Siirry uusimpaan kommenttiin
Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.
Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

En halua käyttää mobiilimaksua, kuinka toimin?

Liittymänhaltija voi halutessaan vaivattomasti estää Mobiilimaksun käytön liittymästään ottamalla yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun tai hoitamalla asian verkossa Minun palvelussa. Mobiilimaksuun vaikuttavat samat estot kuin SMS-viesteihin ja SMS-estoluokkia voi hallinnoida Minun palvelussani.

https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen#

Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe 8-18
la 9-16.30

Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä

https://www.facebook.com/dna.fi
https://twitter.com/DNA_Palvelu

Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot

Takaisin alkuun.

Kommentit

  • Toisaalla nettisivuillanne lukee, että estoluokkien päällekytkentä edellyttää yhteydenottoa asiakaspalveluun. Itsekään en Minun palvelusta estojen päällekytkennän/hallinnan kohtaa löytänyt. Edellä mainittu ohje ei siis pitäne paikkaansa?

  • Hei Heikki!

    Kyseinen keskustelu/ohje on jo arkistoitu joten tämä ei siis sisällä ajantasaista tietoa. Estoluokkien muokkaus onnistuu tosiaan olemalla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme.

    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Ei maksullista paprilaskua,laittakaa miten haluatte. Vahvistan sähköpistiosoitteeni,alhaalla.
    Toivo Kalevi Tuhkalainen
  • Laskutustavan muuttaminen sähköpostilaskuun onnistuu soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 044 144 044 tai lähettämällä meille viestin osoitteessa https://www.dna.fi/yhteystiedot alalaidasta löytyvän Lähetä meille viesti -lomakkeen kautta.

    E-laskun saat tilattua tekemällä e-laskusopimuksen omassa verkkopankissasi. Lisätietoa https://www.dna.fi/elasku.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Koska mokkulan käytössä on niin huonoja kokemuksia yhteydet ei pelaa en pääse esim.yle arkiston sivuille vaikka ylevero peritään niin päätin palauttaa myymäläänne moisen vempaimen,vai onko tämä sopimusrikkomus kun yhteyksille ei tehdä mitään.
    Toivo Kalevi Tuhkalainen
  • Hei Toivo,

    Todella harmi kuulla että palvelumme ei mielllyttänyt, pahoittelut!
    Sopimusasioita voimme katsoa tarkemmin vielä asiakaspalvelussamme mikäli palautuksen suhteen on jotain kysyttävää.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Teillä ei ole tarkoitustakaan korjata yhteyksiä,niin operaattoria.
    Toivo Kalevi Tuhkalainen
  • Onneksi en ostanut autoa teiltä,pitäisitte käyttöoikeuden ja kauppaisitte sitä kolmansille osapuolille mikä on netissä yleistynyt.Muuten palvelu on erinomaista mutta pysykää asioissa,en ole väheksynyt mopiilimaksamista vaan rahastamaanne paperimaksua.Ei ole aikaisemmin netpostin laskua väitetty paperilaskuksi ja rahastanut siintä.  Terv. Topi
    Toivo Kalevi Tuhkalainen

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.