E-lasku

Miksi e-laskutuksennekaan ei toimi? Juuu... Useaan kertaan olen tehnyt sekä DNAOyj:n sekä DNAWelhoOy:n kanssa töitä. Useita hukkaan heitettyjä tunteja... Ei vaan mene e-laskuksi. Juu ja on automaattiveloitus eräpäivänä ja kaikki oikein. Ei vaan veloitu. Miksi vain Teidän laskunne ei toimi niinkuin pitää, kaikkien muiden laskuttajien maksut sujuu kuin tanssi vaan. Asiakkaassa ei vikaa. Syy on Dna:lla. Selvittäkää tämäkin asia pikaisesti minulle.
Ja väliaikatietoja, kiitos... 

Kommentit

  • Hei!

    Tulevatko laskut siis verkkopankkiin perille, mutta eivät vain jostain syystä veloitu tililtä?
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Siis en tiedä ny tarkalleen kysymystäsi. Mutta selvennettäköön. Että toiseen Welho laskuun ilmestyypi se sininen E-laskutus merkki. Dnaoyj ei edes sitä merkkiä saa🙄Molemmat on kuitenkin palvelu listalla. Nyt sitten jää nähtäväksi meneekö edes seuraava dnaWelho eräpvä ulkomuistista 30.10. Näyttäisi siltä.
    Mamma69
  • Ja soitelkaapa S-pankkiin ja tehkää yhteistyötä laskuttajan kanssa. Siitähän teille palkka maksetaan.
    Mamma69
  • Kannattaa vielä poistaa nuo e-laskusopimukset kertaalleen ja laittaa ne uudelleen. Täällä tarkemmat ohjeet mitkä kannattaa myös tarkastaa vielä. Mikäli homma ei vieläkään toimi, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa 044 144 044 niin voidaan katsoa tilannetta vielä tarkemmin. Kiitos!
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Olen kyllä tehnyt kaiken tuon aivan ohjeittenne mukaisesti jo aiemmin.Useampaan kertaan. Enkä usko että laskut poistamalla mikään muuttuisi. Ongelmana on nyt tässä se, että joudun kyselemään tätä toimimattomuutta toisen ihmisen puolesta. Iäkäs ihminen, joka ei itse edes verkkopankkiaan pysty käyttämään. Seuraavan kerran matkustettuani hänen luokseen, pystyn vasta tekemään hyvällä tuurilla jotain niin että toimisi.

    Mamma69
  • E-laskutuksessa ei ole havaittu mitään yleistä vikaa, ongelmana voi olla vain väärien tietojen käyttäminen, sillä meillä on näitä useampia riippuen minkä palveluiden laskutuksesta on kyse. https://www.dna.fi/elasku

    Poistamalla E-laskutuksen verkkopankista nämä väärät tiedot lähtevät pois verkkopankista ja odottamalla muutaman päivän kaikki tiedot päivittyvät myös varmasti. Sen jälkeen voit tehdä E-laskutussopimuksen uudelleen oikeilla tiedoilla.

    Jos poistat ja teet uudelleen E-laskusopimuksen heti, on vaarana että tieto uudesta E-laskusopimuksesta saapuu ensin, jonka perään tulee tämä viesti poistosta ja E-laskutus ei toimi vaikka kaikki tiedot olisivat varmasti oikein.
    DNA Iiro palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.