.

    Jos e-laskutus ei lähde toimimaan, suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta pääsemme tarkistamaan tilannetta.
    DNA Iiro palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.